Vierailija

3vee tuhmailee eikä syö, päähän koskee, rintatulehdus, vauva ei viihdy kun sylissä, aamupala mikä se on kahvista puhumattakaan.

Kommentit (15)

niin itse maksaisin " tilastasi" aika pitkän pennin (sentin). Lapsia ei kuulu kolmen vuoden hoitojenkaan jälkeen (yritystä lähes viisi vuotta). Ei plussan plussaa koko elämäni aikana (olen 32-vuotias). Eli haluaisin vain sanoa, että kannattaa kuitenkin yrittää ottaa ilo irti siitä lapsiperhe-elämästä, ja ehkä hiukkasen arvostaa niitä pieniä. Eikä tosiaan millään pahalla, ap.

3vee heräs kuitenkin jo kuudelta jankuttamaan miten kova nälkä hänellä on. Noo nyt puuro syöty, kakalla käyty pylly pyyhitty, vauva nukkuu, kahvi valunut, video pyörii. Mulle kyllä tulis helvetin paljon pahempi stressi jos pitäs alkaa meikkaamaan tähän aikaan, että voi lähteä ulos sateeseen poimimaan tienviereltä koiran kusisia kukkia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja päätyy sitten yhä pahempaan ahdistuskierteeseen. Ja vaikka säästä ei saisi yhtään valittaa, kyllä tällainen tuuli-vesisademyräkkä vetää mielen matalaksi aika monella. Mun lääkkeet: video, suklaa, tee, viltti, sohvannurkka, lukeminen - perheenjäsenestä riippuu, mitä tarjotaan kellekin.

Ei muutaku aloitat aamun uudestaan. Päätä ettei aamullinen hermostus tunnu enää ;-) Helpommin usein sanottu kuin tehty. Mutta kun elää hetken kerrallaan, niin kyllä se yleensä helpottaa.

Nimim. been there - ja mitä nyt antaisinkaan kun saisin vieläkin olla kotona kolmivuotiaan ja vauvan kanssa. Vaan kun ne penteleen lapset kasvaa...

Odotinkin, että joku näin kommentoisi. Oletko tullu ajatelleeksi, että joku ei roiku koko ajan koneella vaikka kirjoittelisi monta viestiä päivän mittaan? ja viestisi sävystä päätellen olet huomannut miten helpottavaa on päästellä höyryjä netissä :)

Ap ja taas menossa

1v taitaa tehdä hampaita, roikkuu puntissa koko ajan. Ei syö. Aamupalasotkut siivoamatta ja kotityöt tekemättä, mutta mitään ei voi tehdä, kun 10-kiloista pitää kantaa koko ajan.

että joku toinen ei ole saanut lapsia lainkaan? Ihme vastaus. Nykyajan vitsaus oikein, lapsettomia katkeria ihmisiä liikaa, ja näiden kuullenhan ei sovi ei sitten kehua lapsiaan saatikka valittaa raskaasta arjesta. Raivostuttavaa. Ei millään pahalla, lapsettomat, mutta ette oikeasti tiedä yhtään mitään lapsiarjesta. Sen verran voin sanoa, että se on kaukana juhlasta ja ihanuudesta niinkuin tunnutte kuvittelevan pakkomielteissänne.

vaikka sitä ei kai saisi ääneen sanoa... Lapsettomilla taitaa olla tosiaan tästä lapsiperheen arjesta turhan ruusuinen kuva. Kai sitä taustaa vasten oma tilannekin tuntuu entistä pahemmalta.

8

Itse olen lapsettomuudesta vuosia kärsinyt ja nyt pikkulapsen kanssa monesti hermoni väsyneenä menettänyt. Ap, taitaa jo helpottaa kun sait tänne purkaa? ;)

Aamukahvin jälkeen tuntuu jo paljon paremmalta! =)

kenellä on heti aamusta edes nälkä? Laita jotain hyvää musiikkia soimaan, meikit naamaan, ja lähde ulos, jos ei sada kaatamalla. Menkää ostamaan suklaata ja poimi kukkia. Koita pieni parkanen jaksaa, kaikki on hyvin.

Koita vaan jaksaa, älä pura pahaa oloa pieneen 3 vuotiaaseen. Ei maailma kaadu vaikkei söisi koko päivänä.

Laita leffa pyörimään sille 3v:lle ja keskity aamukahviisi. :)

jos oma lapsi on herännyt naama nutturalla. Meillä pätee tuo sama kuin yhdellä tässä ketjussa että aamupala ei hänelle maistu heti kun herää. Tsemiä ap:)

Jokaiselle omat vaikeudet on just niin isoja tai pieniä kuin on; en voi ymmärtää lapsetonta eikä lapseton minua. Ja jokainen " lapsellinen" tietää, että päivään mahtuu paljon. Enkä usko et lapsettomien elämäkään ois pelkkää kurjistelua, tai jos on niin silloin pitäs vähän tarkistaa että missä mennään.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat