Sivut

Kommentit (42)

Meillä hajos tänään hiiri, ja kun mies tuli kotiin nii käytiin kaupoilla, ostettiin miehen synttäreitäkin varten tavaraa ja sit ku kotiin tultiin nii muistettiin että eipä sitä hiirtä sit muistettu kuitenkaan ees katella..

Piti miehen sit käydä viel pyörähtää kaupassa, ostikin sit ihan hienon, langattoman.

Kaalilaatikko; Olipa sulla toisaan aika pieni, söpö masu..voipihan se vauvan asentokin vaikuttaa, ja jos oot ite pitkä.

Tulppa; Mie oon ollu molemmissa raskauksissa siel sokerirasituksessa, ekalla kerralla tuli vähän yllärinä, kun paino yllättäen alkoikin nousemaan tosi nopeeta ja tällä toisella kertaa paino oli jo alussa liian paljon, BMI 26.

Muistelisin et vaikuttaa myös jos suvussa on sokeritautia yms. et silloin joutuu kans sinne.

" Onni" on potkutellu ihan kivasti, välillä vähän liikaakin, ja pahaan kohtaan:( Jotenkin on kääntyny silleen et potkut osuu jonnekin tuonne alas, ei tunnu mukavalle, alamahaan ihan koskee välillä.

Milenna ja " Onni" 25+4

Oikku; Onnittelut pojasta! Näkyikö tuossa 4D:ssä sit miten paljon tarkemmin kaikki " osat" ? Sisäelimet ja muut? Meillä ei oo varaa tuommoiseen, vaikka kiva kokemus vois olla, eikös ne oo aika hintavia?

KL; Mulla maha tuntuu muuttavan oudosti muotoaan, riippuen oonko esim. selällään vai seisaallaan..selvästikin seisaallaan on maha ylempänä, siis alkaa se pallo, mut mahallaan ku on, niin yleensä se on vaan pömppö navan alapuolella..tosi harvoin tuntuu yläpuolella.

Outoa miusta, kun eikös sen kohdun pitäis jo alkaa olemaan navan yläpuolelle asti?

Esikolta erityisesti muistan kun vauva oli selvästi jommalla kummalla sivulla välillä..tuntui että toinen puoli ois ollut ihan tyhjä:)

Juu, ja sitten kysymys tuosta aijaa.comista..sinne kun laittaa kuvan, niin mikä niiistä osoitteista pitää sit liittää esim. tänne, jos haluisin kuvan laittaa? Ku eikös siihen tuu sit kolme vai neljäkö osotetta sen kuvan alle?

Nyt öitä, ei taas tiiä miten pitkään saa nukuttua, kun tyttö on alkanu heräilee millon sattuu..

Milenna

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eipä oo tullu taas hetkeen kirjoteltua. Mut mitään erikoisempia ei oo tapahtunukkaan.

Maha kasvaa huimaa vauhtia. rv 25 sf-mitta oli jo 25,5 ja navanympärys mitta on jo huimat 101cm. asukki on kova jylläämään. Nytkin menee paikasta toiseen, muljauttelua vaan tuntuu, toisinaan ihan kipeää ottaa. Mutta hyvä että liikkuu, tietää kaiken olevan hyvin.

Sokerirasitus testistä on täälä ollu puhetta. Munkin pitäisi sinne mennä. ja vain siksi kun vanhemmillani on diabetes. Itsellä ei mitään oireita oo ollu. ei yhtään huvita mennä sinne pisteltäväksi kun muutenkin inhoan piikkejä. Yllätyin et joku kertoi et verikokeet oli otettu kyynärtaipeesta. Täällä onneksi otetaan vaan sormenpäästä ellei tapa oo sit muuttunu. Toivottavasti ei!

Joku kysy pitääkö kaikkkien mennä testiin. Ei onneksi. Vain jos iteselläsi ilmestyy valkuaista pissanäytteeseen neuvolas tai jos lähisuvussa on sokeritautia.

Seksistäkin täällä on keskusteltu. Jos yhtään lohduttaa niin paljon on keskustelua siitä että miehen halut katoaa odotusaikana. Niillä on joku sisäinen pelko että satuttavat lasta tai lapsi tietää mitä touhutaan, eli tirkistelee ;) Sehän ei pidä paikkansa, lapsi tuntee tietysti liikkeet mutta ei tiedä mihin ne liittyy. Mutta miesten on niin vaikea puhua tälläisistä asioista niin kun kaikesta muustakin :)

Meillä onneksi mies on aivan hulluna tähän vauvamasuun. Ihailee sitä ja sanoo että masu näyttää sen mielestä aivan ihanalta. Välillä itse aivan menee hämilleen. Tämä on meidän 3 lapsi ja tämä on eka kerta kun mies tämän tästä ihailee vatsaa. Aina mies on masusta tykänny muttei koskaan sen kummemmin julistanu sitä. Itse olen miettinyt että johtuisko tämä siitä että sain km ennen tätä odotusta.

Mies silittelee ja pussailee masua kun katsotaan esim. illalla tv´tä. ja muutekin päivän aikana. Ja kovasti tuntuu vauvakin siitä tykkäävän kun aina niin innokkaasti iskälle potkii vastaan. Hellyyttä löytyy myös peiton alta, tosin aina ei jaksa kun työt vaatii liikaa molemmilla mutta ihan tarpeeksi ainakin tällä hetkellä.

Mammadememttia vaivaa jo nyt. En muista enää mitä muuta piti kommentoida. Kaippa sitä pitäis ruveta laittamaan ruokaa ja imuroida koirankarvoja pois lattialta ennen töihin menoa.

Ei muutakun oikein hyviä vointeja teille kaikille!

72oinas 26+6

Terveisiä sokerirasituksesta, oli tällä kertaa aika rankka rupeama (kokemusta on ennemminkin). Normaalistihan siinä otetaan kolme verikoetta, mutta minua pistettiinkin sitten kuusi kertaa, kun ensimmäinen näytteenottaja oli ihan avuton. Nyt on sitten molemmat kyynärtaipeet todella arat ja niihin tulee varmasti mahtavat mustelmat. Kovasti kyseinen rasitustesti myös väsytti. Jälkimmäinen näytteenottaja sanoikin, että juotava liemi on niin tuhti sokeriannos, että se väsyttää ensimmäisen tunnin aikana voimakkaasti. Mutta olen jo ollut töissäkin pari tuntia ja edelleen väsyttää... Yöuniakin on alla kuitenkin ruhtinaalliset yhdeksän tuntia (ja pääsin vain yhdellä vessassakäynnillä, yes!).

Huomenna saa sitten soitella testin tuloksia. Toivottavasti arvot olisivat normaalit eikä tarvitsisi aloittaa taas sitä mittausrumbaa (minulla on todettu kahdessa aiemmassa raskaudessa raskausajan diabetes).

Ensi viikolla onkin sitten jo lääkärineuvola.

Viikkoja tänään 26+3

Ihanaa, kun taas paistaa aurinko sateisten päivien jälkeen, heti mielikin virkistyy!

Seksistä: Meillä on niin, että miehellä on aina ollut kovat halut ja mulla halut on vaan koko ajan hiipunu vuosien mittaan siitä lähtien kun eka lapsi syntyi. Parin viime vuoden ajan oli tosi hiljasta seksin suhteen, koska mulla ei vaan yksinkertasesti tehny mieli. Kertoja oli kerran tai pari korkeintaan kuukaudessa. Mies valitti asiasta useaan otteeseen, enkä yhtään ihmettele!

Nyt sitten mulla tekee mieli päivittäin ja mies on ihan ihmeissään ja tietysti mielissään! :) Sanoinkin eilen, että mun pitäs varmaan aina olla raskaana niin tekis seksiäkin mieli. Jännä juttu mitä ne hormonit saa aikaan. Mutta tää on niitä asioita joihin ei hirveesti itse pysty vaikuttamaan, eli haluja on vaikea sytyttää tuosta vain. Ymmärrän hyvin teitä joilla ei haluja ole ja asia harmittaa.

Vauva on alkanut taas kovasti liikkumaan mahassa, välillä on ollu useita päiviäkin, että on hiljasempaa.

Tähkäpää rv 26+3

Musta tuntuu, että mulla on jo aika iso maha. Paino oli ekassa nlassa 67 kg ja nyt oma puntari näyttää 73-74 kg... Viimeisen kuukauden aikana painoa on tullut varmaan neljä kiloa, kun on tullut herkuteltua ja syöpöteltyä miehen kesäloman aikana. Nyt on lomat loppu ja paluu arkeen on alkanut, joten ehkä tämä painonnousu tästä tasaantuu. Viimeksi raskauskiloja kertyi 16, jota en kyllä aio nyt ylittää!

Tsemppiä vaan teille sokerirasitukseen joutuvat/pääsevät! Mulla oli painoindeksi reilu 23 eikä suvussa ole diabetesta, joten onneksi sinne ei tarvitse mennä.

Tuosta seksistä sen verran, että meillä mies on ollut yleensä aina innokkaampi ja valmiimpi sänkyhommiin eikä raskauskaan ole vaikuttanut sen haluihin millään tavoin. Itselläni raskaus on aluksi pahoinvoinnin ja väsymyksen takia vähentänyt haluja, mutta nyt on taas sellainen suht aktiivinen ja hyvä vaihe sillä saralla. Ekassa raskaudessa jotenkin pelkäsin seksin aiheuttavan supistuksia ja ties mitä, mutta nyt osaan jo suhtautua asiaan vähän rauhallisemmin.

Ihana tosiaan Oinas tuo sinun miehesi (en muista nikkiä, sori), kun jaksaa ihastella masuasi. Meikäläisen siippa kun ei hirveästi mun mahaa koskettele tai helli. No ehkä se vielä innostuu, jos mekin " tehdään" vielä se pikkukolmonen!

tosca rv 25+3

Ihanaa, vaihteeks sai nukkua melkein ysiin asti..en oo ikinä ollut mikään aamuihminen, vaikkakin oon nekin aikaset aamuherätykset kestänyt, kun herättäjä on oma pieni pallero:)

Täällä kans masukki tuntuu voivan hyvin..illalla oli hirmuinen jumppa käynnissä, kun yritin nukkumaan mennä. Mut sitten kun potkut oli jo pitkin iltaa kohdistuneet taas jonnekin sisuskaluihin/rakkoon/jonnekin alas, niin alkoi jo tuntua epämiellyttävältä:(

Pyörin sit siinä kyljeltä toiselle että jos pikkuinen löytäisi paremman asennon.

Sain muuten eilen kans ne sokerirastuksen tulokset, ne oli kuulemma normaalit; 4,9/7,1/4,9.

Jaah, pitää lähteä aamukahville!

Milenna ja rv 25+3

...aurinko paistelee. Viime yönä kyllä tuli vettä ku saavista kaataen.

Kaalilaatikko: Söpö pieni maha sulla kyllä on! Omani on paaaljon isompi, ainakin omasta mielestä. Mutta kun mulla on noita " vatsanpeitteitä" , kuten mies välillä hellästi huomauttaa. ;) Mut jokainenhan on tietysti eri muotoinen ja näköinen ja niin pitääkin olla! Lisää kuvia vain näytille!!! :)

Tulpalle mun piti vastata puutumisesta. Onko sulla ollut vielä se käsi puuduksissa? Onko sulla lisäks ollu turvotusta? Mulla on nyt ollu ehkä reilun kuukauden oikee käsi osittain puutunut, mikä johtuu siitä että joku hermo on pinteessä ranteessa. Ja ite oon päätellyt pinteen johtuvan lähinnä turvotuksesta joka mulla on oikealla puolella pahempi ku vasemmalla. Jalat on välillä aika karseet; kun sormella painaa ihoon sääriluun päältä niin jää vain kamala kuoppa.

Ja sokerirasitukseen voi joutua ilmeisesti muutamasta syystä: jos pissassa on sokeria, jos painoindeksi ennen raskautta on yli jonkin rajan (26-27) tai jos on aiemmin todettu raskausdiabetes. Olikohan muita syitä? Mulla on se rasituskoe vielä edessä, mahdollisesti parin viikon päästä jos saan ajan.

Löysin kestovaippainfo.fi -sivuston ja voin suositella muillekin. Ihan läpikotaisin en oo vielä ehtinyt siihen perehtymään, mut kattelin kuvagalleriaa ja siellä oli kyllä toinen toistaan ihanampia vaippoja ja villahousuja! :) Lisäks siellä on ohjeita ja kaavoja erilaisiin vaippasysteemeihin. Kun nyt vain olis aikaa syventyä kunnolla niihin kaikkiin!

Vielä kolme yötä ennen viikonloppua...

-Ama-riia rv 24+5 (Siis mä en tajua että kohta on tää toinen kolmannes jo takana! Tajuatteko te?!?)

Mulla oli vapaa ilta eli näin kavereita ihan ilman tyttöjä. Joskus on ihana käydä istumassa jossain ja jutella niin ettei kukaan keskeytä. Huomenna vien yhen kaverin leffaan ku sil on synttärit joten kiva vähän päästä taas tuulettumaan. Mies on meillä se kovempi menijä ollu aina ja tää on ihan harvinaista et mä meen yksin johki 2 päivänä peräkkäin saati et saman viikon aikana 2 kertaa. Aattelin nyt nähä kavereita vähän useemmin yksikseen ennen ku vauva syntyy ku sit on helpompaa et joku tulee meille kylään tai me mennään jonku luo. Ja ku yksin on liikenteessä saa ajatellaki rauhassa ja nautiskella täysin pikkusen liikkeistä masussa :)

Malaika_vaavi: Oon koittanu jutella miehen kanssa siitä miksei se haluu seksii. Keväällä/alkukesästä se sano et on väsyny ja katotaan lomalla. Nyt sil on ollu lomaa jo yli 3 viikkoo eikä vieläkään touhu innosta :( Se vaan sanoo ettei huvita eikä tee mieli...Ymmärrä nyt sit mitään!

Onneks vauva tuntuu liikkuvan hyvin ja tytöt jaksaa paijata masua ja välillä muaki ku oon jo ihan hellyyden kipee. Mies on tuntunu tässä lomansa aikana vaan löysistyvän eli iltasin on väsy vaikkei ihmeempiä (siis ainakaan mitään rankkaa) teekään ja aamusinki saa nukkuu pitkään. Mä jotenki kaipaisin vähän hellyyttä ja kaunista kosketusta ja hellää kutitusta...Ehkä sitä joku päivä taas liikenee jos en enää pyydä. Pelkään vaan et kohta meil ei enää oo mitään hellyyttä eikä seksielämää ku mies on niin haluton! Anteeks ku purkaudun tälleen mut mua on alkanu harmittaa...

Tarald ja tiitiäinen 24+3

Tervehdys kaikille!

Makean himo iski jälleen. Yritän olla syömättä karkkeja.

En muista nimimerkkiä, mut ihana kuulla kun sun mies oli tullut pojan kanssa ehyenä ruotsiin. Jos poika on kovin nuori niin kyllä hän oppii äkkiä suomea tai englantia.

Kaalilaatikko: Sulla näyttää olevan ihanan pieni maha. Taidat olla pitkä? Mulla maha näyttää isommalta kun olen 153 cm pitkä. Maha Alkaa vaikuttamaan alaselkään ja sukkia on vaikea laittaa jalkaan, mut nautin nyt :)

Sanle: Kävin Nickyssä ja Nellissä ostamassa mustan hameen joka maksoi n.27e. Oli kyllä todella suppea valikoima mamma vaatteita. Onneksi paidat ja jotkut housut suosivat odottavia tänä vuonna:)

Otetaanko sokerirasituskoe jokaiselta odottajalta vai jos on aihetta? Olen ihan pihalla koko asiasta.

Tänään on taas ollut väsy päivä. Saas nähdä milloin sitä piristyy....

-tulppa ja hiplaaja-

rv 26 ja taas alkoi uusi viikko... Menee nopeammin aika kuin alkuviikkojen aikaan....

Pitkästä aikaa! Lomat on lusittu ja arki jatkuu.

Olen kyllä käynyt lukemassa lähes päivittäin, mutta en ole jaksanut kirjautua, kun siinä on niin kova homma mukamas...;-)

Sää oli tosi kurjaa lähes koko loman ajan, en tosin viileydestä valita, mutta vähemmän olisi voinut sataa. No, ei voi mitään. Toivottavasti ei kuitenkaan helteitä tule elokuussakaan, vaikkakin aurinko voisi vähän paistella.

Neuvolassa olin tänään, oli neuvolalääkärikin. Vähän harmittaa, kun " oma" neuvolatäti on ilmeisesti nyt vuorotteluvapaalla vuoden loppuun saakka ja paikalla siis sijainen. Hän myös tosi mukava, mutta pidin niin oikeasta tädistä, jolla oli jo tosi vankka kokemus ja tieto asioista. No, eipä voi mitään. Näin mennään. Neuvolassa valittelin ollutta päänsärkyä, pyörrytystä, käsien ja jalkojen puutumista, sydämentykytystä ja mitähän vielä. Ei kuitenkaan lääkäri pitänyt vakavana vaan pyysi seuraamaan tilannetta. No, en itsekään usko, että kummempia on, kunhan nyt sattuu kaikki yhtä aikaa. Seuraillaan...

Kelan paperit laitoin täällä töissä eteenpäin heti maanantaina. Saan palkan ensimmäisten 3 kk:n ajalta, joten menevät sen takia tämän kautta. Toivottavasti saavat ne ajoissa KELAankin. On vielä kuukausi aikaa, joten eiköhän ne mene. Äitiyspakkauksen kun päätin ottaa niin menee vaan sen saaminen tosi myöhään, kuten esikoiseltakin, mutta vetkutin tuota hakemuksen laittamista sen takia, kun haen päivärahaa 6 kk:n tulojen perusteella ja saan ne hiukan paremmiksi, kun vielä kuukauden venytin. Laskelmoivaa....

Närästyskin on ilmaantunut tosi pahana. Pitäisi varmaankin tarkkailla vähän enemmän syömisiä... Etenkin iltaisin tuntuu.

Oli ollut keskustelua myös esikoisen tai vanhempien lasten hoitoonviemisestä kun itse kotona. Harkitsin myös eskoisen hoidossa pitämistä 2 päivänä viikossa, mutta koska on perhepäivähoitajalla en näe siinä mitään järkeä. Huonosti kun sattuu niin on ainoana hoidossa ja idea kavereista menee sitten siinä. Hoitaja on kyllä tosi ihana ja haluan jatkossa saman hoitopaikan, jos vain mitenkään mahdollista. Muuten ymmärrän, jos vanhemmat lapset hoidossa muutamana päivänä viikossa, jos hoitopaikka kiva. En tosin sitä, että kovin pieni (alle kolmevuotiaat lähinnä) ja isommatkaan joka päivä vanhemman ollessa kotona. Meillähän tyttö on vasta 2-vuotias, joten ei sinänsä kaveriseuraa välttämättä edes tarvitse, mutta pitää kyllä yrittää aktivoitua ja käydä edes avoimessa päiväkodissa tms. silloin tällöin.

Kestovaipoistakin oli ollut puhetta. Kovasti kiinnostaa minuakin ja oon tietoa yrittänyt etsiä. Taitaa tässä asiassa olla vaan runsaudenpula tiedosta ja nimenomaan tarvitsisi sen kädestäpitäen opettajan ja neuvojan asiaan. Meidän lähellä kyllä asuu yksi " edustaja" ja ajattelin ottaa häneen yhteyttä. Tarkoitus on käyttää kertiksiä kuitenkin yöllä ja ehkä kyläillessäkin alkuun. Kestoja aion kyllä kuitenkin kokeilla, vaikka luulisin, että mies ei ole kovinkaan innostunut asiasta.

Parisuhteen " hoitamisestakin" oli ollut puhetta. Kovin on hiljaista meilläkin sillä saralla ja tosiaan harmittaa ja välillä itkettääkin asia. Itsellä kun tosiaan tekisi mieli paljonkin enemmän, mutta miestä ei tunnu kiinnostavan. Tätä oli itseasiassa jo ennen raskauttakin... Ehkä se tästä vielä joskus, on vähän vaikea asia puhuttavaksikin, kun mies ei oikein osaa perustellakaan miksi ei haluta. Muuta hellyyttä ja halailua olen sentään saanut hiukan lisättyä, onneksi ;-) Hulluksihan tässä muuten tulisi.

Vielä olisi siis kahdeksan viikkoa töitä ennen äitiysloman alkua ja aika tuntuu ikuisuudelta. Meinasin kyllä neuvolassa pyytää saikkua, mutta en sitten kuitenkaan, kun kuitenkin työkykyinen olen niin turhaa. Katsotaan päivä kerrallaan.

Vauveli liikkuu reippaasti ja tuntuu, että vatsa on nyt tosissaan kasvanut. Sf-mitta oli 24 eli kyllähän se onkin. Hurjan nopeasti kyllä tämä odotus mennyt, vaikka onhan sitä vielä jäljelläkin...

Hmm. mitähän vielä piti kommentoida. En nyt muista ja alkaa tämä muutenkin muistuttaa romaania, jota varmaan kukaan ei edes jaksa lukea loppuun. Paras varmaan lopettaa.

Palailen taas!

Harmon 27+1

Heissan,

palailimme sunnuntaina lomamatkalta USA:sta... olikin aikamoinen reissu, kun kävimme sekä itä- että länsirannikolla, mutta eiköhän nuo matkustelut nyt vähäksi aikaa jää. Kotimatkalla sain ikävän flunssan ja aikaeron takia on vielä pää pyörryksissä. Ensimmäiset vauvanvaatteet tuli hankittua matkalta. Valikoimaa oli niin hurjasti ja hinnat eivät dollarin heikon kurssin vuoksi päätä huimanneet. Muita tavaroita, vaunuja tms. ei ole vielä tullut hankittua. Vähän on mielessä ollut, jos netin kautta tilaisi esim. Saksasta. Onko kellään tietoa toimitusajoista Saksasta tilattaessa?

t. Mammamiina

Rv 24+2

ja taas arki ja harmaata... Mutta loma oli kyllä niin kiva, että sen voimin hetken aikaa pötkii.

Hauskaa lukea muiden masujumpista - meillä myös käy sellainen melske vatsassa, että välillä meinaa tulla huono olo. Ja iltaisin nukkumaan käydessä tietysti pahimmillaan. Yleensä silti ilahduttaa, kiva että tyyppi muistuttelee olemassaolostaan. Joku kirjoitti myös siitä, miten rasittavaa on ravata vessassa, vaikka pissaa ei sitten rakossa juuri olekaan. Samaa mieltä! Juuri viikonloppuna menin ällöttävään bussinvessaan tönien huojuvassa kyydissä mennessäni kanssamatkustajia, ja hätä oli hirmuinen. Pyttyyn tirisi sitten ehkä neljännesdesi.

Hankinnoista olette jutelleet. Me päädyttiin nyt sitten käytettyjen sijaan ostamaan Saksasta uudet vaunut, kun siellä muutenkin käytiin. Paljon halvempaa kyllä oli, ostettiin Teutonia Mistralit, ja toivon että jälleenmyyntikin sitten onnistuu. Muita tarvikkeita ollaan saamassa aika hyvin käytettyinä tutuilta, vielä pitäisi metsästää pinnasänky toivottavasti käytettynä ja ostaa hoitotason alle lipasto. Halutaan sellainen pinnis, jonka saa parisängyn viereen samalle tasolle ja ilman reunaa - saa nähdä miten helppo on löytää.

Kestovaippailusta: eilen surffailin kestovaippasivuilla ja yritin hankkia tietoa. Periaatteessa tekis mieli ainakin osaksi kestoilla, mutta saa nähdä miten aika ja energia riittää. Olispa sellaisia kestoja, joissa vain kuori on kesto ja sisältä imu ja pintakerros kertakäyttöisiä - sekin jo vähentäisi jätemäärää paljon, muttei olisi niin vaivalloista.

Manna ja pikkukenguru 23+6

Täällä Porissa tuulee ja sataa. Urheasti vedin silti sadevermeet niskaan ja junjorin kanssa ulos. On niin mahoton luontoihminen! Siellä me sitten mentiin kaatosateessa ämpäri kädessä kastematoja metsästellen =).

Oli joku uusi Porilainenkin ilmottautunut listoille (en muista nicciä, sori!), Kiva homma!! LA näytti olevan päivää ennen kuin omani =).

Lääkärineuvolasta... Viimeksi tein käaikki käynnit yksityisellä mutta nyt olen päättänyt olla " säästölinjalla" ja käyttää näitä julkisia palveluita. Eka tarkastus tehtiinkin SatKs:ssa, toinen tossa neuvolassa on tulossa ja oletan et kolmas tulee taas SatKs:aan (synnytysarvio). Esikoisesta joutui ravaamaan sairaalassa rv 33 alkaen kun alkoi supistella ja kohdunsuu aueta. Mutta yliajalleppa tuo silti meni =)

Lonkkakivut vaivaa =(. Ihan kuin nivelet särkisivät? Muutama yö on mennyt Panadolin voimalla kun muuten ei saa unenpäästä kiinni.

Vaavi potkiskelee aika innokkaasti =). Itse koetan taas palailla arkeen, huomenna alkaisi taas aamu 7 herätykset. Haukoituss... Kait sitä täytyy syksyyn hiljalleen orientoitua =)

Eppuliina ja möyrijä rv 25+ 4

tulipa nukuttua taas vähän huonosti ja herättyä jo aikaisin aamulla, kun jännittää nyt miehen ja pojan puolesta, että pääseväthän koneeseen Nairobissa ja että meneehän kaikki ok. Sitten vasta tietää, että ovat varmasti illalla täällä...jee :).

Joku mainitsi eilen muutosta ja että mies ei auttanut pakkaamisessa...taitaa olla melko monella samanlaista onkelmaa. :) Mulla on nimittäin mies kans sellainen, että ei kyllä pakkaa mitään ennen kuin on ihan pakko ja sekin viimesenä päivänä...omat tavarat kaiken lisäks...ei muita ...kantaa kyllä jaksaa ja silleen, mutta se pakkaaminen on aina meikäläisen hommaa...tuskallista :O Onnea uuteen kotiin kuitenkin ja jaksamista (sori, nyt en muista kuka kirjotti ;) )!! :)

Seksistä oli kanssa puhetta....Tarald, oletko kysynyt mieheltäsi, että miksi hänellä on halut poissa eikä tahdo tehdä mitään nyt ja kun ennen on kuitenkin halut olleet tallella?? :O Mulla on kyllä kans halut tosi korkeella vieläkin ja nyt onkin ollut tosi hankalaa, kun mies ollu poissa melkeen kuukauden ;)...alkaa olemaan jo puutteessa..hehe...:D Mutta onneksi on miehellä halut vielä kans tallella...vaikkakaan ei yhtä useasti kun mulla, varsinkaan sen jälkeen kun on ollut töissä ajamassa rekkaa monta päivää, niin haluaa vaan ottaa parit kaljat kavereitten kanssa ja nukkua...pyh...se tympäsee tosissaan joskus ;) mutta kaikkeen tottuu kai :D

Täällä Tukholmassa paistaa nyt aurinko, mutta melko tuulista on ulkona..ajattelin, että voisin lähtä käväsemään tuolla centrumissa vähän kävelemässä :) Kun ei ole täällä " kotonakaan" nyt mitään tekemistä. Teeveetä vaan on tullut töllötettyä ihan olan takaa ;) heh.

Mutta...oikein mukavaa tiistaita kaikille!! :)

RV 25+1

meillä oli siis illalla 4D-ultra ja taas kaikki syynättiin tosi tarkkaan.

Vaikuttaa kuulemma terveeltä eli kaikki ok. 90% varmuudella.

Ihana kuulla kun kuulun ikäni puolesta jo sinne riskiryhmään. Painoa pikkuselle oli kertynyt 819g eli keskikäyrällä mennään.

Ja saatinhan se sukupuolikin selville.

Eli kolmas poika sieltä on tulossa=) eli tyttöhaaveet saa heittää romukoppaan.

Mut oli jo ekassa kuvassa joka nähtiin, niin pojan näköinen että.

Ja ihan on isänsä näköinen.

Oli se mahtava kokemus nähdä oma masuasukki ja vielä kun siellä masussa hymyili että lääkärikin sanoi et iloiselta pojalta näyttää.

Paljon saatiin kuvia ja dvd päälle et voi aina ikävän iskiessä katsella poikaa.

Mut nyt rupean laittamaan poikia nukkumaan.

oikku ja pähkinä

Sain juuri tehtyä paperihommat loppuun eli olen siis taas töissä. Ihana katsella teidän mahakuvia. Yritän saada kuvatuksi alkuviikosta oman mahani. Vaavi on ollut tänään nukkuvampi tai sitten on sellaisessa asennossa että en ole tuntenut kauheasti potkuja. Joku päivä on todella kovaa potkimista ja toisena päivänä on hiljaisempaa. Eikö se viikon 27 aikoihin tule vauvoille unirytmin tapaista?

rv 26+1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat