Vierailija

Oli pitkästä aikaa tosi kivaa. Oletteko kokeilleet? :)

Kommentit (13)

Osaan tehdä itse asiassa koko homman alusta loppuun; luoda loimen, niisiä ja sitoa ne polkuset. Niisiminen on kyllä kaikkein kamalinta, sen kun tekisi aina joku muu, niin olisipa mukavaa. Ja kyllä, itselläni on pyöräspuut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi sitä, jolle tuli ikävä.

Loimen luominen on lopulta selkeää, mutta työlästä. Olen joskus kokeillut ja lopputulos oli ihan hyvä.

Mukavaa, että meitä on näin monta! :)

AP

Tosin silloinkin joku muu laittoi loimet valmiiksi. Matto oli pitkään käytössä, mutta nyt ei kotona ole enää yhtään pitkää käytävää niin pitkälle matolle.

Yläasteella tein sellaisen kaitaliinan ja se on ollut ensimmäinen ja viimeinen liina mitä olen ikinä tehnyt tai tulen tekemään.

Olin nopea tekemään käsitöitä (kaikenlaisia, kiitos äitini perimän) ja opettaja puratti minulla neljä kertaa aina lähes valmiin liinan. Kävi toki tarkistamassa välillä ja koskaan ei ollut huomauttamista. Huomautukset löytyivät aina silloin, kun liinasta puuttui enää 5-10cm. Jäi sellainen paskan maku liinasta, että se ei ole ollut edes koskaan missään pöydällä. Kaapissa maannut jo kohta 20v. Onhan se nätti, kun nyt katsoo, mutta en vain voi ottaa sitä esille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat