Vierailija

3000 euroa kuussa. Se kun nyt ei pidä paikkaansa millään muotoa. Kertokaa toki missä tienaan sen, niin varmasti vaihdan työpaikkaa heti.

Kommentit (26)

Pätevät irtisanoutuu ja opiskelijat tekee hommi. Nykyään jo vähän aikaa opiskelleet pääsee sairaalaan kesätöihin. Silloin kun ä opiskelin, ei tullut kuuloonkaa. Nyt niiden on pakko ottaa opiskelijoita, kun ei ole muitakaan tarjolla.

Mä itse pelkään joutua sairaalaan, saati että lapseni joutuisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

PERUSPALKKA pitäisi nostaa. Oli ala mikä vaan niin lisät siihen päälle erikseen ja niitä ei julkiseen palkkavertailuun, se o hinta menetetyistä vkonlopuista, pyhistä jne.

Huomennakin olen ainoa edes jonkun sortin hoitoalan koulutuksen saanut töissä. Lääkäri käy kerran viikossa ja määrää lääkkeet sen mukaan kun me kerromme. Potilaita näkee suurin piirtein silloin kun toteaa kuolleeksi, tämäkin vain arkisin virka-aikaan.

yö-, sunnuntai- yms lisät ovat KORVAUS menetetystä vapaa-ajasta, jona muut ihmiset tapaavat ystäviä, ovat perheen kanssa jne.

Oli palkka muiden mielestä iso tai pieni, niin kaikkien alalla työskentelevien mielestä osapuilleen naurettava, kun katsoo työnmäärää ja vastuun määrää.

Tämä johtaa siihen, että meillä sairaaloissa työskentelee (jo) epäpätevää porukkaa ja että ihmiset irtisanovat itsensä, kun eivät jaksa kantaa sitä vastuuta. Edes pk-seudulla ei ole enää kaikkiin erikoissairaanhoidon toimiin hakijoita joista voitaisiin valita, eli ei ongelma ole enää pelkästään vanhainkotien.

Miettikää sitten niitä palkkoja, kun itse, tai oma lapsi tarvitsee hoitoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat