Me Naiset Linnan ihanat naiset juhlatyyleissään! Kokosimme yhteen 19 kuvaa, jotka kaikkien on nähtävä
Me Naiset Jari ja Sanna Mönkkönen ovat kertoneet avoimesti vaikeuksistaan – yksi kommentti yllättää Sannan joka kerta
Me Naiset Näitä et nähnyt tv:ssä! 9 Linnan juhlien kuvaa, jotka saavat sinut taatusti hyvälle tuulelle
Me Naiset Ensin varvaskuva, nyt virallinen yhteiskuva! Onko Ville Niinistö Linnan juhlien rakastunein mies?
Vauva Vuonna 2020 maailmalla trendaavat lyhyet ja vanhat nimet – tyttöjen listalla myös suomalaisille tuttu nimi
Vauva Ranskassa kolmevuotias aloittaa koulun – opettajat toivovat, että vaippoja ei käytetä ja lapsi pukee itse
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Muistaako kukaan kuinka menee kin lönnholmin sanat siitä biisistä jossa se laulaa vapaudesta? Muistaako kukaan kuinka menee kin lönnholmin sanat siitä biisistä jossa se laulaa vapaudesta? Vierailija klo 23:37 | 30.7.2007 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (14) 1/14 | klo 23:47 | 30.7.2007 Minä olen miettinyt sinua paljon Paljon enemmän kuin ketään muuta Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita Minä olen muistanut sinut hyvin Niin paljon paremmin kuin ketään muuta Minä olen muistanut sinut niin kauniina kuvina Vakavina unina muistanut paremmin kuin muita kertosäe: Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana Suruna sielussain, valona yössä vain Minä olen valvonut tuhat yötä Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/14 | klo 23:48 | 30.7.2007 Ei se varmaan tuo minä olen muistanut ole, sen kai muistaa kaikki. Liiankin hyvin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/14 | klo 23:52 | 30.7.2007 Lainatut lauseet Kaihon kultamaa Minä olen muistanut Soitan kitaraa Kuvia vain Tumma sävel Syntymästä kuolemaan Rohto Matkamies Ankeita aarteita Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/14 | klo 23:52 | 30.7.2007 Lainatuin laudein me laulamme vapaudesta Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/14 | klo 23:53 | 30.7.2007 menisko ap noin? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/14 | klo 23:55 | 30.7.2007 " Minä elin aina samaa päivää, ikävöin betoninharmaata ikävää. Odotin Elämän antavan enemmän kuin unia toivoa täynnä ja taidon herätä aina samaan huomiseen. Sinä puhuit aina vieraista maista, meistä kivisillä teillä tuulisin illoin. Silloin kun satoi vettä ja Elämä koivissa kipinöi luuvalon lailla vierailla mailla kuljit silmin suljetuin. Lainatuin lausein me puhuimme vapaudesta. Elämän janoa itkimme omin kyynelin." Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
1/14 | klo 23:47 | 30.7.2007 Minä olen miettinyt sinua paljon Paljon enemmän kuin ketään muuta Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita Minä olen muistanut sinut hyvin Niin paljon paremmin kuin ketään muuta Minä olen muistanut sinut niin kauniina kuvina Vakavina unina muistanut paremmin kuin muita kertosäe: Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana Suruna sielussain, valona yössä vain Minä olen valvonut tuhat yötä Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/14 | klo 23:48 | 30.7.2007 Ei se varmaan tuo minä olen muistanut ole, sen kai muistaa kaikki. Liiankin hyvin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/14 | klo 23:52 | 30.7.2007 Lainatut lauseet Kaihon kultamaa Minä olen muistanut Soitan kitaraa Kuvia vain Tumma sävel Syntymästä kuolemaan Rohto Matkamies Ankeita aarteita Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/14 | klo 23:52 | 30.7.2007 Lainatuin laudein me laulamme vapaudesta Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/14 | klo 23:55 | 30.7.2007 " Minä elin aina samaa päivää, ikävöin betoninharmaata ikävää. Odotin Elämän antavan enemmän kuin unia toivoa täynnä ja taidon herätä aina samaan huomiseen. Sinä puhuit aina vieraista maista, meistä kivisillä teillä tuulisin illoin. Silloin kun satoi vettä ja Elämä koivissa kipinöi luuvalon lailla vierailla mailla kuljit silmin suljetuin. Lainatuin lausein me puhuimme vapaudesta. Elämän janoa itkimme omin kyynelin." Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Minä olen miettinyt sinua paljon
Paljon enemmän kuin ketään muuta
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita
Minä olen muistanut sinut hyvin
Niin paljon paremmin kuin ketään muuta
Minä olen muistanut sinut niin kauniina kuvina
Vakavina unina muistanut paremmin kuin muita
kertosäe:
Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
Suruna sielussain, valona yössä vain
Minä olen valvonut tuhat yötä
Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä
Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin
Ei se varmaan tuo minä olen muistanut ole, sen kai muistaa kaikki. Liiankin hyvin.
Lainatut lauseet
Kaihon kultamaa
Minä olen muistanut
Soitan kitaraa
Kuvia vain
Tumma sävel
Syntymästä kuolemaan
Rohto
Matkamies
Ankeita aarteita
Lainatuin laudein me laulamme vapaudesta
menisko ap noin?
" Minä elin aina samaa päivää,
ikävöin betoninharmaata ikävää.
Odotin Elämän antavan enemmän
kuin unia toivoa täynnä
ja taidon herätä aina samaan huomiseen.
Sinä puhuit aina vieraista maista,
meistä kivisillä teillä tuulisin illoin.
Silloin kun satoi vettä
ja Elämä koivissa kipinöi luuvalon lailla
vierailla mailla kuljit silmin suljetuin.
Lainatuin lausein me puhuimme vapaudesta.
Elämän janoa itkimme omin kyynelin."