ja muutenkin nämä levottomat 1,2,3 ja varmaan kohta tulee levottomien paluu ja levottomat täällä jälleen.. ei oikeen kiinnosta enää tämä kotimainen leffatarjonta
Julia Roberts, Cameron Diaz, Adam Sandler, Jim Carrey, Rob Schneider. Suomalaisista näyttelijöistä en pidä lähes kenestäkään, jotenkin epäuskottavia ja näyttelevät helposti yli... Lisäksi jos puhetapa on yleensä liian jäykkä, käytetään yleiskieltä, eikä lyhennetä sanoja niin kuin normaalisti ihmiset tekevät.
Vetää kaikki roolit samalla tavalla - oli sitten pappi tai yh-taiteilija. Totuus on, että Malmivaara ei tekisi mitään rooleja, ellei aviomies ja lasten isä sattuisi olemaan Suomen ykkösohjaaja.
Sivut
Mä ihailen ihmisiä jotka osaa kirjoittaa ton Arnold Sharvatsniggerin? mä en osaa edes lausua sitä!
mutta vastaan Tiina Lymistä. Todella hyvä näyttelijä. Takuuvarmat suoritukset ja monesti kantava voima elokuvassa/näytelmässä.
Maria Kuusiluomasta en pidä, jotenkin kolkko.
Ja Milla Jovovich, outo.
ja muutenkin nämä levottomat 1,2,3 ja varmaan kohta tulee levottomien paluu ja levottomat täällä jälleen.. ei oikeen kiinnosta enää tämä kotimainen leffatarjonta
nykyistä miestään...
Mä en voi sietää sen ääntä, ja ei tarvi nähdä kun kuva, niin mua rupee ärsyttämään.
Vierailija:
Samuli Edelman, Peter Franzen, Laura Malmivaara ja muut loppuunkulutetut.
miten sen ulkonäköä aina kehutaan, kamalat kumihuulet ja ylilaiha.
aina tasapaksu itsensä, ei osaa muuntautua.
Julia Roberts, Cameron Diaz, Adam Sandler, Jim Carrey, Rob Schneider. Suomalaisista näyttelijöistä en pidä lähes kenestäkään, jotenkin epäuskottavia ja näyttelevät helposti yli... Lisäksi jos puhetapa on yleensä liian jäykkä, käytetään yleiskieltä, eikä lyhennetä sanoja niin kuin normaalisti ihmiset tekevät.
Syystä että se muistuttaa naista jonka kanssa mun exä mua petti. Vaihtuu kanava kun ämmä mainostaa oliko se nyt L' orealia vai mitä.
Kotimaisista Mari Rantasila saa mun inhokkipaikan, varsinkin laulajana.
Tom Cruise myös. Ja sitte yks mies, jonka nimeä en just muista...ai nii, se oli Kevin Bacon.
hän on jokseenkin itseensäpäin kääntynyt aina.
sekä oskari katajisto (enemmänkin tyyppeinä ällöttää...)
suomalaisista Irina Björklund. Miehistä ei tule nyt tähän hätään ketään mieleen, heitäkin kyllä on...
Oskari on myös ollut naimisissa serkkunsa kanssa... (tämä meni kyllä asian vierestä)
Vetää kaikki roolit samalla tavalla - oli sitten pappi tai yh-taiteilija. Totuus on, että Malmivaara ei tekisi mitään rooleja, ellei aviomies ja lasten isä sattuisi olemaan Suomen ykkösohjaaja.
jotka hikisenä näyttelevät muniaan joka leffassa/sarjassa ja kiroilevat, yöks...
Musta se on vaan niin kamalan kovan ja kylmän näköinen ihminen :( huolimatta kaikista adoptoinneistaan.
Sivut