Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Paypalin nyt vielä tajuan, mutta tuota pankkisiirtoa vähän ihmettelen. Kun nuo eivät huoli tuota edes maan miehiltään. Saksan Ebayssähän tuo pankkisiirto on oikeastaan " ainut" maksutapa ulkomaalaisella ostajalla.

Kommentit (5)

sitä alkeellisemmat ovat pankkipalvelut. Espanjassa katselin kauhuissani, kun ihmiset jonottivat pankin tiskille pankkisiirtolappujen kanssa vuokranmaksua varten kuin meillä 20 vuotta sitten!

mahdollista ympäri maailmaa. Se ei yksin kertaisesti viitsi ravata pankissa, kattomassa onko sun rahat tullu. 1000 miljoonaa paypal tiliä on käytössä ja maksaa voi samalla hetkellä kun ostaa, ja sen sä näät netissä et rahat on sun paypal tilille tulleet, yksinkertaista ja turvallista. Ja itse ostan mieluiten briteistä tai usasta, kun se on niin vaivatonta. Kannattaa ottaa selvää pankeista ja posteista eri maissa, hämmästyt ja järkytyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pankkisiirtoa ei ainakaan yksityiselta yksityiselle maksettaessa koskaan kayteta, vaan ihmiset ovat tottuneet maksamaan shekilla.

Minulle ihmettelivat kun asuin siella etta miten te Suomessa oikein laskunne maksatte kun ei teilla raukoilla ole shekkejakaan... :)

itse en ole tätä tajunnut ja aina katsonut kohteen jossa on paypal. Kumma muuten että monet niistä lupaa toimittaa vain Saksaan vaikka ei kait se lähetys Suomeen sen kummenpaa ole. Joskus olen kysynyt että lähetätkö Suomenn ja on onnistunut. Ei kait se myyjää haittaa vaikka paketti matkalla viipyisikin ostajahan se on jo maksanut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat