Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Moro.

Lapseni ovat syöneet viime aikoina vähän huononlaisesti. Pähkälin illalla, että miten saisin syötettyä heille iltapiltit. Sitten sain kuningasidean. Otin kaapista Maailman vanhimman keksinnön- Panadol-lääkeruiskun, jonka sisään imin Farmarin pataa (vai mitä nyt olikaan...). Tämän jälkeen ruutasin seoksen normaalisti syötettävän suuhun, ja johan alkoi ruoka maistua! Tosin ruiskun suun halkaisijaa täytyi suurentaa parilla millillä, koska ruoka ei suuren viskositeettinsa takia tullut aluksi oikein hyvin läpi ruiskusta.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan kyseistä yksinkertaista ja erittäin helppoa konstia jos omaa syöttämisongelmia. Itse ainakin aion tätä tapaa käyttää sen aikaa, kunnes ruoka maistuu taas lusikasta.

Nimim. KS-isukki

P.S ruiskun reiän voi suurentaa esim. ruuvilla (pyöritä käsin reiässä, niin se laajenee)

Kommentit (12)

ei tässä tapauksessa ole pakkosyötöstä. Lapset päättävät ihan itse, ruisku tuo vain vaihteluja tylsien arkiruutinien rinnalle. Eihän sitä kukaan aikuinenkaan samalla lusikalla joka päivä syö(olivat vielä ainakin 5min sitten elossa). Sitä paitsi ruiskuun menee vain n.4ml (eli ei paljon mitään)

P.S eläinlääkäreiden ruiskuihin ei kyllä pilttipurkillista mahdu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sen panadol -ruiskun tilavuus on 5ml, ei n. 4 ml. Jos neuvot muita, niin ole edes tarkka tietojen paikkansapitävyydestä. Sitä paitsi tiedän, että kirjoitit myös viestin 11.

Mutta joo, mä olisin jo vähän väsy, saisinko tulla sinne makkariin? Vois ruveta nukkuun. Vai onko sun vuoro herätä aamulla lasten kans? ;) Tv:stäkään ei näy enää mitään, enkä mä jaksa enää seurata tätä sun provoilua. Sitäpaitsi vauva herää kohta...

Vastaus on että eivät menneet. Työnnä vaan ruisku suoraan purkkiin/lasiin/lautaselle, vedä mäntä ylös asti, työnnä se hämmennyksestä auki olevaan suuhuun ja paina mäntä kerralla vakionopeudella alas, eli ei siis kiihtyvällä liikellä kuten monet kotiäipät valitettavan usein virheellisesti tekevät! Tämä aiheuttaa kakomista ja oksentelua syötettävässä!

Sinne sopii koko pilttipurkillinen kerralla ja reiästä tulee ulos isommatkin kokkareet.

Kauheasti en voi kehua kokemuksilla. Me ostettiin se kissaa varten, eikä olla testattu lapsilla. (Kas kun ei ole tullut edes mieleen...)

ps. kissa muuten kuoli heti seuraavana päivänä, kun pakkoruokkiminen aloitettiin

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat