Seuraa 

Täällä joku muukin kaipailee Akselille siskon nimeä, mutta mulla on vähän eri kriteerit, joten siksi oma aloitus.

Vähän kriteerejä on seuraavassa:

- toiseksi tai kolmanneksi nimeksi tulee Hannele

- itse olemme miettineet, esimerkiksi nimiä: Kerttu, Anni, Ilona, Eveliina ja Roosa

- Elina ei käy, Helmi ei käy miehelle, itse pidän Ainosta, Annasta, Aadasta ja Iidasta mutta ovat liian yleisiä

- Anni nimeen voisi sopia joku yhdistelmäkin, samoin Roosaan

Voi kunpa osaisitte auttaa!

-karamelli- kera lastensa

Kommentit (12)

Alisa on ollut myös yksi vaihtoehto - tosin kaveripiirissä on yksi nelivuotias Alisa-tyttönen

Linneasta pidän myös, jopa etunimenäkin

karamelli edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli Aada, Anni ja Aino ovat liian yleisiä mutta Aida liian erikoinen. Entäs jotain siltä väliltä: Aina, Aini, Ainu, Aili, Anne, Annu, Asta, Alma, Anja?

Näistäkin saisi kivoja yhdysnimiä:

Annu-Kerttu

Alma-Roosa

Anja-Alisa (liian hankala?)

Anni-Alisa

Entäs (yksittäin tai yhdysnimen osana): Lotta, Maria, Maaret, Amanda, Amalia, Elma, Elmi, Eerika, Elisa, Helena, Elena, Heidi, Heini, Helka (ihana Akselin parina!), Heta, Iiris, Irene, Iines, Ksenia (liian erikoinen varmaan mutta pakko ehdottaa kun on sama -ks- kuin Akselissa), Milja, Riina, Sofia, Sohvi, Selma, Salma, Teresa, Tekla, Valma, Viktoria...

(laidasta laitaan, ehkä löytyisi jokin kiva)

Tuo melonimamman ehdottama Alma-Roosa (ihastuin, melkeinpä rakastuin!! ;D)!! Kertusta tykkäsitte, toiseksi nimeksi siis ehdotan muunnelmaa Kerttuli, onko liian lempinimimäinen?

Alma-Roosa Kerttuli

Anni-Maija

Anni-Kaisa

Anni-Inkeri

Anni-Maria

Anni-Kerttu

Roosa-Maria

Roosa-Maija

Alina

Linda

Liina

Liinu

Kerttu-Kaisa

Iisa

Iisa-Lotta

Iisa-Mari

Oona

Eerika

Ellinoora

Tosi ihanaa, kun olette keksineet noin paljon kivoja vaihtoehtoja. Kiitti hirmuisesti!

Ja sitten makustelua:

-Alma-, Iida ja Anni-Roosa miellyttävät tällä hetkellä ehkä kaikkein eniten

-Kerttulia ehdotin miehelle alunalkaen - ei kelpaa kuulemma vieläkään :(

-Lottaa en halua, löytyy tuttavapariskunnan lapselta

-Melonimamma arveli ihan oikein, että Ksenia on ihan liian uniikki ja erikoinen; haemme perinteisempää

-Vilhelmiinasta pidän myös, mutta parhaalla ystävällä on -iina loppuiset tyttöset - ei tule siis kysymykseen

-Mun sisko on Kaisa, joten sekin on pois laskuista

-Sofia on ollut aina suosikki nro 1, nimi tulisi sekä miehen että mun mummolta ja mun isomummolta, mutta on menettänyt hohtonsa kun näitä pikku-Sofia tyttösiä on niin kovin paljon, myös ystäväpiirissä sekä ensimmäisenä että toisena nimenä ja myös yhdistelmissä :(

-Tehillan ehdottamasta Aura Matleenasta pidän myös kovin, muttei sovi kyllä mielestäni yhtään Hannelen kanssa. Se on nimi joka tulee meille jo kolmannesta polvesta, joten pidän sitä siksi mukana, vaikkei se ehkä kaikkein kauneimmalta nimeltä pikku-tytölle tunnukaan

Vieläkö keksitte jotain?

karamelli, Akseli ja pieni tytön tyllerö, vailla nimeä

Emiliaa olen ehdottanut miehelle, ei kuulemma käy, edes toiseksi nimeksi :( ja onhan se aika yleinenkin

Ada - ihan ok

Aida on liian erikoinen ja sen niminen tanssiurheiluseura on olemassa, joten hylkään siksikin

Anni-Roosa on ihana!, itse en olisi keksinyt moista - pitääpä ehdottaa tätä miehelle

Mies ehdottaa vahvasti Kerttua, itsekin olin pitkään sen kannalla, mutta nyt siinä joku mättää

Adalmiinasta pitäisin myös itse, mutta mies ei hyväksy

Lisää ideoita?

karamelli ja lapset

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat