Vierailija

Mitähän he oikein miettivät. Olivatko kauhuissaan tms., kun meillä tarjottiin viiniä ja boolia. Kukaan ei ollut kännissä. Tosin poistuivatkin ekoina. Voiko heitä enää uudestaan kutsua kylään. Vai luulivatko meitäkin uskovaisiksi ja siksi tulivat?

Kommentit (9)

joskus on saanut istua pelkkää vettä lasissa. Voisi keittää edes teetä (ja pliis ei liptonin yellow labelia) ja tarjota tuoremehua. Jääteekin olisi ihanaa..

jos oli tylsää mietin voi kökkö olipas tylsää.

Juuri ite olin tooosi hauskoissa dildo bileissä ja oli ihan sika kivaa ;)

Me uskikset hei ollaa ihan taviksia ja meitä voi kyllä kutsua kylään jopa niille dildo bileille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Luulen että he olivat adventisteja tai helluntailaisia tai jehovia...

Jehovista kyllä tiedän sen verran, et alkoholi sallittu mut tupakka ei. Älä kysy miksi.

Hellarit ja muut kristityt uskovat ovat kaikki erilaisia; toiset ottaa vähän joskus toiset ei koskaan yhtään.

Kaikissa " ryhmissä" on tuiki erilaisia immeisiä, oli kyse sitten uskovista tai ei uskovista tai jotain siltä väliltä.

Ei ole meidän uskovien asia tuomita ketään mistään, se on yksin Jumalan tuomion alla. Kukin tyylillään ja jokainen vastaa itse omista teoistaan ja tekemättä jättmisistään.

Musta ei todellakaan ole noloa tai kurjaa istua iltaa jos toiset kipottaa. Jos nätisti otetaan, mäkin viihdyn. Jos roisimmin, poistun paikalta. En uskoni vuoksi, vaan koska en pidä humalaisista ihmisistä. Saatan itsekin ottaa lasillisen. Sehän ei Raamatunkaan mukaan ole kiellettyä. Raamatussa kielletään ryyppääminen, ei lasillista tai yhtä olutta.

alkoholia, luullaan heti että ne jotka ei juo on ihan kauhuissaan!!! Ite olen absolutisti, mut mua ei hetkauta muuten ku se että toiset on jotenki hirveen nolona ku maistavat juomiaan, ihmeellistä! olisivat heki vapaita, ja olen kyllä ihan uskovaistenki kans tullu asiasta juttuun ja ainaki ne ketä tunnen, ihmettelee sitä piilottelua kaupassa jos nyt jonkun siideri pullon ostaa, ei se niitä kiinnosta. Kukin taaplaa tavallaan. Ja ei muuta ku kutsut vain uudestaan jos mukavia ihmisiä, muta kohteliaana emäntänä pidä alkoholitontakin tarjolla :)

Ainoastaan se ärsyttää jos tyrkytetään juomia tyyliin " voithan sinä nyt yhden lasillisen ottaa" . En ole absolutisti mutta en aina juo eikä muiden juominen mitenkään häiritse (paitsi kello 3 aamuyöstä mutta silloin olen mennyt jo kotiin nukkumaan).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat