Vierailija

Kommentit (19)

ja sen kanssa voi harrastaa yhdyntää ilman, että se menee esim. liian syvälle. Pitää kuitenkin veren, eli ei tarvitse esim suojata sänkyä.

Koklasin sitä eilen ekan kerran, mutta ajattelin vain onko joku muu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toisessa oli se reikula minkä avulla sai pois, mutta toinen oli eri mallinen, ja siis mä en saanut sitä pois!!!!! Yritin kaikkia kikkoja, suihkuttelin vedellä alapäähän ja ponnistin jne. Ilmeisesti mulla jotenkin turpos paikat tai jotain ja loppujen lopuksi mihen piti kaivaa se sieltä pois, eikä sekään saanut sitä kovin helposti!!! Siis jotenkin emättimen takaseinämä tuli siihen eteen (kun on kaksi synnytystä taustalla) ja se oli siellä jumissa. Tietty jos olis odottanut muutaman tunnin niin " kiihotus" turvotus olis laskenut, ja olis varmaan irronnut.

Mutta olin jo varautunut lähtemään lääkäriin, onneksi toi mies sai pitkillä sormillaan kaivettua sen. Kesti varmaan 10 minsaa...

Ja oli ihanaa kun mies sitten sen verisen sienen sieltä kaivoi ja antoi mulle. YÖKS.

Kannattaa esim kyykistyä ja punnertaa. Sienessä on sellainen sormelle sopiva " uloke" (äh, en paremmin osaa kuvata), josta sen saa kiskaisemalla vesk. Kunhan vain etusormen tms saa koukistettua sen ympärille. Ei ollut mitenkään kohtuuttoman hankalaa, helpompaa kuin naruttomien geishapallojen pois ottaminen.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat