Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (12)

Ennemmin ihmettelen muiden kauhisteteluja :-0 Ihan normiviikolla en noin paljon herkuttele, mutta lomalla ja viikonloppuisin menee aika lailla herkkuja. Kyllä mullakin menee keposesti tuo määrä ja itseasiassa vielä vähän päällekin :-D Ja painoindeksi mulla on 20.3

Herkutta oleminen on helpointa kun ei osta niitä kaupasta. Siellä sitä itsekuria tarvitaan! Jos ostaa levyn suklaata ja ajattelee, että tästä otan vain joskus ja jouluna, niin metsään menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mää oon nytten BMI 24 ja muistan miten olin joskus nalkissa sipseihin ja suklaaseen!

Nyt en ees muista milloin oisin viimeks napostellu niitä? Juhannuksena? Onko siitä kohta 2 kk? :D

Eikä tee ees pahaa. Ällöttää ajatuskin vetästä sipsejä pussillinen.. Muistaako kukaan kun lapsena oli iso juttu kun sain vitosen karkkipussin? Ostaako joku enää ittelleen (tai jopa jaettavaksi) jotain kaatissäkkiä pienempää???

Ai, kun mää muistan ne likat koulusta jokka kisko namia joka päivä ja oli NIIIIIIIN laihoja -no ei oo enää kun menee muutamia vuosia..

Kummallinen juttu toi aineenvaihdunta.. Ja liikkuminen.. Toiset sanoo että syö vaan epäterveellistä, itsepetos, on se ihanin petos! :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat