Vierailija

Olen seurannut tänään näitä päivähoitoketjuja.

Yhdessä kysyttiin, mitä päiväkotiin pitää ottaa mukaan. Siihen tuli vastaukseksi, että alle vuoden ikäistä lasta ei pidä viedä päivähoitoon.

Toisessa ketjussa kysyttiin, vaikuttaako pienemmästä sisaruksesta saatava kh-tuki päivähoitomaksun suuruuteen. Vastaukseksi tuli asiallisten lisäksi mm. kommentteja siitä, miten huono juttu on viedä isompi hoitoon pienen ollessa kotona.

Kolmannessa kysyttiin, olisiko hyvä laittaa pienempi lapsi samaan päiväkotiin esikoisen kanssa vai pp-hoitoon. Siihenkin tuli vastaukseksi kaikenlaisia kommentteja päivähoidosta ylisummaan tai jotain " molemmat perhepäivähoitoon" , vaikka ap oli kirjoittanut, että esikoinen on päiväkodissa jne.

Ettekö hyvät ihmiset lue ollenkaan näitä avauksia, kun vastaatte ihan puuta heinää??

Kommentit (8)

Useimmiten keskustelu tyrehtyy juuri siihen, että aletaan vastata aloituksiin sanatarkasti ja muuhun puuttumatta. Hullua, mutta olen pettynyt, jos niin käy. Ei kai kukaan ota näitä ainoina ja oikeina totuuksina elämästä? Keskustelu toisaalta on tällaista, että ollaan eri mieltä. Enkä nyt yritä puolustella oudoinpia vetoja, joita täällä välillä näkee. Lähinnä liputan sen puolesta, että ollaan jotain mieltä. :)

mutta ärsyttää kun jossain ketjussa kukaan ei vaivaudu vastaamaan alkuperäiseen asiaan vaan aletaan kinata jostain ihan muusta. Minä en ymmärrä mitä hauskaa siinä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minustakin on ihmeellistä, että vauvan syntyessä muut lapset viedään hoitoon. Tai että kotihoidontukiaikana vain yksi hoidetaan kotona!

Mutta olin tuosta mielettömästä virheestä huolimatta oikeassa. Kaikenlaisia vastauksia on hyvä jaella. Toivottavasti elätte sen faktan kanssa, että nelonen on näin lukihäirikkö. :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat