Vierailija

Kamalat roikkuvat rukkaset vaan jäljellä! :´( :´( Imetyksen lopettamisesta reilu 2kk ja nyt tajuan miksi vaaka näytti yhtäkkiä -2kg. Ilmeisesti molemmista tissseistä kilo lähtenyt. Kuppikoko oli imetyksen aikana DD ja nyt jäljellä vaan hirveät navassa roikkuvat pussit :´( Olen vasta 24v. Minun pitäisi vielä laihduttaakin 7-8kg joten en uskalla edes miettiä mitä tissit ovat sen jälkeen. Ei kai tässä muu auta kun alkaa säästää rahaa tissejen kiristykseen :´( Viimeisetkin itsetunnon rippeet karisivat nyt.

Kommentit (12)

Tänään juuri puistossa työnsin mopon selässä istuvaa lastani ja sattumalta vilkaisin kaula-aukkooni ja totesin että parempi pitää vähän vähemmän avokaulaisia paitoja jos meinaa kumarrella julkisilla paikoilla. Rinnoissani on yhä kokoa, mutta ovat löllöstä löllöimmät ja rintojen iho on raskausarvista kirjavaa, kaiken kimmoisuutensa menettänyttä ohuen ohutta paperia. Varmaan monella 90-kymppiselläkin on paremman näköiset rinnat kuin minulla. Ja ikää 30 v. Siitä kohotus-/kiristys-/whatever leikkauksesta haaveilen minäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Itselläni on D/DD eikä mitään tapahtunut kahdenkaan raskauden ja imetyksen jälkeen. Ovat suht terhakat vieläkin, olenko onnekas vai?

Itselläni rinnat rupsahti vasta kolmannen myötä jonka sain 38 v. Toki sitä ennenkin olivat aika patalaput. Olen kyllä aika laihakin.

täydelliset b-kupin kiinteät rinnat. Imetyksen jälkeen kaksi pienen pientä nahkapussia - hyvä kun a-kupit. En edes pysty katsomaan niitä - aina on push upit päällä ja miehen kanssa rakastellessa paita päällä. Tajusin, että täytyy todella pitää miehestä kaksin käsin kiinni - en nimittäin kehtaisi esitellä tätä varustusta kenellekään vieraalle miehelle.

23v löytyy ikää ja kaksi lasta. Joulun aikaa puhkesi kamala ihottuma ja oon laihtunut noin 10 kiloa entisestään... Lähti ne viimeisetkin tissit! Kyllä tekee mieli pukeutua pimeässä! NYYH!! Kamalat löröt rusinat enään jäljellä. Koita siinä sitten uskoa miehen vakuutteluja " onhan ne ihanat!" ......

Mulla ollut " aina" C/D-kupin rinnat, tosin aina hitusen roikkuvaa mallia, mutta kuitenkin edes suht koht kiinteät. Nytkin ne edelleen täyttävät C/D-kupin liivit mutta sitä höttöä saa kasata sinne kuppiin kaksin käsin ja ilman rintsikoita rinnat tavoittelevat napaa. Olen kyllä laihtunutkin kaikki raskauskilot ja enemmänkin, painan viitisen kiloa vähemmän kuin ennen esikoista.

2

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Itselläni on D/DD eikä mitään tapahtunut kahdenkaan raskauden ja imetyksen jälkeen. Ovat suht terhakat vieläkin, olenko onnekas vai?

Itselläni rinnat rupsahti vasta kolmannen myötä jonka sain 38 v. Toki sitä ennenkin olivat aika patalaput. Olen kyllä aika laihakin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat