Me Naiset Jari ja Sanna Mönkkönen ovat kertoneet avoimesti vaikeuksistaan – yksi kommentti yllättää Sannan joka kerta
Me Naiset Näitä et nähnyt tv:ssä! 9 Linnan juhlien kuvaa, jotka saavat sinut taatusti hyvälle tuulelle
Me Naiset Somessa päivitellään nyt Sanna Marinin työhistoriaa ”Sokoksen kassalla” – 8 syytä, miksi kokemus kassatyöstä tekisi jokaiselle hyvää
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa kiinnikekivuista tietoa, please kiinnikekivuista tietoa, please Vierailija klo 19:32 | 30.7.2007 Voiko kiinnikekipu eli todella repivä kipu kestää jopa 15-20 minuuttia? Vai onko jotain muuta? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (3) 1/3 | klo 19:33 | 30.7.2007 Kiinnittymiskipuja? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/3 | klo 19:42 | 30.7.2007 yhtäkkiä jonkin liikkeen aikaansaamina repäisevän kivun tunne ja lääkärit sanoneet sen olevan kiinnikekipua, joka tulee kohdun arpien venymisestä tai jotain sinnepäin. Nyt olen viikolla 31 raskaana. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
1/3 | klo 19:42 | 30.7.2007 yhtäkkiä jonkin liikkeen aikaansaamina repäisevän kivun tunne ja lääkärit sanoneet sen olevan kiinnikekipua, joka tulee kohdun arpien venymisestä tai jotain sinnepäin. Nyt olen viikolla 31 raskaana. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Kiinnittymiskipuja?
yhtäkkiä jonkin liikkeen aikaansaamina repäisevän kivun tunne ja lääkärit sanoneet sen olevan kiinnikekipua, joka tulee kohdun arpien venymisestä tai jotain sinnepäin. Nyt olen viikolla 31 raskaana.