Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Taas on yksi raiskattu siellä. TAAS. Minä olen aivan hermoheikko kulkemaan pimeällä ja Kaisaniemeen minua ei yöllä saisi kirveelläkään. Kuka ihme sinne uskaltaa mennä?

Kommentit (15)

menee jotka ei tiedä tai muista että sinne ei kauheasti kannata yksikseen mennä. Silloin kun mä aikoinani muutin Helsinkiin niin ei mua ketään tosta puistosta varotellut.

Lainaus:

liikkuvat, sitä suurempi on riski että jotain sattuu. Hyvä valaistus ja paljon ihmisiä niin pysyy mustikit piilossa. Reclaim the parks...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

liikkuvat, sitä suurempi on riski että jotain sattuu. Hyvä valaistus ja paljon ihmisiä niin pysyy mustikit piilossa. Reclaim the parks...

Teini-ikäisenä sitä vaan kuvittelee, että itselle ei voi mitään pahaa tapahtua ja sitä menee vaan minne nenä näyttää. Ei siinä muistu mieleen äidin kiellot tai muutkaan varoitukset. Tai sitten olin vain poikkeuksellinen nuori, en nyt mielestäni kuitenkaan "ansainnut" tätä kohtaloa omalla "tyhmyydelläni".. Raskas taakka kantaa ilman itsesyytöksiäkin.

Minä ihmettelen sitä, että ihmisillä on varaa käydä ravintolassa, mutta sitten pihistellään taksirahojen suhteen. Taksilla pääsisi kuitenkin turvallisesti kotiovelle asti. Pieni hinta turvallisuudesta.

tiesi jo silloin että Kaisaniemen puistoon ei ole asiaa kuin kirkkaalla päivänvalolla. Kaikki syntyperäiset stadilaiset tietää sen, ehkä nämä junan tuomat eivät sitä kaikki vielä tiedä?

Ja juu, olen lukenut Pelon Maantieteen blaa blaa

TIETENKIN raiskaajat pitäisi salvoa välittömästi, mutta saa sitä nyt itsekin järkeää käyttää,,

että ikimaailmassa uskaltaisin sinne illan hämärtyessä. Mua epäilyttää mennä jo päiväsaikaankin sinne kasvitieteelliseen, joten... Ihan hirveetä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat