Vierailija

Meillä on kotona näillä näkymin ikuisesti kestävä remontti.

Eilen kävi kaksi raksa äijää laittamassa jotain putkia ja yksi niistä oli laittanut kuulemma fleece takkinsa sohvan kaarmille. Kun ne oli lähdössä lounastauolle se ukko tuli multa kysymään, että oonko mä nähnyt sen takkia. Mä olin ihan ihmeissäni ja etsiskelin sen takkia ja sanoin, että en kyllä ole nähnyt. Olin melkein vihainen, että p...kele pitäis itse huolen takistaan.

Noh, miehet lähti lounastauolle ja toinen vain t-paita päällä.

Sillä välin mun ukkoni tuli kotiin ja mun piti lähteä töihin. Mainitsin sivumennen ukolleni et täällä talossa jossakin on raksaukon fleece että jos näkyy niin anna se sille.

Illalla kun tulin kotiin niin kysyin mieheltäni, että löytykö sitä takkia. Mieheni sanoi, että joo se löytyi yläkerrasta. Raksaukko oli kuulemma ollu ihan äimänä, että miten se takki on voinut yläkertaan mennä kun ei se ole sielä edes käynyt koko aikana.

Sillä aikaa kun ne ukot oli meillä mä olin ollut koko ajan yläkerrassa tietokoneella joten ne kait nyt luulee että mä olen sen takin sinne yläkertaan vienyt. Mut mä en todellakaan muista vieneeni. Ainakaan en ole mitään takkia tuolin kaarmilta ottanut. Jos oikein kovasti kaivelen muistia niin muistan korjanneeni jonkin vaatemytyn portailta yläkerran lattialle. Kait mulla on tämä siivousautomaatti jäänyt niin päälle, että en enää itsekään hoksaa jos olen jotakin mennessäni samalla siivonnut.

Mua vaan vaivaa nyt, että luuleekohan ne raksan tyypit että mä yritin varastaa sen yhden takin. Mitä jos sillä oli vaikka rahapussi sielä takin taskussa ja ne nyt luulee, että yritin pölliä sen rahat?

Apua, minua hävettää. Tämä on niin pieni kylä, että kaikki varmaan kohtaa puhuu, että mä olen joku kleptomaani?

Kommentit (4)

että kyllä kotirouvan täytyy silloin tällöin saada hieman työmiehen odööriä haistaa ja naurat päälle. Sitten ne ei välttämättä pidä enää sua varkaana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat