Vierailija

Minulla: Santiago de Compostela (Pohjois-Espanjassa)

Myös Pariisi ja Wien ovat kauniita.

Sivut

Kommentit (133)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai Sighisoara Romaniassa (kauneimmat). Mutta jos ihmisellä olisi vain yksi paikka, jossa saisi käydä, minä kehottaisin menemään Berliiniin! :)

Ja Porvoo taitaa olla Savonlinnaakin pienempi.

Vierailija:

Lainaus:

...että täällä on vertailussa mukana Savonlinna ja Pariisi. Minä kun en S-linnaa pidä edes kaupunkina.

Upeat jouluvalot (jotka eivät mentaalisesti ollenkaan sovi yhteen kuumien öiden kanssa). Popin jytke ulkoilmaravintoloissa, surrealistinen tunnelma! Modernin urbaania kauneutta!

Vierailija:

Lainaus:

uskomatonta että kilpisjärveltä 200km pohjoiseen löytyy lähes oulun kokoinen kaupunki, ja upea sellainen siltoineen ja mukavine ihmisineen.

Myös useat keski-ruotsin vanhat pikkukaupungit korkeine kirkontorneineen ja jyrkkine katuineen ovat kiehtovia, ei niin ylikorsiteltuja kuin itävallan tai italian vastaavat. Myös Istanbul on kiehtova, kuin kaksi maailmaa kohtaisi.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ulkomailla Budapest, tosin kävin siellä teininä vuonna 1996 jolloin Unkari oli vielä sosialistimaa. Nykyisin lienee vielä kauniimpi. En ole noissa kuuluisammissa kauniissa kaupungeissa vielä käynytkään, mutta ehkä joskus...

Sorry, hyvä kun oikaisit! Tuli ajatus- ja näppisvirhe, olin siellä vuonna 1986.

uskomatonta että kilpisjärveltä 200km pohjoiseen löytyy lähes oulun kokoinen kaupunki, ja upea sellainen siltoineen ja mukavine ihmisineen.

Myös useat keski-ruotsin vanhat pikkukaupungit korkeine kirkontorneineen ja jyrkkine katuineen ovat kiehtovia, ei niin ylikorsiteltuja kuin itävallan tai italian vastaavat. Myös Istanbul on kiehtova, kuin kaksi maailmaa kohtaisi.

Vierailija:

Lainaus:

Ulkomailla Budapest, tosin kävin siellä teininä vuonna 1996 jolloin Unkari oli vielä sosialistimaa. Nykyisin lienee vielä kauniimpi. En ole noissa kuuluisammissa kauniissa kaupungeissa vielä käynytkään, mutta ehkä joskus...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat