Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Halusin vaan tietää että miten voit ja mikä sulla on tilanne? Oon kovasti ajatellut teitä ja toivottavasti kaikki on hyvin!

Jaksuja

Kommentit (10)

tiputtelu loppui.. kesti kaikki 2 vai kolme päivää.. sen jälkeen ei yhtikäs mitään..

oloja on.. väsyttää.. turvottaa.. voisin syödä syödä ja syödä... silti kaikki etoo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

menossa, ollaan tulossa suomeen käymään niin samalla varasin ultran. Kävin eka raskaudessakin alkuajan ultrassa, vai miksi sitä nyt kutsutaan. Olen käsittänyt että viikolla 6 pitäs sydämmen sykkeen näkyä.

Mua helpottaa sitten ainakin niin tietää että onkokaikki hyvin ettei esim. ole tuulimuna. TOkihan senkin jälkeen voi sattua jotain, mutta kiva käydä vähän varmistelemassa.

Loppuu ainakin pähkäily:)

Tsemppiä!

no tuossa justiinsa pari testiä tein.. selvä nega..

pakko se on uskoa, että sitä vauvaa nyt ei vaan sitten tule.. mutta eipä ole tullut menkkojakaan :/

huomenna ilmeisesti varattava aika lääkärille, ett tsekkaa ett mikä tuola nyt sitten mättää :(

kurja tilanne.. ja paha mieli vaan ei auta..

.. eikä menkkoja vaan kuulu :O

ehkäpä mä nyt sitten vielä tossa huomenna tai ylihuomenna teen testin.. sen saman millä ekan plussan sain ja kaston että mitä näyttää.. mutta kai sitä luulis jo tässä vaiheessa näyttävän mikä tahansa plussaa jos olis näyttääkseen, vai??

oliskohan täällä ketään joka olis plussannut vasta näin myöhään???

ompas kummallista! Mikä sun olo on muuten? Ja miten sen vuodon kanssa kävi? loppuko se kokonaan?

Tosi kurja kun joudut siellä epävarmuudessa olemaan!

hali

no eihän tästä nyt tuu yhtään mitään :D viestit karkailee koko ajan :D

ultraan oot menossa? saako sen näin aikasteen jo tilattua vai menetkö yksityiselle?

Sitä vois kyllä miettiä..

sulla on ihan samalaiset oireet kun mulla:) paitsi mulla ei oo ollu tiputtelua. Varasin muuten itselle ajan ultraan, joka on reilun viikonpäästä silloin kai viikkoja 8-9. Haluan nähä onko siellä kaikki hyvin, oisko siitä sullekin hyötyä?

Toivottavasti kaikki kääntyis parhainpäin!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat