Vierailija

Alkuraskaudessa mulla oli aivan ihana kokenut neuvolaterkkari, mutta hän jäi melkein heti eläkkeelle. Tilalle tuli joku ihan noviisi josta ei ole yhtään mihinkään. Ei ole esim. hemoglobiinia mitannut kertaakaan, ei ole varmaan uskaltanut. Joka kerta mittailee kohdun kokoa ainakin kaksi kertaa (siis niin että olen ehtinyt välillä jo laittaa vaatteet päälle) kun ei meinaa saada sopivaa tulosta, mittailee kunnes saa vähän isomman mitan kuin edellisellä kerralla. Ei kertaakaan ole kommentoinut sikiön tarjontaa tai onko laskeutunut tms. No, nyt on jo rv 38 menossa niin että eipä tuota tartte enää kauan jaksaa ja on jo toinen raskaus niin että tietää itsekin jo jotain. Tympäisee vaan kun on tuollainen ihan turha terkkari, plääh!

Kommentit (5)

Minä olen joskus käynyt lapsen kanssa Neuvolatädillä joka on ollut tosi nuori ja lapseton. Kyseleppä siinä sitten jotain jos on kysyttävää kun ei tiedä kuin kirjatietoa kun ei ole minkäälaista kokemusta.

Häiritsee vaan kun ko. terkkari on ainakin 10 vuotta mua nuorempikin vielä ja varmasti suoraan koulunpenkiltä. Mä oon sitten päässyt harjoituskappaleeksi :-o

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja ihan turhat terkkarit on minustakin ärsyttäviä. Kolmatta odottavalle on ihan turha sopottaa, että maksa aiheuttaa epämuodostumia. Just. Se selittääkin kaksi edellistä tervettä lasta...

Ja kyllä lapsella on sukupuoli jo raskausviikolla 21... Että turha selittää, että ei silloin voi vielä tietää sitä. Kyllä voi jos sattuu käymään niin, että se näkyy. Jos ei näy niin ei näy, mutta on se sukupuoli silloin jo todellakin olemassa.

Ja kyllä turvotus kerää painoa. Sehän on kroppaan kertynyttä nestettä. Turha esitellä lautasmallia...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat