Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Huomenta kaikille!

Kommentit (9)

Ei taida tämä vauva vielä 2 viikkoon tulla. Ei oikeastaan ole mitään erikoisia tuntemuksia. Yöllä ihan peläastyin, tai siis nukkumaan mennessä, kun tajusin, ettei vaavi ollut meuhkannut kunnolla illalla. Yritin syödä, juoda ja mahaa liikutella, eikä mitään. mietin jo et pitääkö sairaalaan lähteä. Loppujen lopuksi tunsin pienen potkun ja menin rauhallisilla mielin nukkumaan. aamulla oli taas todella rauhallista mahassa aamupalalla. Onneksi sitten autossa alkoi liikkeet tuntua kun jouduin aika pystyssä istumaan.

Mulla siis olis virallisesti La huomenna. Tai alkujaan oli 27.7. mutta ultrassa sit siirrettiin. Mä en oo ikinä tuntenut itseäni elokuun odottajaksi. En oikein luota tuohon laskettuunaikaan.

Esikoinen on kuumeessa ja flunssassa. taitaa enemmänkin olla jotain allergiaa kun tää on 4 vuosi kun on kipee samaan aikaan. Mutta jos tässä jatkaisi oleskelua. taidan huoemnna lähteä ikeaan etsimään supistuksia!

oasis 39+6

Yöt alkaa olla huonoja jo minullaki, kuka nukun yleensä niin ku pieni possu. Viime yönä hädin tuskin viis ja puoli tuntia, välissä heräilin aina pissalle. Nyt sain äsken torkuttua puolitoista tuntia. Minä se tykkään näistä sadepäivistä, on jotenkin niin tunnelmallista =)

Neuvolassa kävin tänään. Paino on noussu ihan alusta lähtien viisi kiloa, toivottavasti onkin sitten synnytyksen jälkeen pienempi ku mistä lähettiin =)

Verenpainetta joudun nyt mittailemaan kotona ja aamupissoja stiksailemaan kanssa. Mulla hurja alapaine tänään: 108! Ihan hillitön.

Ajattelin tänään käyttää miestä pizzalla. Tai niin sanoin sille. Oikeastihan menen käyttämään itteeni siellä, hehee...

Nyt en paljon jaksa muuta, väsymys painaa, taidan mennä taas oikasemaan soffalle, siihen kun kerta on mahdollisuus.

Koitetaampa nyt oikein urakalla vimpat poksua =)

-Annemari 41+0-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tosiaan, nyt ois 40 viikkoa täynnä. Vaikka olo on edelleen ok, eikä vaivoja tms, alkaa kieltämättä olla olo, että voisi se vauva jo ulos tulla. Tekemisen puute ja turhautuminen vaivaa. On tässä tullut oltua vapaalla jo niin pitkään. Jälkikäteen tää aika varmasti tuntuu lyhyeltä, mutta eipä juuri nyt lohduta.

Vähiin ovat heinäkuiset käyneet, mutta niin kai oli tarkoituskin olla tässä vaiheessa. Jaksamista kaikille, jotka ovat vielä kasassa ja supistuksia saa varmasti tässä vaiheessa toivotella jo kaikille! =)

Puikui rv 40 tasan

Kokeillaan, onnistuuko tämä ed. linkki:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10894071&p=2&tmo...

Jeps, rivit vaan harvenee. Mun viime yö meni taas vaihteeksi huonosti kun edellisenä nukuin ruhtinaallisesti. Eilen olin hakemassa vauhtia shoppailusta Itäkeskuksessa. Jos edellisenä päivänä supisteli hieman enemmän niin eilen sitten paljon vähemmän. Musta ei taida tulla valmista ollenkaan. Jalkoja ja vatsaa kyllä särkee ja sattuu, mutta synnytyksen merkit pysyvät edelleen poissa.

Turvottaakin ihan kamalasti, vaaka näyttä 2,5kg enemmän ku viime viikolla. Toivottavasti ei enää tarttis torstaina mennä neuvolaan. Epäilen kyllä, että siellä taas keikutaan. Noh, jos ei pikkuhiljaa valmista tule niin ainakin sit ens viikolla pääsee kättärille yliaikaistarkastukseen, ja toivottavasti myös silloin viimeistään käynnistellään... Jos sitten sais ensimmäisen painoarvion pikkuisestakin ;-)

Tälle päivälle varasin akupunktioajan, pääsee ainakin remtoutumaan, jos ei muuta. Ja anoppi sekä miehen sisko lapsineen tulee tänään meille, joten vilinää ja vilskettä riittää loppuviikolle. Mummi onneksi hoitaa tuota nuorimmaista ja vanhemmat lapset viihtyvät keskenään. Saa vähän omaa aikaa. Vois vaikka ommella pinnasängyn patjaan suojalakanan ja muutamia kestovaippoja. Eilen ostin kankaat ja eiköhän olis aika jo, kohta on varmasti jo tarve.

Heräskohän tuo meidän mies jo? Jos vaikka sais aamukahvin.

Ihan hirveesti supisteluja, ja kipeitä sellaisia toivotaan. Taitaa mennä vaavi elokuulle.

Helpa ja Sissi 40+5

Kohta menossa uuteen neuvolaan ekaa kertaan ja taas täyttelemään sairaalan esitietolomaketta kun synnärikin nyt sitten vaihtuu.

Ei oireen oiretta! No luota siihen, että kolmatta kun synnytetään niin kaikki tapahtuu nopeasti eikä pahemmin ennusmerkkejä taivaalla ennen sitä. Täytyy kyllä myöntää, että taitaa mulla yksi tuttu " oire" olla, se on negatiivinen pinna, hermo menee olemattomasta.

Jaksamisia meille kaikille!

Lumituuli rv40+3

Eli pinoudutaan vielä kun ei ole lähtöä tullut. Ei mitään edes oloja että tulisikaan lähiaikoina..

eilen sairaalassa käyrillä kun kaveri niin rauhallinen, muttei ollut niissä mitään poikkeavaa...

Joten odottelua ja tuulisen/sateisen päivän viettoa sisällä. Plääh..

Kaikkea kivaahan vois tehdä kun on ukkokin vapailla, muttei tässä hirveän kauas enää viitsi lähteä.

Terkkuja ja taidetaan tytöt mennä elokuisiin...

terv. Vaavastatotta ja tänään myös laskettuaika rv40

Kävin sit akupunktiossa ja vähän vihjailin laittelemaan noihin " käynnistäviin" pisteisiin myös. Tuskin mitään vaikutusta, mutta tulipahan taas käytyä, vakuutus kun mulla kaiken maksaa niin mikäs siinä. Saan kyllä aina tosta hoidosta niin väsyneen ja kiukkusen olon, ennen kun vaikutus tehoaa.

Kotona meinaskin palaa heti pinna kun molemmat pojat vaan kitisi ruokapöydässä. Onneks päästiin sen jälkeen päikkäreille. Heräilinkin sit vasta viideltä ja puolitoistatuntinen vierähti mukavasti. Vähän olen tänään pessyt pyykkejä ja leikkailin kankaita kestovaippoja varten, taidankin kohta lähteä niitä ompelemaan. Tein just mansikkapiirakan, enkä tiedä yhtään mitä siitä tuli. Mulla ei noi aivot enää pelaa yhtään, laittelin vaan aineksia sekasin ihan summassa. Huh, näitä vikoja päiviä.

Vieraat ovat juuttuneet tulomatkalla Ikeaan, joten kai niitä voi odotella sit kun menee kiinni...

Ja tämän päivän saldo: vieläkin vähemmän supistuksia, mutta alavatsa herätessä erittäin kipeä. Varmuudella voi siis todeta, että elokuulle meni.

Helpa ja Sissi 40+5, täällä roikutaan manta kertaa päivässä, saa edes hieman vertaistukea

terveiset leffasta. Käytiin miehen kanssa katsomassa uusin Harry Potteri kun esikoinen lähti mummolaan. Olisin halunnut että tyttö olisi ollut kotona kun vauva syntyy, mutta hän itse ehdottomasti halusi lähteä, on kinunut sitä jo 4 viikkoa... Selitin kyllä että vauva on sitten jo kotona kun tyttö palaa reissusta, mutta tuumasi vaan siihen että " ei haittaa, älä ole huolissasi äiti, valillä mun pitää reissata" . heh.

Olisi pitänyt laittaa kännykän vastaajaan viesti että " olen leffassa, en synnyttämässä" , olin saanut sata viestiä että OLETKO JO?

Neuvolassa tänään kaikki normaalisti, yliaikaisuustarkastus torstaina ja viimeistään lauantaina käynnistelee... kaunistelematta sanottuna Tämä odottelu on jo ihan perseestä. anteeksi vaan.

Haleja kaikille heiniksille!

J.E.P 41+3

heinäkuun viimeiseen päivään =)

Minulla onkin tänään sitten laskettu päivä. Ja ainakin Puikuilla oli tänään, olikos meitä muita?

Viime yö meni pitkästä aikaa oireettomasti, mikä oli siinä mielessä hyvä että sain nukuttua.

Jotain tekemistä pitäisi taas kehitellä. Kotitöitä ei enää riitä kun tulee joka päivä siivottua ja puunattua.

Se on sitten jo elokuu käsillä. Tuntuu aika hurjalta, lähinnä sen takia kun alkaa taas koulut, siitä huomaa ajan kulumisen. Taas on yksi kesä kohta takana.

Kunnon supistuksia kaikille!!

Gaia 40+

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat