Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Voiko raskausoireet olla erilaiset saman ihmisen eri raskauksissa? Eli ekassa (joka meni kesken rv 6-7) en tuntenut mitään oireita, menkat oli vaan myöhässä. Tokassa oli vaan tosi huono olo ja rinnat kasvoi heti aluksi. Nyt olen ollut vaan kovasti väsynyt mutta en kuitenkaan meinaa saada nukuttua. Hajut tuntuu tosi herkästi ja rinnat on pingottuneet. En muista milloin ed. raskaudessa pahoinvointi alkoi mutta huokestuttaa kun sitä ei juurikaan ole. Nyt on ollut ainoastaan satunnaisesti iltaisin? Ehkä sitä tarkkailee itseään vaan hiukan liikaa. Ihan outoa on myös selittämätön ketutus joka piinaa koko ajan! En muista että aiemmin olisin ollut mitenkään erikoinen(tai en huomannut!) Entä missä vaiheessa raskaudet ovat alkaneet näkyä?

Menier 5+1

Kommentit (1)

kyllä raskaudet poikkeaa toisistaan kuin yö ja päivä.

Esikkoa odottaessani olin kipeä vasta synnytyksessä niin hyvin meni raskaus. Toista odottaessa oli jo oksetus oloa hiukan muttei muuta.Toista odottaessa alkoi iskias vaivata oksetusoloa oli jo pidempään ja selkä vaivat iski. Nelosta odottaessa voin pahoin 14 viikkoa,selkä petti rv 20, supistukset alkoi rv 15 ja olin kamalan kipeä. Nyt viidettä kun odotan niin kaikki vaivat on vaan pahentunut. OKsettaa 24h,väsymys on hirveää eikä silti saa nukuttua kunnolla vaivun vain kummalliseen kevyeen horrokseen sekä mulle puhkesi raskausajan astma johon nyt lääkitys sekä tukosarvo (fid) on kohonnut.

Kaikki synnytykset myös eroavat toisistaan joten koskaan ei tiedä mitä tulee eteen.

Oireettomuus tai oireellisuus sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa onko kaikki hyvin vai ei. Toiset pääsee vähemmällä kuin toiset :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat