Vierailija

Viikoloppuna olimme eräissä juhlissa, tuli nautittua kivasti viiniä. No kotiin päästyämme nukahdin ja jos olen juonut niin nukun kuin tukki. Mieheni sekstaili kanssani kun nukuin! Hän tosin ei ymmärtänyt (itsekin hieman humaltuneena) että en ole tietoinen mitä tapahtuu kun minulla on tapana unissanikin " olla menossa mukana" .

Nyt suututtaa ja hävettää, mies ei edes käyttänyt kondomia joten on pieni mahdollisuus että olen raskaana. Kp 25 menossa mutta kuukautiseni eivät ole olleet säännölliset joten pelottaa.

Sivut

Kommentit (59)

ne testithän on tosi herkkiä, näyttää jo samana päivänä kun on myöhässä.

Niin ja mullekin on käynyt noin (tosin olin kaatokännissä), hiljaista seksirintamalla ollut niin mies on käyttänyt hyväkseen:/

Kyllä keskusteltiin sen jälkeen aika vakavasti kun tajusin mitä on tapahtunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olenko helvetin kännissä jos hoidan normaalit iltatoimet, viikkaan vaatteet enkä edes hoipertele kävellessä?

Olen jo aiemminkin sanonut että olen todella sikeäuninen, varsinkin jos olen yhtään juonut.

No, minkäs teet, pakko panikoida raskauden mahdollisuutta ainakin loppuviikkon saakka.

Ap

Vierailija:

Lainaus:

Mutta miksi pitää erikseen pyytää käyttämään kumia jos se on teidän tavallinen, käytössä oleva ehkäisyvälineenne? Ehkäisy on yhteinen asia, ei kait se ihan noin mene et tarvii erikseen pyytää ehkäisyä?

Idiootit kiertoon vaan, ei tarvi katella tollasia

Vierailija:

Lainaus:

Jos olisin hieman kännissä (tai paljonkin) alkanut sekstaamaan niin olisi 100-varmasti pyytänyt miestä käyttämään kumia. Kyse ei ole siitä etten muistasi mitään. Nukkumaan meno sujui ihan kuten tavallisestikin; söin hieman, pesin hampaat ja kasvot, vaihdoin yövaatteet, laitoin kellon herättämään ja menin peiton alle, nukahdin.

Aamulla heräsin kun alushosut olivat nilkoissa, tajusin heti mitä mies on tehnyt.

Paikat ei kulu.

Tuskin on ollut kivuliasta.

-MITÄ SITTEN? onko tuo nyt siltikään oikein, varsinkin jos tulen raskaaksi?

Samoin kun naisen velvollisuus on pilleri, miehen kuuluu AUTOMAATTISESTI huolehtia kumin käytöstä.

Sain kuitenkin sen käsityksen että mies oli myös pienessä sievässä ja näin ollen ei ajatellut mitä teki?

Teistä on ihan hyvä selitys raiskaamiselle se, että mies oli kännissä. Oikeestiko sitten saa raiskata, kun on vähän humalassa! Humala ei oo kyllä mikään selitys. Humala enintään paljastaa ihmisen todellisen luonteen, kun estot vähenee.

Että ei taida miehet edes katua, kun ovatkin toteuttaneet jotain fantasiaansa, jota eivät vain ole tunnustaneet.

Miten joku on miehen kanssa, joka on humalassa raiskannut viidesti. Ja vielä uskoo, että jokin saarna tai vakava keskustelu muuttaa käyttäytymistä johonkin. Sinisilmäiseltä kuulostaa.

Nöyryytys on ollut kova, MINÄ tunnen häpeää ja vihaa. Vaikka miehen pitäisi hävetä.

No, ainakin yksi taakka on pois, EN OLE RASKAANA!

Mutta hävetkää tekin, näin voi tapahtua vaikka ei olisi rapajuoppo! On se kumma kun AINA kaikki on NAISEN syytä.

Ap

Ukko ei saa kadota naiseen ilman naisen lupaa. niin selvä asia ettei muuta puhetta. muuten se on raiskaus. oli kyse känneistä tai avioliitosta tai ihan mistä vain. piste.

Anteeks vaan mutta todellakin olet provo. Kuka 1 vuotiaan äiti on vielä huolissaan jos imetys ei nyt jatkukaan? Eiköhän se ole jo kaiken tarpeellisen saanut rintamaidosta.

Oma rakas aviomies jonka kanssa on harrastettu seksiä vähän kännissä. Kuluuko ne paikat siitä? Jos vielä eläydytkin niin ei liene kauhean kivuliasta ollut.

Jos olet ollut niin sammuksissa ettei huomaa kun mies tulee sisään niin on ihan yhtä hyvin mahdollista että olitkin hereillä kun aloititte etkä vaan muista sitä kun sammuit kesken.

Ja 48, kai minulla on oikeus ottaa ilman että se on kuin lupa miehelleni kajota minuun ilman lupaa?

Mies olkoot tästä eteenpäin ilman alkoholia (ja vaikka seksiäkin).

Ap

Imetys:

Levonorgestreeli erittyy äidinmaitoon. Tämän vuoksi suositellaan imetystä juuri ennen NorLevo¿-tablettien ottamista ja seuraavaa imetystä aikaisintaan 6 tunnin kuluttua NorLevo¿-tablettien ottamisesta.

Lähde: Lääkelaitos

se on sanottava, että VAIKKA OLISI KUINKA KÄNNISSÄ, niin silti on koskemattomuus... eli jos kävelet kännissä kaisaniemen puiston läpi, saatat altistaa itsesi raiskaukselle, mutta ET OLE SYYLLINEN KOSKAAN.

ja lisäksi: täällä leimataan alkoholistiksi ihan mistä syystä vaan. huh huh mitä lässytystä. onneks mä voin juoda oluen tai viiniä tai vetää ne pienet sievät pari kertaa vuodessa, ilman että kukaan siitä syyllistää! (siis muualla ku av:lla, ja sitähän ei tarvii tosissaan ottaa.)

sen sijaan en kyl tajua kuin et herännyt, ap.

enkä myöskään sitä, miten mies kehtaa toimia näin jo uudemman kerran. läksytä se. kerro että kyseessä on raiskaus (mitä tapahtuu valitettavan usein parisuhteen sisällä) ja että haluat häneltä anteeksi pyynnön ja lupauksen siitä ettei tämä toistu - tai juomattomuuslupauksen.

Mutta mieheni väittää ettei ole tiennyt minun nukkuvan. Joten mitäs teet.. Täytynee seuraavalla kertaa pamauttaa polvi jalkoväliin, ehkä tajuaa sen jälkeen kysyä olenko hereillä.

Ap

On aika hyväksikäytetty olo, mukava herätä housut nilkoissa aamulla.

Ei ollut ensimmäinen kerta kun noin teki. Olen vain niin sikeäuninen. Kerran heräsin omaan ääneeni, hävettää tunnustaa mutta " voihkin" tms. Tajusin että mies on täysissä touhuissaan panemassa mua takaa. En ollut silloin juonut yhtään, mies oli muutaman oluen.

Ja mies väittää että ei ole ymmärtänyt minun nukkuneen.

Ja minä en TODELLAKAAN HALUA LISÄÄ LAPSIA nyt.

Ymmärrän jos luulette provoksi, mutta ei ole!!!

Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat