Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli jos teen ovis testejä ekana päivänä viiva on tummahko, tokana viiva on selkeä plussa ja kolmantena päivänä viiva taas hieman haaleahko.

Eli tällöin LH huippu on tokana päivänä, mutta milloin ovis tapahtuu? mitä tarkoittaa 12-36 h kuluessa. Eli min 12 h testistä vaiko voiko ovis tapahtua vaikka tunnin päästä plussa testistä. (eikös munasolu elä vain 12h)

Sitten mietin klo aikoja, jos teen ovis testejä aina klo 15 ja kun kun sain tummahkon viivan, päätin kokeilla testiä vielä illalla n. klo 22, jolloin viiva oli jo plussaa muistuttava. Kun sitten taas seuraavana päivänä klo 15 teen testin joka on plussaa, sehän on jo siitä klo 22 (jolloin ns. eka plussa) 15h päässä... Mutta kerran päivässä tiettynä klo aikana tämä klo 15 seuraavana päivänä olisi oikea testiaika ja eka plussa.

Olisin kiitollinen jos joku osaisi minulle selventää näitä juttuja...

Kommentit (1)

Hei,

sun olis varmasti paras lukea käyttämäsi testin ohjeista vastauksia. Luulen että eri valmistajilla voi testiliuskat käyttäytyä kuitenkin hiukan eri tavoin. Ja toki jos ei ohjeista löydy sulle vastauksia niin ota vaikka yhteys sähköpostilla valmistajaan.

Tiedän että tää on sun mielestä tylsä vastaus, sori... :)

(mun käyttämäni ovis-testi kun suosittelee olemaan yhdynnässä 24-48h aikana kun testi näyttää plussaa)

- pauli

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat