Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi mun mies on jokaikinen päivä pahalla päällä ja väsynyt? En jaksa tuollaista enää...ärsyynnyn siihen ja riita valmis.

Kommentit (8)

ja tiuskii ja ärjyy

Puutteessa on varmaan, mut arvatkaa huvittaako kun koko ajan vaan tiuskitaan.

Ja vaikka oltais oltu, niin tiuskii vaan. Jotain silläkin on varmaan huolia mut ei suostu puhumaan. Tosin sil on suvussa tota tiuskimista, olen huomannut sen vanhemmat on samanlaisia. En tiedä pian mitä teen. En jaksa enää ja lapsi kärsii kun joutuu kuuntelemaan.

Harrastaa yksinään 3-5krt vko, nyt kesän ajan ollut kotona meidän muiden kanssa. Varmaan johtuu siitä ja rahasta. On ehkä kyllästynyt meidän ja lasten kanssa olemaan. Ei hänellä itsellään ole seksihaluja, vaikka itse olen ihan ok itsestäni huolehtiva nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen niin lopen kyllästynyt. Juu puutteessa ehkä joutuu välillä olemaan, mutta eihän sitä tee mieli panna, kun on koko ajan pahalla päällä. En jaksais ton kanssa enää edes lähteä minnekkään, kun suutun itsekin jo sen vihoittelusta.

Nyt on ollut viikon todellisella luksuslomalla miesporukalla. Lähettelee viestejä, että rakastaa ja kuullostaa niin pirteältä taas. Toivottavasti saanut voimia, että jaksaa taas palata tähän arkeen, joka aina välilä on aikamoista taitelemista.

Haluan vielä lisätä, että meillä syy huonotuulisuuten ei ole rahahuolet eikä omein harrastusten puute. Niitä hänellä on. Tuntuu, ettei vaan kestä lapsiperheen arkea kiukutteluineen näiden uhmisten kanssa...?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat