Vierailija

Mitä se nainen harrastaa, miten treenaa?

Kommentit (8)

Vierailija:

Lainaus:

Naama hymyssä väitetään, että laihduttaminen on tosi helppoa, jättää vaan ne makeat ja rasvaiset ruuat pois, kun kerran kasviksilla saa herkutella niin paljon kuin haluaa! mutta entäpä jos ei pidäkään kasvisten mausta, eikä porkkana ole herkkua?

Ugh, olen puhunut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

40-50 kiloiseksi, mutta kaikille ei silti ole suotu samanlaista ruumiinrakennetta. On olemassa siroja ja rotevia ihmisiä, no can do.

Tämä on se seikka, jota laihdutusintoilijat ei aina muista, vaikka miten laihduttais, ei silti välttämättä saa hyvää kroppaa. Menee jo vähän off topic, mutta toinen asia, mikä noissa laihdutusjutuissa ärsyttää, on se ruokailutottumus -asia. Naama hymyssä väitetään, että laihduttaminen on tosi helppoa, jättää vaan ne makeat ja rasvaiset ruuat pois, kun kerran kasviksilla saa herkutella niin paljon kuin haluaa! mutta entäpä jos ei pidäkään kasvisten mausta, eikä porkkana ole herkkua?

Vielä lopuksi se, että mun mielestä SJP ei edes ole kovin kaunis tai hyväkroppainen: liian iso pää ja pitkä naama liian pienessä ja laihassa kropassa. ja kuten joku jo sanoikin, vielä ne länkisääretkin.

Ugh, olen puhunut. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat