Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletuksena syntymätön lapsi, mutta tietysti jo syntyneistäkin voi puhua. :)

Niin ulkoisia kuin " henkisiäkin" juttuja. Ihan huumorimielellä..

Aloitan ehkä vähän ulkonäköpainotteisesti, mutta ei voi mitään.

Minulta vaalean ja pehmeän ihokarvan (todella kätevä, kun ei esim. jalkakarvoja tarvitse usein höyläillä), mieheltä ihotyypin (omani on hyvin herkkä ja couperoottinen, miehellä taas ns. vahvempi iho).

Minulta taiteellisuuden sisältäen musiikillisuuden ja mieheltä taas matemaattisen ja loogisen älykkyyden.

Kaikki mukaan!

Kommentit (17)

Syntymättömän lapsemme osalta toivoisin, että hän saisi ulkoisesti isänsä värityksen eli tummat hiukset ja vihreät silmät (itselläni perusmitäänsanomaton hiirenliuhuletti ja siniset silmät). Luonteenpiirteistä toivoisin lapsen perivän minun sosiaalisuuteni, positiivisen elämänasenteeni ja sanavalmiuteni ja mieheni älykkyyden.

Vierailija:

Lainaus:

Oletuksena syntymätön lapsi, mutta tietysti jo syntyneistäkin voi puhua. :)

Niin ulkoisia kuin " henkisiäkin" juttuja. Ihan huumorimielellä..

Aloitan ehkä vähän ulkonäköpainotteisesti, mutta ei voi mitään.

Minulta vaalean ja pehmeän ihokarvan (todella kätevä, kun ei esim. jalkakarvoja tarvitse usein höyläillä), mieheltä ihotyypin (omani on hyvin herkkä ja couperoottinen, miehellä taas ns. vahvempi iho).

Minulta taiteellisuuden sisältäen musiikillisuuden ja mieheltä taas matemaattisen ja loogisen älykkyyden.

Kaikki mukaan!

-taiteellinen lahjakkuus

-musikaalisuus

-poskipäät

-silmäripset

-laihuus

Toiselta:

-älykkyysosamäärä

-nenä

-kulmakarvat

-pituus

-matemaattisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mieheltä: tuuheat ripset, sormet, hiustenväri (olki), ihonväri (vähän normaalia ruskeampi ja kauniisti päivettyvä. omani palaa hetkessä auringossa) matemaattinen lahjakkuus, ahkeruus, positiivisuus, hyväntahtoisuus, siivoushulluus ;)

minulta: hiustenlaatu (paksu jakihara. ehkä vähän ohuemman saisivat saada tosin), iho, tytöille minun rintani, huulet, pituuteni (mies on 178, minä 172, eli olen miestäni keskivertoa pidempi, siis naiseksi!), kriittinen ajattelumaailma, äly, kunnianhimo

meiltä molemmilta sekaisin: silmät, kroppa (miehellä parempi takapuoli, kivan lihaksikas vartalo, mulla nätti vyötärö ja rinnat, pitkä ja siro kaula), korvat, huumorintaju ;)

Mitä en itseltäni haluaisi: taipuvuus sairastua masennukseen, epävarmuus, suorittaminen, pessimismi, iso takapuoli

mieheltä: akne, iso nenä, ohut tukka, ailahteleva itsetunto, ajattelemattomuus,

minulta saisivat periä kielellisen ja sosiaalisen lahjakkuuden, miksei myös musikaalisuuden. Mieheltä taas matemaattis-loogisen älykkyyden. Sittenhän olisivatkin jo tosi lahjakkaita.

Ruumiinrakenteen toivon periytyvän tytöllemme mieluummin jostain muualta sukupolvien yli kuin minulta ja onneksi näyttää, että niin on käynytkin. Itse olen pitkä, roteva ja lihomiseen taipuvainen, kun taas tyttömme on pieni ja laiha.

Mutta kyllä toivoisin heidän perivän isänsä rauhallisen ja luottavaisen asenteen elämää kohtaan ennemminkuin minun huolehtivuuteni.

Toivon henkisistä ominaisuuksista tämän:

minulta kyky ilmaista tunteitaan ja musikaalisuus

mieheltäni rauhallisuus ja suvaitsevaisuus

molemmilta älykkyys

Mieheltäni kiharat hiukset ja ikuinen taipumus hoikkuuteen

minulta pakaralihakset :) (miehelläni lituskapylly)

Mieheltä: matemaattinen lahjakkuus, hampaat, sormet (pitkät ja hoikat)

Minulta: kielellinen lahjakkuus, sosiaaliset taidot, peräänantamattomuus.

Lapselle EN toivo seuraavia luonteenpiirteitä

mieheltä: itsekkyys

minulta: liiallinen kiltteys

ulkonäöstä en osaa niin sanoa, kunhan eivät perisi miehen suvun lihavuutta (mieheni ei ole mutta kaksi siskoa ja vanhemmat, taas kaksi veljeä ja yksi sisko normaaleja plus mieheni), minun ihotyypin voisivat periä: tumma ja ruskettuu hyvin. Mutta ihottumiani ei tarvitse periä. Eikä miehellä joskus nuorena olleita känsiä!

henkisiä; minun avarakatseisuuden ja kaikki rodut/ihmiset hyväksyvän luonteen, molempien sosiaalisuuden, mieheni pitkäjänteisyyden jonkin asian kanssa esim jonkin rakentamisen tai korjaamisen.

Toivon saavan mieheltä:

-vähän tummemman ihonvärin (Etelä-Euroopasta)

-luonnon kiharan tukan

-pituus

Minulta:

-jos tyttö, niin sirouden (on mieskin kyllä hoikka)

-silmäripset

Luonteenpiirteistä mieheltä:

-sosiaalisuus, avoimuus, hyvä itsetunto, ahkeruus

Minulta:

-empatia

Nyt kun on ensimmäinen lomapäivä (tosin lopuillaan), niin jaksaa kaikenlaisia turhanpäiväisiä gallupeja pistää pystyyn.

Toivon myös, että lapsi saisi pitkät ja tuuheat silmäripset. Outoa olisi, jos ei saisi, koska molemmilla vanhemmilla on sellaiset. Toivoisin myös, jos ihan pinnallisiksi mennään, että kasvojen muoto ei minulta periytyisi pojalle, koska olen tällainen kohtuu pyöreänaamainen. Vaikka mitäpä tuo loppujen lopuksi haittaisi.

ap

Toivon salaa heidän saavan isänsä silmät (saivat!!!).

Toivoin salaa heidän saavan isänsä hiuslaadun (saivat!)

Toivoin salaa heidän saavan isänsä ruumiinrakenteen, jos ovat poikia (näin kävi!) ja minun ruumiinrakenteeni, jos ovat tyttöjä (näin myös kävi!).

Toivoin salaa heidän saavan isänsä hampaat (saivat!!!)

Kiitos rakas Jumala!

Saimme siis täyden Lottopotin!

Häneltä: Äly, voimat, lahjakkuus, äly (edelleenkin), pitkät sormet

Minulta: Heleä ääni, verkostoitumistaidot, tehokkuus

Joo, kiva kun ei haluta mitään ulkoisia ominaisuuksia minulta >:I

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat