Vierailija

Elikkäs.. Tässä on erittäin alustava (painosana sanalla erittäin ;) ) lista matkalle mukaan otettavista kamoista ja tekemisistä ennen matkaa. Nyt on taas niin pää tyhjä, vaikka justiinsahan mä olin keksivinäni kaikkea tärkeää matkalle otettavaa ja ennen matkaa hoidettavaa.. Apuva! Keskiviikkona aamuyöstä lähdetään etelään, että tänään pitäisi jo pakkailla, vaikka vielä onkin aikaa..

Siis: mitä puuttuu listasta? Kaksi aikuista matkassa ja mieheke tekee oman listan (siis partakoneita ja muita en minä listaa).

Ennen matkaa:

- rokotukset (ok)

- vakuutus + vakuutuspaperit mukaan

Matkalle:

- passit + kopiot passista

- lompakko + kolikkopussukka :>

- yleiset lentoasiakirjat (osanottajatodistukset!)

- rahat (nosta ennakkoon!)

- silmälasit

- aurinkolasit

- piilolinssit 10 x 2

- 1 x shortsit

- 1 x hame, pari mekkoa

- 1 x farkut

- noin 4 x paita ja yksi pitkähihainen

- takki?

- bikinit x 2

- pyyhe

- kengät ainakin 2 kpl + läpsyttimet?

- aurinkorasva

- lääkkeet, voiteet yms.

- ehkäisy!

- meikit

- hiusharjat

- pesutarvikket (shampoo, hoitoaine, pesusieni, vartolonpesuaine)

- naamanpesu (silmämeikki!)

- WC-paperirulla

Kommentit (23)

Itse ottaisin enemmän vaatetta, kun on kuitenkin vielä hellettä siellä ja hiki tulee varmasti, ellet sitten meinaa pestä pyykkiä lomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Edellisillä reissuilla olen kuitenkin todennut, että lisäpyyhe on loistojuttu (esim. hotellin oma on kuivumassa) ja WC-paperi on vaan yleisesti kätevä olla olemassa (tämäkin on todettu). Ei tiedetä, että mihin hotelliin ollaan menossa, on siis matkajokeri, joten kaikkeen pitää varautua, heh. :)

Mies lupasikin ottaa desinfiointimömmön mukaan.

ap

lisään listaan:

- kosteuspyyhkeet (+intiimipyyhkeet)

Itse lisään vielä omaan listaani

- kännykkä ja kamera (muistikortit)

Oli niin itsestäänselvyyksiä, että ei muistanut listata.. :)

Taidan ottaa vielä yhdet kaprit mukaani.. Mä olen niin kehno pakkaa vaatteita. Sitä ajattelee, että " kyllä tätäkin tarvitsee" ja sitten on 15kg vaatteita mukana. :/

ap

Aattelin vaan, että eiköhän sen pitäis olla jo takaraivossa mitä matkalla tarvii. Aikuisikään ehtineenä varmaan osaa hahmottaa tarpeensa. Eikun ahaa, mulla onkin ollut aina hyvä hahmottamiskyky.

Olen kyllä matkustanut Eurooppaa pitkin poikin, ihan pienestä pitäen aikuisikään asti.

Onko sinusta jotenkin tyylikkäämpää pakata ilman listaa? Vai mitä ihmettä? Kyllä mun mielestä tuossa oli ihan vaan perusjutut, yritän pakata vähemmän kuin ennen.. ap

Nämä kaksi viimeksi mainittua siis kasvojen puhdistukseen.

Matkapakkaukset on must. Eli pienet purnukat mihin laitan hiustenpesu & meikinpoistomömmöt.

Särkylääkkeet! Lääkkeethän tosin olit jo maininnut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat