Seuraa 

parina iltana huono olo... huomenna ostan uuden testin.....voiko eri testit näyttää eri vastauksen. en oikein luota tohon apteekin omaan ku oireet vaa lisääntynyt...tuskin lisääntyy jos ois ollu km!!!

Kommentit (6)

Milläs raskausviikolla sinä nyt sitten olisit, jos oletetaan ettei sinulla ole ollut keskenmenoa, vaan se vuotosi on ollut harmitonta alkuraskauden tiputtelua?? Sitä vain, että jos varaisit itsellesi varhaisultran niin saisit varmuuden, eikä tarvitsisi elää epätietoisuudessa ja pelossa!!

Niinhän se on, että jos sinulla on keskenmeno ollut, niin raskaushormonia on viikkoja elimistössäsi, eikä testeihin ole ainakaan luottamista! Toisaalta, ei oireet ainakaan keskenmenon jälkeen LISÄÄNNY, vaan pikemminkin vähitellen häviävät!

Toivon kovasti että matkassasi on pieni muuminpoikanen, ja saat siihen varmuuden asiantuntijoilta!

Ystävällisin terveisin nonuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla

raskaushormooni voi pysyä elimistössä useita viikoja km:n jälkeen. eli oireet ei välttämättä heti häviä. mulla oli keväällä keskenmeno ja kolme viikkoa piti odottaa vuodon loppumisen jälkeen ennen kuin kanntti mennä tk:een testiin. ja miinushan se oli. epäiletkö siis itselläsi km:a? Tuo odottelu on ihan järkyttävää mutta jos km on mahdollisesti ollut niin nuo testit voi näyttää + vaikkei enää olisi raskaana. mutta toivottavasti sulle se + ilmestyy:)

Mulla testi näytti + vasta kun menkat oli viikon myöhässa(prisman testillä).

Itselläni on ollut yksi jos toinenkin kierto, jossa vielä menkkojenkin jälkeen tulee oireita, kai sitä ihmismieli vain niin haluaisi olla raskaana. :)

Itse olen saanut elämäni ainoan selvän plussan tuolla Apteekin omalla, joten luotto on sitä kohtaan suuri. Mutta voithan testata jollain toisella merkillä, esim. sillä millä testasit sen ekan plussan, oliko mikä testi? Ja jos se on nega, niin sitten kannattaa odottaa sinne labran testiin, se on ainakin varma.

Tuo jännitys, odottelu ja kuulostelu saattaa pitkittää kiertoa. Vaikka helppohan se on sanoa.. ;)

Naanuli

eli aamul tein sit uuden testin...ja nega oli......tai ainakin luulen nii....pystyviiva himmee ihan oikeas reunas...yleensä pitäis olla keskel. no vartun siihen ens viikkoon et vien labraan ja katon sit uudestaan. mul tuli kyl ihan normaalia vuotoa silloin ku alkoi vuoto...mutb lääkäri antoi viel toivoa

mulla ihan täysin sama tilanne ku sullakin... tein raskaustesti tossa viime vai toissa viikolla ja tuli kaks viivaa joista toinen hieman haaleampi ku toinen.. sitten keskiviikkona alkoi ihan olematon tuhnuvuoto, ihan siis vaan pyyhittäessä tuli jotakin rusehtavaa.. asia mietitytti kovasti ja tein sitten apteekin omalla puhtaan negan.

mulla ihan sama kun sulla että raskausoireet vaan lisääntyy, etoo, kuumia aaltoja ja syödä voisin vaikka hevosen.

tällä hetkellä olisin siis melkein 7 raskausviikolla, kiertopäivä on 50/32.. mietin tuossa että näinköhän sitä nyt sitten viel tekis uuden testin vaiko tilais ajan lääkärille että mikä mättää kun ei niitä menkkojakaan ole alkanut kuulumaan..

mikä sulla on tällä hetkellä tilanne?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat