Vierailija

1. Meillä ongelmanratkaisutaidon heikkous

2. Liian vähän seksiä ja erotiikkaa

3. Se, että mieheni tovoisi mun olevan vähään tyytyväinen kotirouva mutten ole.

Kommentit (5)

1. liian vähän yhteistä aikaa

2. edellisestä syystä johtuen liian vähän seksiä

3. jos meillä on riitoja, miehen mielestä syy on aina minussa. Ja mun mielestä syy on milloin minussa, mutta kyllä yhtä usein hänessä.

1)Tiukka rahatilanne kiristää pinnaa. Joskin päädytään rahariidan jälkeen aina vetämään yhtä köyttä.

2)Kotityöt. Mies kuvittelee minun tekevän kaikki kotityöt, koska olen pph, ja miehen mielestä lastenhoito ei ole TYÖTÄ. Senkun kokeilee.

3)Ajankäyttö. Meillä olisi suht sännöllisesti aikaa kahdestaan, mutta kun lapset lähtevät hoitoon, mies avaa telkun <- minä suutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

1. mun poikaystävä ei haluu lapsia ennen kun on valmistunut. Siihen menee vielä n. 8v!!!

2. äijä pelkää jäävänsä ilman kavereita, nyt kun on mun kanssa

3. ei yhteisiä harrastuksia

1. Vältellään vaikeista aiheista puhumista. Vaikka muuten puhutaan kaikesta taivaan ja maan välillä, oman elämän vaikeista jutuista ei tule puhuttua, kun muka jotenkin ei tahdota " jauhaa" eikä muistuttaa toista kipeistä asioista.

2. Sosiaalisten suhteitten puute. Parisuhdekin voisi paremmin, jos meillä olisi omia ja yhteisiä kavereita, eikä oltaisi aina vaan kahdestaan.

3. Ulkoiset asiat, kuten mun sairaus ja kireällä oleva talous, jotka aiheuttaa yleistä stressiä elämään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat