Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kyllä, olen se eräs, joka teki listaa mukaan otettavista asioista. :) Mietin vaan, että ruumaanhan en voi karvanajogeelipurkkia pistää (?), mutta entä käsimatkatavarat? Kainalokarvat kasvaa tuskastuttavan nopeasti enkä viitsisi etelässäkään mitään ajelugeelejä etsiä..

Kiitos!!

Kommentit (15)

Kyllä meikäläisestä sen verran " metsätyttöä" löytyy, että pärjää vaikka missä ja olen myös saippua + höylä-yhdistelmää kokeillut useampaan kertaan, mutta olen kuitenkin todennut, että löhöilymatkalla ei halua nähdä hirveästi vaivaa esim. saippuan kanssa.. ap

Vierailija:

Lainaus:

Ihmeellisiä naisia, kun pitää koko purnukkarepertuaari saada matkalle mukaan!

Kerran olin Thaimaassa reissussa kaverini kanssa, sillä oli valehtelematta yli 30 eri purnukkaa mukanaan- alkaen jalkavoiteesta ja kynsinauha voiteesta päätyen hiusnaamioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen jostain lukenut, että ruumaan ei saisi ottaa sellaisia helposti räjähtäviä purnukoita. Vai olikos käsimatkatavaroihin?! Siis kuten lakkapurkkeja yms. Viime lentokerrasta on kuitenkin pari vuotta aikaa, joten vähän hakusessa nää jutut..

Kakkoselle (olikohan se kakkonen?) selityksenä, että ei saippuakaan toimi minulla. Nuo geelit tuntuvat olevan ainoa pelastukseni, koska kaiken maailman epilaattoreista, vahajutuista ja myöskin saippuoista iho kärsii kovasti. Nää on näitä erittäin herkkäihoisen ongelmia, kun heti tulee haavaa.. :(

ap

Voi sen tietysti käsimatkatavaroihinkin ottaa, jos koko on alle 1 dl ja pakkaat sen läpinäkyvään muovipussiin. Mutta aika outoa, jos tarvitset sitä lennon aikana :)

Vierailija:

Lainaus:

että löhöilymatkalla ei halua nähdä hirveästi vaivaa esim. saippuan kanssa.. ap

..olisin itse jättänyt pois, ihan siitä syystä että en halua kantaa. Mutta omapa on matkasi, ota vaan karvageelit mukaan. Sen voi laittaa ruumaan! =0)

T: 2

Yrittäkääs nyt ymmärtää, että kun toinen on ihan täpinöissään.. Mää oon muutenkin sellainen, että otan kaiken oikein asiakseni niin ei auta tällaisessakaan lusmuilla.. Heh.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat