Vierailija

Mulla kävi näin, eikä tuo ostaja vastaa enää viesteihin. Voinko myydä stten kylmästi tuotteen uudestaan eteenpäin? Sillä nimimerkillä ei ole aiempaa myynti/osto palautetta, joten lienee turha laittaa sille negaa, kun sehän voi sitten vaan vaihtaa nimimerkkiään.

Kommentit (20)

Jos tuosta on jo viikko, niin unohda kauppa ja anna ostajalle negaa.

Jos alle viiko, niin laita ostajalle muistutusviesti.

Oletko yrittänyt laittaa myös tekstaria/soittaa? Entäs yksäriä?

Vierailija:

Lainaus:

Elämässä kuitenkin tärkeämpiäkin asioita

Sähän voit siihen negaan sitten laittaa oman vastauksen. " Lapsi sairaalassa jne." Tuskin tolla negalla suurta merkitystä sitten on.

Myyjän kannalta tilanne on se, että kohde sulkeutunut ja ostajasta ei kuulu mitään. Minkä muunkaan palautteen voi laittaa kuin nega jos edes kauppoja ei synny?

Mä olen ollut alkuun sillä kannalla, että laitan vaan uudelleen myyntiin enkä ota turhia paineita jne. Mut toisaalta joku pian luulee, että kaverit siellä huutelee kun samoja tuotteita ilmestyy myyntiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos heille asian ilmoittaa. kauppa on SITOVA jos ei hv ole !!

Mulle osa ilmottanut ettei tarvi " enää" tuotetta, osa ollu ilmottamatta, mut kyl sit kuuluu ku vähän uhkailee !!

Ei siellä huvikseen tartte huudella !

Vierailija:

Lainaus:

ja mulla pari tällästä tullu ettei aijo ostaa. Sanon et ilmotan asian ylläpidolle ja harkitsen rikosilmoituksen tekoa-ni johan maksua alkaa tulla !!

suosittelen =)

Vierailija:

Lainaus:

et " voit halutesasi tehdä asiasta rikosilmoituksen " summa täytyy tietty pohtia samalla mutta kukapa ei tosta havahtusi ?

Sinä se tässä olisit rikollinen! Jos kohteen hinta olisi vaikkapa 5 euroa posteineen ja sä laittaisit siihen r. ilmoitukseen summaksi 25 euroa, niin huhhuijaa!

Sä taidat muuten olla sama tyyppi, joka kirjoittelee ihmisten palautteisiin, että hupihuutajat ovat huijareita.

KAIKKI tollaset ilmotettava ylläpidolle, ei niitä muuten saada sieltä pyörimästä pois !! Usein saattaa olla myös hyvä selitys, kipeenä, lapsi tai itse sairaalas ym

tosin nyt myös ihmiset lomilla, joten voi kestää.

tuo rikosilmoitus ostamatta jättämisestä taitaa olla vähän turha, vai mikä rikos siinä on tapahtunut jos ei ostakaan?

Tuosta rikosilmoituksesta:

1. Mitään rikosta ei ole tapahtunut, jos myyjä ei ole postittanut tuotetta ennen maksua.

2. Yp ei kylläkään suosittele rikosilmoitusta hupihuutajille.

3. Alle 20 euron summista on turha tehdä ilmoitusta.

Nimimerkki:juuri lapsen kanssa kaksi viikkoa sairaalassa ollut. Kyllä silloin ainakin mun kohdalta saa jotkut helkatin huutisostot odottaa.

Elämässä kuitenkin tärkeämpiäkin asioita

Varsinkin kun et edes tiedä onko henkilö kirjaantunut oikealla nimellä ja osoitteella. kokeilepa tehdä rikosilmoitus.

Ymmärrän rikosilmoituksen, jos et saa maksamaasi tuotetta, mutta kauppojen peruuntuminen ei taida olla lain mukaan mikään rikos?

mun tapauksessa ostaja kovasti ilmoitteli maksavansa ja pariin kertaan ilmoitti ettei muka ole saanut viestiäni. Oli jo niin läpinäkyvää etten onnekseni lähettänyt tuotetta lainkaan. Enkä laittanut edes negaa koska olis kuitenkin laittanut kostonegan. LIsäksi vielä huomasin että huutajalla oli negoja roppakaupalla jo ihan ennestään... ei ollut vaikea päätellä miten käy..

ja mulla pari tällästä tullu ettei aijo ostaa. Sanon et ilmotan asian ylläpidolle ja harkitsen rikosilmoituksen tekoa-ni johan maksua alkaa tulla !!

suosittelen =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat