Vierailija

Itse olen osa-kestovaippailija. Päivällä kestot, yöllä ja matkoilla kertisvaippa. Vauva tällä hetkellä 8 kk. Muut lapset kouluikäisiä ja silloin en kestoillut kuin silloin tällöin Ruskovillan sideharsoilla ja hahtuvilla.

Nyt käytössä sekä sisävaippaa, taskuvaippaa, villahousua , Fuzzia ym. ym.

Yhteensä noin 10 vaippasettiä ja ne riittää ihan hyvin.

Kommentit (6)

Oma lapsi on 3,5-vuotias. Käyttää vaippoja enää öisin (fuzzi, imuna kaksi microinserttiä ja päällä villahousut)

Lisäksi meillä kestovaippailee 2,5-vuotias hoitolapsi (siis ihan vain minun innostani, vanhemmat kertistelevät). Käytän popowrap-kuoria ja imuna taittoflanelleja tai mitä tahansa, mitä kaapista löytyy. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kestoilu alkoi esikoisen atooppisesta ihosta ja seuraavalle vaipat olivatkin jo valmiina, joten tietty niitä käytettiin. Kuopusta varten niitä ei säästetty vaan myytiin eteenpäin ja kuopuksen odotusaikana aloimme taas haalia kestoja.

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen osa-kestovaippailija. Päivällä kestot, yöllä ja matkoilla kertisvaippa. Vauva tällä hetkellä 8 kk. Muut lapset kouluikäisiä ja silloin en kestoillut kuin silloin tällöin Ruskovillan sideharsoilla ja hahtuvilla.

Nyt käytössä sekä sisävaippaa, taskuvaippaa, villahousua , Fuzzia ym. ym.

Yhteensä noin 10 vaippasettiä ja ne riittää ihan hyvin.

Esikoisen kanssa hankin muutaman keston, mutten jaksanut (vuonna 2000). Keskimmäisellä aloin käyttämään kestoja puolen vuoden iässä ja kuopus on käyttänyt alusta asti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat