Vierailija

aneet mitään seppäläsä 1 e:lla?t

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja kaikenikäiset käyvät asiakkaiksi, meilläkin 1v " osti" omat vaatteensa. Jos on kaksi kassaa, voit käydä toisella ostamassa uudestaan. Ja joka seppälä vaan kiertämään. Ja huomenna uudestaan.

Jumbossa tosin eilen sai samalta kassalta ostaa niin monta vaatetta kuin lappuja riitti.

En vaan viittinyt Seppälöitä koluta, vaikka vähän ehkä harmittaakin nyt.. En kehdannut mennä, että terve, saako kymmenen kuponkia käyttää kerralla, kun kupongissa kuitenkin lukee, että yksi tavara per naama. Ja ihan hyviä kamoja siellä oli, tietysti huonompaakin, mutta kevään ja kesän 2007 kamaa.. Kuten kupongissa lukikin. :)

Olen ollut joskus Seppälässä töissä niin ei viitti ruveta törkeäksi. :)

Minä ostin itselle sortsit ja esikoiselle kaksi takkia.

Aika vähän näytti vaatteita menneen että tuskin kovin moni on huomannut tätä juttua.

itselle: ei mitään sopivaa kokoa eli XL

pojalle: ei mitään valikoimassa

tytölle: ei mitään, muutama tylsä hame valikoimassa vaan

miehelle: hihaton paita, pitkät shortsit, " tuulipuvun" housut

Huomenna täytynee käydä vilkaisemassa tän meidän cityn toinen seppälä vielä ja naapurikylän oma myös muutes :)

- neljät kengät

- kolme käsilaukkua

- kuudet farkut

- 18 t-paitaa, 6 neuletta, 3 hupparia, 4 pitkähihaista trikoopaitaa

- erilaisia hameita 4 kpl

Miehelle:

- kolme takkia

- kolmet farkut

- kahdet shortsit

- 9 t-paitaa

- kaksi neuletakkia

- kengät

Lapsille:

- kaksi välikausiasua kummallekin

- farkkuja, paitoja, uima-asuja, shortseja, t-paitoja, yms molemmille

Joka ikinen vaate on sellainen, josta tykkään ja jolle tulee käyttöä. Mulla ja miehellä on muutenkin aika paljon Seppälän vaatteita. Osa on kamalia, mutta naisten puolelta esim. Link-vaatteet on mun tyylisiä (pissis... ).

Mies on ollut mukana kerran, minä ja lapset 3 kertaa. Monessa myymälässä on kassat ala- ja yläkerrassa... Yksi alekuponki per asiakas, sitä sääntöä ollaan noudatettu.

16

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat