Vierailija

Meillä on kaikki lapset syntyneet kesällä ja alan olla jo väsynyt järjestämään vähän väliä synttäreitä. Mies ei laita rikkaa ristiin suunnitteluvaiheessa, ei kutsuja ei mitään voi tehdä vaikka muuten rassaa konetta ja värkkää kaikenlaista. Eikä ota kantaakaan mihinkään asiaan liittyvään, vaan kaikki on minun jaksettava miettiä ja toteuttaa. Muuten onneksi hoitaa lapsia, mutta tämä minua risoo tällä hetkellä. Sama juttu on lomamatkojen ja yleensäkin kaikenlaiseen suunnitteluun ja yhteisten juttujen valmisteluun liittyvissä asioissa. Minä saan pähkäillä ja toteuttaa kaikki.

Joo, pienet on murheet mutta kun tympii kerta toisensa jälkeen ja itseäkin väsyttää jo alkaa kolmansia synttäreitä pienen ajan sisällä järjestää. Onneksi tai toivottavasti ne eivät enää rippikouluiässä juhli kymmenen vieraan voimalla. Tai ei ainakaan äidin tarvitse keksiä ohjelmaa :-)

Kommentit (5)

tosin tulee myös paikalle ja silloin auttaa.

mutta lomien ja muiden yhteisten suunnitelmien kanssa meillä on sama juttu - mies ei tee mitään. tuntuu välillä kuin ei häntä kiinnostaisi yhdessä sitten mennä ja tehdäkään...

Toisaalta jotta meillä mitään tapahtuisi käytännössä niin se edellyttää paljolti miehen " rivakkaa" otetta. Olen niin patalaiska ja mukavuudenhaluinen etten varmaan saisi paljoa aikaiseksi jos yksin väsäisin matkoja/ synttäreitä ym juttuja. Meillä minä ideoin ja miehen aloitteesta ryhdymme vasta toteuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hyviä isäntiä, ja seuranpitäjiä. Ymmärtääkseni juhlat ovat ollet aikojenalusta naisten järjestämiä, en tiedä ketään joka mielellään edes käy " juhlissa" , lähinnä ne ovat rasite kaikille osapuolille, oikeasti.

pesuun oli sit tulossa juhlat tai pelkkä arki, ei jätä levällee mitään. Joten helpottaa kovasti. En koe mitenkään rasittavaksi sitä, että siivoilen ite ja leivon kaikki herkut koska tykkään leipoa ja järkätä. Eikä nyt niin ole ollut hirveä homma koskaan soitella isovanhemmille ja kummeille että tulkaas synttäreille. Vanhimmilla lapsilla on ollut kaverisynttäreitä viimeisen kahdeksan vuoden aikana aika paljon. Ovat itse tehneet synttärikutsuja ja antaneet kavereille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat