Vierailija

Haluan tällä kannanotolla lyödä niitä, jotka väittävät ettei adoptio olisi vastaus tai ratkaisu lapsettomuuteen. Adoptio on ennen kaikkea yksi eettisimmistä " hoitomuodoista" mitä ajatella saattaa. Tässä ylikansoitetussa maailmassa se on pelastus niin lapselle henkilökohtaisesti kuin kärpäsenpaskankokoisena tekona koko maailmallemme.

T: Yhden lapsen biologinen äiti

Sivut

Kommentit (92)

Koulutetut naiset eivät koe tarvetta hylätä vauvoja ja tyttövauvojakin opitaan siten arvostamaan, Eli tuette koulutushankkeita ulkomailla ja näin ollen kaikki hyötyvät. www kiva org kautta voi myös myöntää mikrolainoja suoraan ihmisille. Esim. nainen Afrikassa tahtoisi perustaa ompelimon ja tarvitsee 50 euroa ompelukoneen ostoon. Sinä voit suoraan myöntää lainan hänelle. Hän maksaa sen sitten takaisin. Olet auttanut häntä, etkä hävinnyt laisinkaan,

kun et selvästikään ymmärrä mistä lapsettomuudessa on kyse ja aloitusviestin mukaisesti " haluat viestilläsi lyödä niitä, joiden mielestä adoptio ei ole lapsettomuuden hoitokeino" .

Voi hyvänen aika!

Vierailija:

Lainaus:

En mä ole lapseton enkä kärsi siitä, eikä asia ole mulle arka...Kaikki, joille asia on arka, niin käyvät motkottamaan!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta eivät ne " vähemmän pahojenkaan kohteiden lastenkodit kauhean kaksisia ole. Oletko käynyt koskaan?

Tietenkin erinäköiset kohtaavat rasismia. Sehän on ihmisluonnossa jo. Yhtään adoptoitua en tunne, joka silti olisi sitä mieltä, että olisi mieluummin jäänyt lastenkotiin.

vaan haluavat varmaan ihan elävinä ihmisinä tulla rakastetuiksi perheenjäseniksi, ei hyväntekeväisyyden kohteiksi, joiden sopii osoittaa kiitollisuutta tai toimia jonain lempeänä eettisen ajattelun symbolina. Karsea ajatuskin.

jos naisella ei ole työtä, eikä saa rahaa mistään ja mies vaikka kuollut, saattaa sellainenkin tilanne tulla eteen. Missä on naisten solidaarisuus toisiaan kohtaan?

Olen kanssasi adoption eettisyydestä samaa mieltä, mutta mun mielestä ihan jokainen, ei vain lapseton, voisi ajatella adoptiota perheenlisäystapana.

Vierailija:

Lainaus:

ei nimenomaisesti tulevaa äitiä auttavaa. Kerro keino, millä voin suunnata rahat täsmälleen niin, että joku lapsi välttyy joutumasta lastenkotiin.

noin 3 000 euroa (Thaimaan kustannukset ovat noin 6000 ja adoptiotuki on 3000 euroa). Julkiset lapsettomuushoidot toki tulevat tätä halvemmiksi, mutta yksityisellä ei taida tuohon hintaan saada juuri mitään. Tietysti jos heti kerrasta tärppää, on halvempaa käydä hoidoissa yksityiselläkin.

Ainakin näin olen ymmärtänyt, mutta varma en tietenkään ole. Lapsettomuushoitojen asiantuntijat voivat korjata, jos olen väärässä.

Lisään vielä, että tuo Thaimaa on siis halvin kontakti, joka ei tietenkään käy kaikille (ovat aika tarkkoja hakijoista). Muut ovat kalliimpia, osa vähän ja osa todella paljon.

51

Pelan sivuilla näytti olevan, että kulut ovat 8400-9500. Siitä pois 3 000 euroa on 5400-6500. Paljon pitää matkoista tinkiä, että alle kolmentonnin päästään. Mutta samapa se, me emme kelvanneet Venäjälle ja Thaimaan kiintiö tuli nenän edestä täyteen, joten kohdemaa on jo valittu.

65

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat