Seuraa 

Avasin nyt sitten meille oman pinon eli tänne kaikki vauvautuneet kotilot!!!

Sivut

Kommentit (29)

Heissan kaikki!

Jos sitä tässä välissä kerkeisi jotain kirjoittamaan. Nea kun syö näin iltasella jatkuvasti. Tankkaa yötä vasten. Neiti täytti maanantaina 2kk. Kyllä se aika on mennyt nopeasti. Ja mukavasti on Nean kanssa mennyt. Päivisin syö 2-3tunnin välein ja sitten näin kuuden jälkeen alkaa tankkaamaan 30minsan-tunnin välein ja nukahtaa yöunille tuossa klo 23-24 välissä. Sitten sitä syödään aamulla yleensä klo 5.30. Tällainen rytmi siis tällä hetkellä. Se varmaan vaihtuu taas kohta.

2 kk neuvolassakin käytiin. Nean syntymämitathan oli 53cm ja 4510g ja nyt neidin paino oli 7220g ja 63.5cm! Eli huomaa että on oltu ruoka-aikana kotona J. Mut muuten tässä on terveenä ollut.

Oma jaksaminen sitten onkin ollut minimissään ja parisuhteessakin oikein kunnon ongelmia. En jaksa tässä nyt tarkentaa, mutta eroakin tässä olen miettinyt. Asuntohakemus saapui jo postista, mutta en ole vielä saanut lähetettyä. Ja avioerohakemuskin on allekirjoitusta vailla valmis. Mutta en osaa vielä päättää mitä tehdä. En jaksa. Kun näkis tulevaisuuteen, että mitkä vaikutukset päätöksellä olis.

Saa nyt nähdä kuin sitten käy.

Ai niin. Kiinteitä ruokia ruvetaan kyllä maistelemaan heti tossa 3kk iässä. Kun neiti kasvaa tuota vauhtia, niin kunnon pöperöt kehiin.

Ja joku kyseli neljännestä muksusta. Meillä oli suunnitelmissa että neljäs ehdottomasti, mutta tuossa muutaman vuoden päästä. Saas nyt sitten nähdä.

Tällaista siis tänne. Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

AIHA ja Nea 2kk

Laitan vielä pari riviä,kun poitsu nukkuu,nukuttiin 2,5h unet.On kyllä luxusta kun isommat isällään,niin nukun aina kun poika nukkuu=)

Oon huomannu nyt kun talossa taas vauva,että samanlaisia tuntemuksia välillä kehissä kun tuolloin edellisessä suhteessa.Kipupiste on juuri tuo kun mies tulee töistä kotiin.Mies on väsynyt ja haluis hetken olla rauhassa,ja jos on ollut huono päivä,niin oot ite vaan oottanu,että mies tulisi ja ottas lapset hetkeksi.Onneksi tietää tuon ja osaa ennakoida,niin kumpikin saa kyllä levätä kun siltä tuntuu=)Eron jälkeen oli kyllä luxusta kun sai olla joka toinen vkl+iltokja ihan yksin..sai nukuttua ja tehä mitä halusi=)Tuo on ainut positiivinen puoli erossa=)

Nyt ollaan uuden miehen kanssa päätetty pysyä yhdessä vaikka mikä olisi=)

Kunhan poika kasvaa lähetään johonkin parisuhdeleirille yms.aateltu että paras hoitaa suhdetta nyt kun ei oo vielä ongelmia.Ens kesänä on tarkotus mennä naimisiin.

Ens viikolla aattelin lähtee vanhempieni luokse,ja mies tulisi sitten parin päivän päästä perässä=)MIes olikin jo ihan innoissaan,että saa olla pari päivää ihan rauhassa kotona=)Mä imetän vielä ja oon kanssa sanonu,että kun poika kasvaa ja tisusta luopuu,niin tämä mamma lähtee johonkin ihan yksin=)Huomenna oon 8h töissä,nin siinä on nyt eroa pojasta tarpeeksi..en oo ollu noin pitkän poissa ennen.Meen tekemään yhen työkeikan.

Vakitöihin en oo palaamassa tuskin ikinä,mutta nyt teen oman mielen terveyden takia 1-2työvuoroo kuussa.Seuraavan kerran teen syyskuun lopussa yhen viikonlopun töitä.

Muta nyt taitaa poika kohta nousta,niin rupeen lämmittää maissibataattiherkkua pojalle=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapalepa:No siksi muutimme tänne kun halusimme vaihtaa maisemaa ja tarvitsimme isomman asunnon,ja Tampereelta sitä ei sitte näyttäny millään löytyvän..

Kolomonen:No siten voin asua Turussa,kun en ole vielä ehtiny muuttaa nimimerkkiäni..

Tänää meni taas koko päivä kaupassa tai ainakin siltä tuntu,lähettiin siinä klo 11.00 ja takasi päästiin vasta 15.30..

Meijän Jasmin nousee jo melkein seisomaan,ainakin sillon kun se yrittää havitella jotain mielenkiintoista:)mut nyt taas on mentävä kun pahaolo nostaa päätään..

Kiva kun on nyt pino täällä vauvapuolella. Mukavaa lukea kuulumisianne. Täällä arki rullaa ihan mukavasti. Tyttö syö ja kasvaa hyvin rintamaidolla. Isot veljet ovat kovin innoissaan ja ylpeinä aina esittelemässä tyttöä vieraille. Esikoinen aloittaa koulun ja keskimmäinen täytti juuri 5v. Nyt ainakin tuntuu, että enempää lapsia en halua. Tilanne olisi ehkä vähän toinen jos kolmas lapsi olisi ollut poika. Mies meillä on hulluna vauvoihin ja tätä kolmosta hän kuumeili jo parin vuoden ajan. Minä haaveilin vaan opiskelusta, mutta voinhan sit opiskella vielä myöhemmin. Sateiset terkut kaikille!

NAKSU ja tyttö kohta 4kk

Me asutaan Vaalassa,missä päin te asutte??ja neuvolassa käytiin tänään kaikki oli ihan hyvin..mut nyt ei pysty enempään täytyy juosta vessaan..

mansemamma ja tytöt 12/04,12/05,1/07 ja rv 8+3

Toivottavasti tutut nimimerkit löytävät tänne, olisi ihan mukavaa kuulla kuulumisia, miten vauveleitten kanssa arki sujuu, ja siinä samalla niiden isompien kanssa touhuilu.

Tänään siis olisi se jälkitarkastus, aika on mennyt huisin nopeasti. Ja kesä siinä sivussa tai onhan sitä vielä jäljellä ja eikö se joku sammakkomies lupaillut elo-syyskuulle jopa helteitä.... odotellaan =)

Eipä tuolla väliä, mutta nyt on kelit olleet sellaiset että ainakin minulla on ollut hieman vaikeuksia pukea Rasmukselle päälle, välistä jopa raukka parka on ollut aivat hiestä märkänä ja kuumissaan kun yli innokas äiti laittaa liikaa päälle, no en nyt toppapukua mutta melkein=)

Meillä on ollut jo kerran rassulla nuhakin, (3viikkoisena) ja se oli aikas inhottava. Nyt itsellä kiva räkätauti päällä ja esikoinen taas yskii ja valittaa rintaansa, joten flunssaa odotettavissa myös vauva rintamalle.

Eipä tässä enempää... tulee taas kiire, kolmen lapsen kanssa kun tuntuu siltä etten ehdi minnekkään ;)

Mukavaa viikkoa

JB72 & Rasmus (alma) pian 2kk

Meillä on pitänyt tässä tosi kiirettä,ollaan muutettu Turkuun ja tytöt senkun kasvaa hurjaa vauhtia..Jasmin on oppinut jo nousemaan konttausasentoon ja nousee myös polvilleen tukea vasten ja istuu tuettuna jonkun aikaa ja hänellä on nyt ikää 6.5kk..mulla on nyt huomenna eka neuvola täällä turussa ja onneksi sinne ei ole pitkä matka.

mansemamma ja tytöt 12/04,12/05 ja 1/07 ja masuasukki rv 7+?? saan tietää huomenna noi viikot..

Enpä usko, että meille tulee enää neljättä. Ikää alkaa meillä vanhemmilla olla sen verran, että tulee mieleen, että teemme elämässä seuraavaksi jotain muuta kuin vauvoja. Jollain lailla mun mielessä " kipuraja" myös kulkee noissa kolmessa lapsessa, tää on meille sopiva perheen koko. (Kunnes vauvakuume iskee, heh!!!)

Piti vielä kertoa, että meilläkin syödään jo melkoisia määriä ruokaa;

Puuroa menee kerralla ½-1prk.

Ruokaa reilu pilttipurkillinen (pakastan niihin).

Ja maidot ja vellit+ hedelmäsoseet päälle..

Kylläpä onkin kiva lukea kuulumisia " vanhoilta tutuilta" !

Meillä poika kasvaa (ja SYÖ) kovaa vauhtia, kiinteitä on mennyt jo monta kuukautta ja erinomaisella ruokahalulla!

Teen itse kaikki ruuat, kun nuo valmiit on niin tuhottoman kalliita eikä vie kovinkaan kauaa aikaa, kun keittelee kasvikset ja lihat ja soseuttaa ne...

Tämän hetkistä kokoa en tiedä, perjantaina 5kk.n neuvola.

Viimeksi pituutta oli 66cm ja painoa lähes 8kg.

Mutta myöhemmin lisää...nyt muihin hommiin

mammutti ja peetu pian 5kk

Mullahan tais olla lapalepan kanssa saman ikäinen vauva?poika tulee la 4kk.

Meillä meni tuossa monta päivää ja yötä tosi kivasti,mutta nyt taas poika ollu kiukkunen,nukkumaan ei suostu illalla ja monta kertaa syö yöllä..mulla ollu aiemmat lapset pullovauvoja tässä vaiheessa,ja jotenkin tuntuu,että pääsin helpommalla.Poika eu huoli tuttia,tisua vaan.Pullosta kyllä onneksi juo,mutta siihenkin pitää lypsää,kun sai näpyt korvikkeessta.Meillä syödään jo bataattia ja maissia ja nyt kokeilen kukkakaalia,perunasta tuli myös näpyt naamaan.Eli allewrginen on tuo meiän poitsu.Mä välttelen ite kaikkee mahollista mistä poika saa iho-oireita,mutta maitoo ja viljoja en oo vältelly,paitsi ruista kun siitä tulee pojalle maha kipee=(On aika stressaavaan kun aina saa miettii mitä voi syödä,ja tuntuu et syön vaan jugurttia ja vaaleeta leipää kun en jaksa kokata=(Varsinkin kun isommat lapset ollu paljon isällään ja mun äidillä reissussa,ja mies töissä,niin itelle ei jaksais tehä mitään.

Mitään mustasukkaisuus draamoja meillä ei oo ollu,varsinkin tuo 8-vuotias tyttö tykkää hoitaa veljeään,4-vuotiaalla on niin kiirus ettei kerkee kuulema olla paljo veljen kaa.No parasta huvia pojasta on se kun pääsee sitteriin ja kattomaan lasten huoneeseen kun isommat riehuu=)Poika on kyllä aikamoinen hymypoika,tyypillinen itsekäs oinas,joka nauttii kun kaikki pyörii sen ympärillä ja saa PALJON HUOMIOO=)Tämä vko ollaan kolmisin kun isommat isukilla,ja vauva on taivaassa kun saa niin paljo huomioo=)KOvasti juttelee ja kikattaa äänee=)

G:Mites nelonen,onko suunitelmissa?Me halutaan kyllä,mutta joskus 5-7-vuoden päästä ehkä,nyt keskitytään näihin ja ootetaan että poika kasvaa,niin karataan tuon isukin kaa kaksin johonkin=)Tällä viikolla saadaan mummi pojan vahdiksi ja käydään kaksin syömässä=)

Nyt taas mentävä

Kiva " tavata" pitkästä aikaa tuttuja nimimerkkejä.

Aika menee vauhdilla. Meidän pieni neiti täyttää torstaina 4 kk. Meillä asustaa pieni päivänsäde nykyisin. Kaikki alun hankaluudet on jo unohdettu ja tyttö on tyytyväinen ja hymyileväinen tapaus. Tosin sylissä viihtyy edelleen hyvin, mutta myös lattialla ja sitterissä etenkin jos isosiskot pörräävät ympärillä. Typy oppi kääntymään selältä mahalle jo kuukausi sitten ja nyt haluaisi kovasti eteenpäin. Takapää kyllä työntäisi, mutta etupää ei vielä vedä, joten ei vielä pääse mönkimään. Hampaita on tulossa alas ja se on vähän vaikuttanut öihin; on heräillyt 4-5 kertaa pari yötä putkeen, mutta onneksi maitohuikan jälkeen taas nukahtaa. Kiinteillä ei ole vielä mikään kiire, kun maito tuntuu hyvin riittävän. Itseasiassa tyttö on nyt pidentänyt huomattavasti syöttövälejä; ennen hän söi 1-2 tunnin välein päivisin, mutta nyt menee keposesti 3-4 tuntia, joten taitaa meijeritoiminta olla reilassa. Mutta arvatkaas sainko taas aikaiseksi hurjat rintaraivarit kun en taas tajunnut, että tytölle riittää harvempi syöttötahti ja yritin tarjota vanhan rytmin mukaan?

Meillä esikoinen aloittaa nyt syksyllä srk:n kerhon 2 kertaa viikossa. Äitiä vähän jännittää miten kerhoilu lähtee käyntiin. Kakkonenkin olisi kovasti menossa mukaan, mutta tyytyy siihen, että pääsee äidin ja vauvan kanssa perhekerhoon.

Gallupiin vastausta; minusta on alkanut taas vaihteeksi tuntua siltä, että nämä kolme voisivat riittää meille, mutta yllättäen mieheni on alkanut höpöttää neljännestä. En kyllä IKINÄ olisi uskonut tämän päivän koittavan, mutta ei kyllä vielä muutamaan vuoteen ainakaan (jos koskaan) meille tule neljättä.

adalat + tyttötrio 06/03, 02/05 ja 04/07

Yksi syy varmasti on juuri tuo huiskuttimen mainitsema jaksamattomuus eli voisi hyvin kuvitella et teillä ollaan " vähän" väsyneitä eli koittakaa saada vaikka sitä kuuluisaa kahden keskistä aikaa edes muutamaksi tunniksi, voisi piristää kummasti.

Mansemamma: Me asutaan Vasaramäessä, joten melko lähellä teitä. Hauska sattuma et ootte muuttanut lähelle. Saako kysyä muuten et miksi muutitte turkuun?

Kolomonen: Tervetuloa takaisin jengiin, täällähän tapaa kaikkia vanhoja " tuttuja" joten mukaan vaan jutustelemaan.

Gallub: Eli unohtui aikaisemmin vastata eli meille ei kyllä nelosta tule. Meille tämä 3 lapsen perhekoko on aivan passeli ja haluan tämän kolmannen jälkeen taas itsekin alkaa elämään omaa elämää eli harrastamaan ja tapailemaan ystäviä ym vapaammin. Nyt jo on helpottanut kun poika syö jo kiinteitä eikä ole niin tississä kiinni.

No eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan, mutta tämä on nyt tämän hetken päätös mikä pitää ainakin seuraavat 5 vuotta kun laitettiin kierukka siinä jälkitarkastuksen yhteydessä.

No eiköhän tässä sitä juttua taas tullutkin eli mukavaa kesäpäivää kaikille ja tulkaahan kertomaan kuulumisia.

Meillä isommat lähti tänään viimeistä päivää perhepäivähoitoon ja 13. päivä alkaa päiväkoti. Melkoinen muutos pojille kun ovat tottuneet perhepäivähoitoon, mutta hyvin varmasti sujuu vaihto kun naapurin poikakin tulee samaan ryhmään.

LapaLepa kera poikien

Kiva kun olette edelleen jaksaneet pinoutua. Minä olin superlaiska pinoutuja raskausaikana. Kerrottakoon nyt, että me saatiin pieni(?) tyttönen 13.6.: 3,8kg ja 51cm. Synnytys sujui mallikkaasti ja vauvaelämäkin on mukavaa! Kolmannesta osaa jo nauttiakin, ei enää hötkyile niin pienistä! Mukavaa sadepäivää kaikille!

gallup; Meille ei tule nelosta, sain eilen jälkitarkastuksessa lähetteen sterilointiin. Tietysti eihän sekään ole 100% varma ehkäisykeino, mutta kun ikää tulee lisää niin tuo raskautumisen mahdollisuus pienenee kuitenkin koko ajan. Minulla on ikää jo sen verran että ajattelin etten enään jaksa sitten myöhemmin, ja kun tuntuu että kun on ollut helppoja nämä vauvat niin isommilla onkin sitten ihan erilaiset ongelmat ja vaativat huomiota ja aikaa ihan eri tavalla. Nytkin jo sen huomaa kun on aika paljon kuitenkin vauvassa kiinni niin isommat jäävät hieman vähemmälle huomiolle :( Varsinkin esikoinen nyt jännittää kouluun menoaan ihan kamalasti ja oireilee sitten sen takia monella eri tavalla. Vauvat on ihania, sitä en kiellä...mutta ei ainakaan meille enään.

JB72

Meikäläisellä kone toimii taas! Jes!

Tulin vaan ilmoittautumaan tällekin puolelle ja laittelen huomenna paremmin kuulumisia, kun on käyty neidin kanssa neuvolassa. Nea täytti eilen sitten 2kk! Hurjaa.

Mut terkut kaikille!

AIHA ja Nea 2kk

AIHAlle oli pakko tulla tukea antamaan. Meilläkin on miehen kanssa tuo elo ollut aina melkoista vuoristorataa ja eroa olen miettinyt useasti, mutta aina on lopulta selvitty, tosi pahoistakin asioista. Minusta ei liian helpolla kannata luovuttaa ja mennä eroamaan. Itsekin tässä synnytyksen jälkeen ollut välillä väsynyt ja vähän masentunut ja siitä on saanut kaikenlaista kriisiä aikaiseksi, eroa miettinyt (taas) jne, mutta kun on saanut jossain välissä vähän univelkaa kiinni niin taas on näyttänyt valoisammalta ja tajunnut, ettei tässä asiat niin huonosti olleetkaan.

Oma järkikin on sanonut, ettei tässä synnytyksen ja imetyksen aikaisissa hormonihuuruissa kannata mennä tekemään mitään kauaskantoisia päätöksiä, mitä saattaisi joutua katumaan sitten kun " pää taas selviää" :)

Vauva-aika koettelee parisuhdetta, se on selvä. Perhepiirissä on pari joka erosi, kun vauva oli 7 kk, mies ei jaksanut perhe-elämää. No, mieheni veli oli siis kyseessä. Sitä kun on läheltä seurannut, eroa ja sen jälkeistä kaaosta, lapsen tapaamisista riitelyä yms. niin mielellään koittaa itse sinnitellä, vaikka välillä tuntuukin että mennään vain kriisistä toiseen. Vauva kasvaa kuitenkin lopulta niin nopeasti ja muutkin lapset ja elämä alkaa helpottua, että en kyllä suosittele eroa tässä vaiheessa. Katso nyt vielä muutama kuukausi ainakin mihin suuntaan tilanne alkaa kehittyä, kyllä erota ehtii sitten vaikka vuoden päästäkin jos vielä on tarve. Koittakaa hakea jotain tukea, esim. perheasiainneuvottelukeskuksesta. Sanahirviö, mutta sieltä me saatiin miehen kanssa apua suhteemme pahimmassa kriisissä...

Luna

Täällä pullantuoksussa (kerrankin) elellään, saunapuhtaana jne..

Sataa ainavaan ja pakko oli keksiä tekemistä, joten esikon kanssa pyöräytettiin pitkästä aikaa pullaa. =)

G:

Meille ei ainakaan biologisesti omaa nelosta enää tule (muistatte varmaan kuinka kävi..), mutta mistäs sitä tietää miten tää elämä menee..oon suunnitellu joskus, että ilmottauduttas tukiperheeks tai jotain...miehen suostumusta/mielipidetä en kyllä oo kysyny.

RYTMI:

Meillä (niinkun varmaan monella muullakin) useesti vaihtelee rytmit, mutta pääsääntöisesti näin:

Aamuherätys klo 7-8, vaipanvaihto + päivävaatteet päälle ja aamupuuro.

Ekat unet n. klo 11 (riippuu monelta herää aamulla) kestää usein tasan tunnin.

Leikitään, vaihdetaan vaippaa ja syödään lämminruoka.

Tokille päikkäreille mennään n.klo 13-15 ja ne kestää puolesta tunnista kahteen tuntiin.

Sitten vaihdetaan taas vaippaa ja syödään lämminruoka ja leikitään siihen asti, että on iltapesujen ja iltapuuron aika..

Yöunille Peetu menee (riippuen päiväunista) 18-20 välillä, usein klo 19.

Kerran yössä syödään velliä purkillinen, aikaa en tiedä, unissani kun olen..=)

Unien välillä menee hedelmäsosetta ja maitoa enemmän tai vähemmän.

Aina nukkumaan mennessä annetaan maitopullo.

..ja ruuasta puheenollen tuli mieleen, että meidän neuvolantäti sanoi, että kaikkee ruokaa/ruoka-aineita voi antaa, eikä tarvii tuijotella niitä ikäsuosituksia. Me alettiinkin antaan kaikkee (puurosta kalaan) heti 3kk.n kieppeillä!

Ainut mistä on tullut vatsavaivoja on kukkakaali (kun laitoin sitä joka ruokaan), joten se on vähän aikaa pois ruokavaliosta.

Minä oon tehnyt noita hedelmäsoseitakin aikapaljon itse. Luumua, persikkaa, omenaa ja banaania tähän mennessä oon soseuttanu.. Ei tarvii kaupasta ostaa kun maidot ja vellit... Puurot muuten oon vielä ostanu valmiina, mutta siihenkin tulee pian muutos.

mitäs muuta..

Meille on tulossa kolmas hammas! Alhaalla on kaksi ja niitten vieressä kuultaa ikenessä seuraava.

Eipä kai tässä sit muuta

mammutti ja Peetu huomenna 5kk

Tosi kiva " nähdä vanhoja tuttuja" täällä puolella. Alkoi toi odotuspuoli käymään liian tylsäksi, ei kukaan varmaan viitsinyt sinne kirjoitella kun vauvat on jo monen kuukauden ikäisiä.

Nyt näköjään kaikki innostui kirjoittamaan tänne puolelle mikä on tosi kivaa, tässä onkin jo kaivannut " tuttujen" kuulumisia vauva-arjesta.

Meillä tosiaan poika tulee lauantaina sen 4 kk, vitsit et aika on mennyt nopsaan, justhan vasta tuolla toisella puolella jännättiin et kuka milloinkin lähtee synnärille.

Ristiäiset meillä oli jo äitienpäivänä ja poika sai nimekseen Lassi, edelliset alkavat L-kirjaimella.

Viikko sitten aloitettiin kiinteät ja tuo on pohjanton kaivo tuossa syömisessä. Syö niin paljon kun vaan antaa ja kaikki mitä on tähän mennessä tarjottu on maistunut, mitään ei ole syljetty pois. Tähän mennessä ollaan syöty perunaa, porkkanaa, parsakaalia, maissia ja erilaisia hedelmäsoseita. Kaikki ruuat olen tehnyt itse niinkuin edellisillekin. Hedelmäsoseet on sitten tietenkin kaupanhyllyltä.

Neuvolassa oltiin viimeksi 3,5 kk ikäisenä ja kokoa pojalla oli 6320 g ja 64,3 cm eli ihan kivan kokoinen poju. Minkäskokoisia teidän muiden vaavit ovat?

Sitten rytmistä? Onko teillä vielä mitään säännöllistä rytmiä?

Meillä on melko säännöllinen eli herätään aamulla 7-8 aikaan, 0,5-1 tunnin tirsat 9.30-10.30 välillä, 2,5-3 tunnin päiväunet 12-15 välillä ja sitten vielä 0,5-1 tunnin tirsat 17.30-18.30 välillä. Yöunille käydään 21-21.30 aikaan. Yöllä herätään syömään aika tarkkaan 3.30-4.30 välillä. Joskus voi kello olla jo 5 ennenkuin herää. Sitten herään toisen kerran 6-6.30 aikaan ja olisi jo valmis aloittamaan päivän, mutta tissillä saan vielä tainnutettua about tunniksi. Eli tällaista meillä ja melkein joka päivä mennään samalla rytmillä mikä helpottaa suunnattomasti elämää.

Ennen klo 12 päikkäreitä syö peruna-aterian ja sitten herättyään syö hedelmäsose purkin ja illalla ennen nukkumaan menoa vielä perunaa, jotta jaksaisi yön nukkua. Odotan oikein, että saa alkaa antamaan puuroa. Täytyy kysyä seuraavaksi neuvolassa et josko voisi jo antaa ennen 5 kk ikää kun syö jo muutenkin niin paljon ja hyvin.

Missäs se Luna luuraa, tulepa sinäkin kertomaan kuulumisia, että mites teillä jaksellaan?

Oli tosi kiva lukea kaikista, tulkaahan taas kertomaan lisää!!!

Terveisin

LapaLepa & poikatrio 1/02, 10/03 ja 4/07

Galluppiin: Ei tietoa nelosesta. Tulevaisuudessa ehkä, mutta ei vähään aikaan. Seuraavaksi on aika palata koulun penkille, ja saada nää lapsien myötä kertyneet ylimääräiset kilot pois :) Ja kun saan ne pois, mietin todella kaksi kertaa, että ryhdynkö tähän enää ;) Mutta vauvakuume tulee vielä varmasti takaisin!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat