Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pari päivää kohteen sulkeutumisen jälkeen tuli viesti, että ostaja maksaa illalla ja hän maksaa samasta pankista.

Olin menossa samana päivänä postiin, joten otin myös tuon kirjeen mukaan (ja laitoin siihen Huutonetistä saamani osoitetiedot).

Ostajalta tuli sitten illalla uusi viesti, että lähetä kirje tähän ja tähän osoitteeseen (en ollut illalla enää koneella) ja laitoin hänelle lauanataina viestin, että kirje on postitettu Huutonetissä olevaan osoitteeseen. Ostaja sai kirjeen tänään ja antoi negan, koska nyt hän joutuu lähettämään kirjeen uudestaan.

En todellakaan rupea enää lähettämään kirjeitä muihin osoitteisiin, koska kolme kertaa olen lähettänyt ostajan pyynnöstä ja kuinkas ollakkaan, kaikilla kerroilla kirje on sattunut " häviämään" postissa.

Kommentit (12)

No, se oli mun ensimmäinen, antamani oli taas ostajan kuudestoista samoista lunastamattomien kauppojen syistä. YP oli silti sitä mieltä, ettei puutu asiaan.

ei ollut enää myyjän hallussa. Myyjä antoi kuitenkin miehelleni negan, kun hän peräsi tuotteen perään. Eli siis myyjä myi tavaraa, jota hänellä ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No ihan oikein sinä olet toiminut. Ihme urpoja!

Pyydä poistamaan nega tai laita ainakin oma vastineesi sen palautteen alle ja mielellään nega ostajallekin.

Mulla olisi kaapit väärällään kaikkea, joka varmasti jollekin olisi mieluista, mutta mä en ole yhtään innostunut tuosta huutonetistä. Jotenkin tuntuu ahdistavalta systeemiltä ostajineen/myyjineen/kaikkineen.

Vierailija:

Lainaus:

Hyvän myyjän lisää...

Aika paha. Olisit sitten voinut parin päivän päästä laittaa postia, että hei anteeksi kun huomasin, että maksoin vahingossa 5sent liikaa, tässä tilinumeroni ;-)

Itse olen ostanut tavaraa pelkästään, mutta aika monesti vaatepaketeissa on ollut likaisia vaatteita, ja " ei käytön jälkiä" onkin jotain ihan muuta..

Ja paras oli, kun huusin astioita hintaan 135e ja postikulut oli ilmoitettu siinä myynti-ilmoituksessa. Maksoin pois ja sitten myyjä lähetti paketin ja " voisitko siirtää tililleni vielä 1,60e postikuluja, kun olikin enemmän" . Siis okei, ostaja maksaa pk:t, mutta suhteessa tuohon huudon hintaan tuo vikinä oli naurettavaa. Mulle joku alle 2e on ihan nöyhtää taskunpohjalla! En olis ilennyt itse pyytää lisää. Hihitellen maksoin, vaivoin hillitsin itseni, etten laittanut piruillessani 1,65e. Hyvän myyjän lisää...

Itselläni on 4 turhaa negaa, kaikki ostajalta tai myyjältä tulleita kostonegoja. Pyysin yp:tä poistamaan ne, kun sain, mutta yp:n kanta oli pelkästään:

Emme poistele toisten negoja, koska osapuolilla on niin eri näkemykset kaupoista tms. Eli tuon mukaan kaikki saavat antaa turhasta negaa ja yp pyörittelee peukkujaan.

Annoin kerran yhdelle " supermyyjälle" negan, koska tuote oli pakattu väärin (kolme dvd-leffaa pelkkään ohueen paperiin) ja kahden leffan kuoret olivat paskana. Sain sitten kiitokseksi negan takaisin, koska myyjä ei ota vastuuta postin teoista. Muuten ihan ok, mutta eikö se silloin tarkoita sitä, että myyjä pakkaa tuotteet MAHDOLLISIMMAN hyvin? Yp oli sitten poistanut tuon antamani negan. Ja tuolta poistetaan vähän väliä neutraaleita ja negoja.

Sitten olen antanut pari kertaa myyjälle negan (ihan aiheesta, vaikka itsekkin olen saanut negan), esim. silloin, kun myyjä on ollut todella töykeä ym. Ja tuolloin negat on poistettu, kun myyjät on vinkuneet asiasta ja seurasin vähän aikaan heidän palautteitaan ja tuona aikana myös parin muun ostajan antamat negat poistettiin.

Sain neutraalin koska ostajan mielestä paketti oli liian kallis olisi mennyt kuulemma maxikirjeellä, vaikka postissa punnittiin ja tuli normaali paketin paino.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat