Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

minusta on tähän asti tuntunut ihan oudolta ajatukselta, mutta olisihan siinä toisaalta järkeäkin? Siis että aina jos tulee jokin hätä niin voisi soittaa vanhemmille. Jos siis kännykkä pysyy mukana ja osaa käyttää sitä oikein.

Minkälaisia kokemuksia muilla on, onko siitä hyötyä vai riesaa? Meidän ekaluokalle menijä ei juuri puhelimessa juttele kuin pari lausetta, kaverillekin sanoo vain sen asian mikä oli tarkoitus, joten toistaiseksi ei isoa laskua taitaisi olla tulossa.

Kommentit (4)

Pyörivät kavereillaan iltapäivisin kun eskari päättyy jo klo 13. Uskallan paremmin laskea parin korttelin päähän kun tiedän että ovat tavoitettavissa tai vastaavasti voivat soittaa kotiin jos tulee asiaa.

Meillä esikoisella oli joku saldorajoitus, mutta se poistettiin puolenvuoden jälkeen turhana. " Hupinumero" estot on liittymissä.

Oppivat nopsaan käyttämään oikein, alkuhuumassa jauhattivat soittoääniä vähänväliä ;)

Että anna ihmeessä puhelin, helpottaa peräänkatsomista ja lapsikin saa vastuuta.

näyttää olevan aika yleinen ajankohta täällä päin, eskarikavereistakin moni on saanut kännykän nyt kesän aikana.

olen itse ensi talvena kotona kun olen hoitovapaalla mutta haluttiin silti ostaa pojalle kännykkä. nyt kun on pakko antaa pojan liikkua yksikseen vähän vapaammin kuin tähän asti (on siis ollut vain omassa pihassa yksin) niin on mukava kun lapsen saa kiinni kännykällä. ja poika tulee varmaan myös olemaan jonkin verran yksin kotona niin kännykkä on oltava myös silloin, meillä kun ei ole lankapuhelinta ollenkaan.

pojalla on prepaid-liittymä puhelimessaan ja kerralla ladataan 10e puheaikaa ja toistaiseksi poika on ollut tosi maltillinen kännykänkäytössään :) ei soittele juuri ollenkaan ja tekstareita lähettelee pari päivässä. ja toistaiseksi on myös pitänyt puhelimestaan hyvää huolta, ei ole kadonnut tai mennyt rikki. tämän takia annettiin pojalle minun vanha puhelimeni, saa harjoitella sillä puhelimesta huolehtimista ennenkuin ostetaan upouusi kännykkä.

ekat päivät oli tosiaan aika rasittavia kun renkutti soittoääniä ja pelejä jatkuvasti mutta nyt on onneksi tahti vähän laantunut ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ostin keväällä lapselleni puhelimen ja repaid liitymän, Liittymässä oli 10¿ puheaikaa mukana.

Hyvin on mennyt puhelimen kanssa, puhelimeen on tallennettu vain äidin ja isän numero. Ensin tyttö soitti pienimmästäkin asiasta, mutta se meni ohi aikas äkkiä. Saan tytön helposti kiinni kaverilta, eikä tarvitse kokoajan soitella kaverin äidille ja kysellä perään.

En ole vielä kertaakaan ladannut uutta puheaikaa liittymään... sieltä pitäisi tulla tekstari, jolloin on 5 ¿ jäljellä puheajasta.

Kyllä, minä ainakin suosittelen kännykkää ekaluokkalaiselle.

Sellainenkin liittymä on olemassa johon voi vain soittaa, mutta siittä liittymästä ei voi soittaa ollenkaan.

minkälaisia rajoituksia liittymään voi laittaa? Voiko laittaa esim. että saa soittaa vain tiettyihin numeroihin tms? Ovatko maksullisia?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat