Vierailija

Meillä on kaksi lasta, pian 3v. ja 3kk.

Tavallista lapsiperheen arkea kai eletään, mutta väsyttää. Esikoisella on ihana uhmis, kaikesta pitää sanoa kymmenen kertaa. Ja sitten väsyneenä ei jaksa aina tehä niin ku ois oikein, vaan antaa periksi.. Niin tai sitten huutaa.. =/

Olisi niin ihana olla kotona yksin, nukkua ja nukkua.

Miten te muut useamman lapsen äidit olette selvinneet? Mikä on se juttu, joka sinua auttoi?

Tukiverkosta sen verran, että oma äitini lähellä mutta hoitaa nyt sairasta miesystäväänsä. Miehen äiti (joka on nyt lomalla) taasen sanoi juuri tänään esikoiselle että tulet sitten joskus kun on hyvä ilma käymään mökillä. Ja otti sinne tänään useaksi päiväksi mukaan tyttönsä lapset. Jotenki tuli sitten sellanen fiilis, että häneltä en apua pyydä..

Antakaa mulle toivoa, jotain, mukavia sanoja..

Kommentit (4)

Hän auttaa, mutta on luonnollisesti myös itse väsynyt.

Meinaa meilläkin välit alkaa mennä vaan yheksi kiukutteluksi.. =(

Kyllä esim. lenkille voin lähteä yksinkin, tai mitä nyt vaan.

Sepä se onkin että haluaisin olla yksin täällä omassa kotona, se ois se mulle ihanin juttu..

ap

Pitäisikö sen anopin osata sun ajatuksiasi lukea vai mitä?

Mä en oikeasti tajua näitä mammoja, jotka täällä vikisee, kun kukaan ei auta, ja samaan hengenvetoon toteaa, että en apua pyydäkään. Älkää pyytäkökään, niin yksin saatte itkeskellä.

Mull on maailman ihanimmat appivanhemmat, jotka ovat lastemme kanssa tosi paljon. Mutta eivät he mitenkään pyytämällä heitä luokseen pyydä, vaan kyllä se aloite enimmäkseen tulee meiltä vanhemmilta. Se ollaan tehty selväksi, että kieltäytyä saa aina, ja osaavat sen tehdäkin kun on tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat