Vierailija

on kaljuuntumassa kolmekymppisenä.

Kommentit (33)

minun mieheni alkoi kaljuuntua 27-vuotiaana esikoisen synnyttyä. nyt hän on 34v ja päälaki ihan kaljuna " uimalakkina" . noloa kaljuuntumisesta tekee vain sen, jos sitä yrittää epätoivoisesti peitellä. minun mieheni ajaa nykyisin kaikki hiukset pois eli on täyskalju ja se sopii hänelle tosi hyvin.

enpähän ole enää itsekään yhtä timmissä kunnossa kuin parikymppisenä ja mieheni rakastaa minua silti. samalla lailla minä rakastan miestäni oli hänellä hiuksia päässä tai ei :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kalju vanhentaa lähes aina ja vaikka ajaa kaikki hiukset, niin se sivutukka tai sen sänki näkyy tosi monella ja saa koko ajan ajaa, ettei näkyisi.

Olen onnellinen, että miehelläni on tuuhea tukka.

Mutta kaljukin voi kyllä olla hyvännäköinen. Valittettavasti vain joidenkin kallonmuoto on sellainen, että näyttävät kaljuina suorastaan pelottavilta.

Minun mieheni alkoi kaljuuntua noin 26v. Nykyään se ajaa kokonaan kaljuksi eikä näytä yhtään vanhemmalta kun on, muutkin asiat vaikuttavat kun

hiukset. Minua se kaljuus ei ole haitannut/nolottanut koskaan ja ompa päänahka paremmassa kunnossa kun ei ole tukka peittämässä.

Miehellä on aina ollut TODELLA paksu ja karhea tukka, ja kaljuksi tuleminen tuntui vastenmieliseltä. Minä rakastaisin miestäni tietysti myös kaljuna.

23: mikäs väite se tuo on? Meinaatko että mieshormonit näkee vaan hiuksista? Vai miten selität että tuuheatukkainen isäni on saanut 3 lasta alulle helpolla?

mun appiukkopa kaljuuntui jo 12vuotiaana!

joutui onnettomuuteen jossa paloi päänahka ja siitä asti on karvaton ollut eikä päänahka mikään hemaiseva muutenkaan arpien jäljiltä.

mutta hyvinpä tuo anopin sai hurmattua ja 6 lasta saaneet aikaseks eli ei se ulkonäkö vaan se luonne se luonne :)

25 vuotiaana. Ja on paennut siis jo 5 vuotta. Voin silti sanoa, että on komeampi kuin 99,9% suomalaisista miehistä. Ainakin vientiä riittää! :) Toisaalta pakenee vasta komeasti....on pyöreät hiusrajat.

Meillä on suvussa paljon jo varhain kaljuuntuneita, lähes kaikki miespuoliset serkkuni isän puolelta ja samoi isänisäni oli täys kalju jo 30-vuotiaana. Isälläni kuitenkin on edelleen kuusikymppisenä todella vahva tukka, joten ehkäpä omat poikani säästyvät myös kaljuuntumiselta (mieheni suvussa ei tätä vitsausta ole olleenkaan).

Tai 25-vuotiaana ajeli pois ne vähän jäljellä olevat hiukset, kun alkoi olla päältä niin harvaa. Sen jälkeen on suosiolla ollut ihan kalju. Ei mua vaan nolota :)

minä ainakin toppuuttelen miestäni kaljuksi leikkaamisen kanssa. Sillä sitä " saa" sitten olla lopun elämänsä. ensin pitää koettaa löytää hiusmalli missä kaljuutuminen ei tule esiin. Mutta tietysti rajansa kaikella, sitten kun vedetään tukkaa kaljun päälle niin se on jo rumaa!

Älä välitä, ap. Minunkin miehenki kaljuuntuu hyvää vauhtia, ikää on nyt 30 v ja suunta on ollut näkyvissä jo vuosia. Mitä sitten? Sille asialle, kun ei voi kertakaikkiaan yhtään mitään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat