Seuraa 

Heissan kaikille!

Olen raskausviikolla 33+3 ja nyt muutamia päiviä mulla on ollu alamahassa ja emättimessä? menkkamaisia kipuja ja kouristuksia. Ne vaan tahtoo välillä olla paljon kipeempiä ku menkkakivut. Saa oikein naama irveessä välillä olla. äsken ei tahtonu kävelykään onnsitua kun viilsi niin kipeesti emättimeen/kohdunsuulle? Näin ekakertalaisena kaikki on uutta ja mietinkin mitä tämä on? Yleensä näihin kipuihin ei liity supisteluja, mutta selkäkipua kylläkin. Onko tämä normaalia vai mitä?

Kiitos jos viitsitte valaista tietämätöntä

Kommentit (1)

on vähän samanlaista oiretta myös ollut, en sitten kyllä tiedä onko kyse samasta. Liitoskivut minulla ainakin ovat tuntuneet viime aikoina nimen omaan emättimessä, sellainen tunne kuin joku tökkisi sinne puukolla (argh). Minulla on myös kaikenlaisia suolivaivoja, joita oli jo ennen raskautta, ja nyt odotusaikana vieläkin enemmän. Suolta pitkin kulkeva poltteleva könttä aiheuttaa mennessään välillä jomotusta samoilla alueilla joilla menkkakivutkin tuntuvat; pari kertaa olen jo toiveikkaana alkanut kuulostella supistuksia (minulla menossa rv 42...) mutta typeriksi suolistovaivoiksi ovat sitten kuitenkin osoittautuneet. En tosin osaa yhtään sanoa, voiko sinulla olla samasta kyse, kun en ole mikään lääkäri :) mutta ainakin sen verran voin lohduttaa, että mahavaivoja on muillakin. Kannattaa toki kysellä tarkemmin & kuvailla oireita vaikka neuvolassa, ja tietysti jos oikein pahenee, käydä vaikka lääkärillä. Parempi katsoa kuin katua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat