Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletteko kokeneet pettymystä, kun yleensähän hääyöltä odotetaan paljon.. eli siis onko seksi onnistunut? Onko käynyt mielessä, että olisi kannattanut se ensi kerta kokea ennen häitä, ja itse hääyönä kokea jo vähän kokeneempaa seksia?

Onko latistanut fiiliksiä, jos ei ole onnistunut?

Onko teitä jännittänyt ko. tapahtuma etukäteen?

Kommentit (11)

Ei ollut mitään ongelmaa mennä sänkyyn vasta hääyönä, ei tullut mieleen että ois pitäny koeajaa ennen häitä. Tiesin kyllä että eka kerta ei välttämättä ole maata järistävä, silti riittävä meille. Siitä se ongelma tulee jos lataa liikaa odotuksia yön suhteen.

Vierailija:

Lainaus:

Oletteko kokeneet pettymystä, kun yleensähän hääyöltä odotetaan paljon.. eli siis onko seksi onnistunut? Onko käynyt mielessä, että olisi kannattanut se ensi kerta kokea ennen häitä, ja itse hääyönä kokea jo vähän kokeneempaa seksia?

Onko latistanut fiiliksiä, jos ei ole onnistunut?

Onko teitä jännittänyt ko. tapahtuma etukäteen?

Meillä asia oli itsestään selvä, ettei seksiä ennen hääyötä. Kumpikin oli kokematon. Emme ladanneet kauheita odotuksia hääyöhön, siis siihen millaista sen pitäisi olla - lähinnä ajatuksena oli, että sitten kaikki on luvallista =)

Hääyönä tutustuimme toisiimme (emme olleet nähneet toisiamme alasti ennen sitä), mutta itse yhdyntä ei onnistunut vielä silloin. Päätimme, että ei välitetä vaan harjoitellaan yhdessä. Ei siis latistanut fiilistä mitenkään.

Totta kai jännitti etukäteen, muttei mitenkään paniikinomaisesti. Pikku hiljaa asiat alkoi sujua ja olimme onnellisia, että saimme opetella yhdessä - kummankaan ei tarvinnut nolostella osaamattomuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joten odotukset oli kyllä sen suhteen realistisia. Hääyö oli kyllä tosi ihana. Koittakaas nyt kuvitella: eka kerta umpirakastuneena, ja sitä ekaa kertaa oli tosiaan ehditty jo odottaa ;). Itse olen miettinyt että mitä hienoa on hääyössä jos on jo vuosia asunut yhdessä, on kenties lapsikin, mitä uutta ja upeaa siinä seksissä sitten on? No, tietty eka kerta vihittynä mutta...

mun mutsi ei odottanut hääyöhön, mutta ei sinänsä jäänyt mistään paitsi. faija tappeli papin kanssa ja oli niin ympäripäissään, että sammui ennen h-hetkeä. eli voi se hääyö epäonnistua kokeneeltakin parilta... tämä on tuskin edes mikään ainutlaatuinen tarina.

Nyt 10v kohta yhteistä matkaa. Oli eka kerta aika makeeta, mut ois voinu säästellä muutaman kuukauden! Voi sitä alun huumaa, jota kyllä vieläkin löytyy välistä :)

Itse en olut neitsyt enää hääyönä, oin kokeillut seksiä jo monta kertaa ennen avioiittoa. Menetin neitsyyteni jo 15-v. Tämä ei ole tod tavanomaista lestadiolaisille, enkä minäkään siitä ole kellekään puhunut. Mieheni ja paras ystäväni tietää asiasta. Harrastimme mieheni kanssa myös aika useasti seksiä seurusteluaikana, joka oli kyllä ihanaa, siihen liittyi niin paljon jännitystä ja " kielletyn hedelmän" makua... Hain jopa jälkiehkäisypillereitä pari kertaa kun kumi petti :) hui kamala miltä tuntuu tänne tunnustaa... :)

Niin siis niitä muiden kokemuksia.. Suurin osa ystävättäritäni oli neitsyitä hääyönä ja lähes jokaisen kokemus eka kerrasta on ollut joko epämiellyttävä tai mitäänsanomaton. Mies on kuulema jokaisen kohdalla nauttinut, mutta nainen ei. Yhtään orgasmia en ole kuullut kenenkään saaneen ensimmäisten kuukausien aikana avioliitossa. Lähes jokainen on tullut joko heti tai seuraavassa kuussa raskaaksi häistä. Ihana alku..? Itse suhtaudun ihan omalla tavallani tähän kaikkeen, kuten huomaatte.

Olen sitä mieltä, että lestadiolaisilla on paljon hyviä, vanhanaikaisia arvoja, kten tämä " seksi kuuluu avioliittoon" yms. Mutta lapsiasiaa en jaksa ymmärtää. Menee vähän ohi aiheen, mutta..

Ei meinannut millään onnistua. Mieheni on aika hyvinvarusteltu ja minulla oli liian paksu immenkalvo (olisi pitänyt operoida lääkärissä ennen yhdyntää). Hääyö + 6 seuravaa yötä oli aika epämiellyttäviä, mutta en ole koskaan katunut sitä, että seurasin Raamatun opetusta ja omaatuntoani. 13 vuoden jälkeen seksielämä menee aina vaan parempaan suuntaan, nautimme toisistamme suunnattomasti. Olen iloinen, että en ole jakanut itseäni kenenkään muun kanssa. Tottakai suhteessa on ollut ylä- ja alamäkiä, mutta en olisi koskaan osannut odottaa, että tässä vaiheessa on näin kiihkeää.

Minävain

Me odotimme vaimoni kanssa hääyöhön. Seurustelimme ja olimme kihloissa ennen häitä 2,5 vuotta, jona aikana ehti tutustua toiseen kyllä hyvin. Emme myöskään halunneet asua yhdessä ennen avioliittoa.

Hääjuhlastamme lähdimme jo kuuden aikaan hotellille. Olo oli todella hyvä ja kiihkeä - oikeasti ensikosketuksen huumaa vielä 2,5v jälkeenkin. Riisuimme toisemme hitaasti ja tutustuimme toisiimme. Oli mahtavaa kun kaikki oli sallittua ja mitään ei tarvinnut hävetä toisen edessä, eikä kenenkään muunkaan edessä. Kutkutti myös ajatus, että koko hääväelle oli selvää, että me harrastamme seksiä seuraavana yönä.

Seksi oli silloin upeaa. Onnistuimme mielestämme täydellisesti. Se mikä tässä on vielä parempaa on se, että nyt 3v. jälkeen tuntuu, että ensimmäinen kerta oli silkkaa räpellystä ja nyt seksi vasta upeaa onkin. 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat