Vierailija

kertomaan mikä koska pelkään loukkaavani häntä. Olen siis ihastunut erääseen mieheen. Oikeastaan olen ollut ihastunut häneen toooosi pitkään jo, ennen kuin mieheni astui kuvioihinkin jo. Välillä hän on unohtunut, sitten taas muistunut mieleen. Meillä on tavallaan telepatiaa tuon miehen kanssa ja vaistoan nyt että hänellä on joku asia huonosti. Tämä ihastukseni on enemmänkin henkistä. Mitään fyysistä (seksi, suudelma, edes kädestä pitäminen) ei välillämme ole koskaan ollut ja olemme todella erilaisia ihmisiä mutta tuollainen henkinen side löytyy ja se tuntuu olevan ja pysyvän vaikka olen yrittänyt päästä siitä eroon.

No nyt tuo mies siis pyörii mielessäni. Ja mies kyselee mikä minulla on kun olen niin omissa maailmoissani. Kanssakäymiset mieheni kanssa tuntuvat väkinäisiltä koska salailen tätä asiaa joka mieltäni vaivaa.

Sivut

Kommentit (25)

Tuo mies asuu kuitenkin samalla paikkakunnalla kuin me ja mieheni " tietää" hänet. Pelkään että toivottavasti ei ala epäillä mitään kun menen joskus tyttöjen kanssa illanviettoon missä tuo mies saattaa olla tms. Koska oikeasti mitään pelättävää ei ole mutta eihän sitä tiedä... Itse en kyllä ehkä tykkäisi jos miehelläni olisi vastaava henkinen side johonkin naiseen. Itse olen pyrkinyt tuosta siteestä eroon mutta se vaan on ja pysyy!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En kuitenkaan ihan heti, mutta kuitenkin jossain vaiheessa aina olen kertonut. Se on auttanut minua pääsemään ihastuksen yli ja toisaalta ihastumaan mieheeni, koska hän ottaa sellaiset asiat rauhallisesti.

Jos mies on hyvin henkinen ja kokee henkisen yhteytenne tärkeäksi niin voi loukkaantua. Jos mies on arkisempi ja maanläheisempi niin saattaa hyvin ymmärtääkin ja tukea sinua asiassa. Ja jos suhteenne on henkisesti vapaahko ja olette suht erilaisia sieluiltanne niin kerro vaan.

Sellainen ihminen joka ei itse ole kokenut, ei varmaankaan voi uskoa että henkimaailmat on olemassa. Ei voi mitään mutta totta tämä on.

ap

ensin vastata vähän samalla tavalla kuin 5, mutta toisaalta joillekin miehille henkinen yhteys johonkin toiseen mieheen voi tuntua jopa pahemmalta kuin fyysinen!

eli itse tunnet parhaiten miehesi ja suhteenne ja miten asiasta kannattaisi keskustella vai meneekö ajatus taas aikanaan taka-alalle.

Sen fyysisen vetovoiman yläpuolelle olen kyllä päässyt ajat sitten. Ja se mies ei todellakaan ole sellainen joka vetoaa kaikkiin tai joka tulee kaikkien kanssa toimeen. Oma mieheni on sellainen. Mutta tuo " sielunkumppani" on oikeastaan aika/tosi vaikea ihminen. Itsekin pohjimmiltani olen ehkä mutta olen työstänyt itseäni toiseen suuntaan ja päässyt sen yli. Meillä on tuon " sielunkumppanin" kanssa samanlainen " voima" sisällämme. Sen vaistoaa heti ja tämä ei ole 20 vuodessa miksikään muuttunut.

Tiedän ihan saletisti etten tahdo hänen kanssaan seksiä enkä arkea. Mutta tuo tietty henkinen side on ja pysyy silti.

Miehelle kertomisen suhteen olen epävarma ja se varmasti näkyy vastauksistani.

ap

Mä olen kertonu miehelleni, en heti mutta jossain vaiheessa. Mä haluan olla miehelleni rehellinen, siinäkin pelossa että hän jättäisi mut sen takia. On kuitenkin ottanut asian rauhallisesti ja ollut kiitollinen että olen kertonut enkä pimittänyt tuollaista asiaa.

tavalla olet pyrkinyt siteestä eroon? Jos todella haluat parantaa suhdetta mieheesi ja unohtaa tuon toisen, työstä tunteitasi aktiivisesti ja päätä unohtaa hänet. Muuten jäät aina epäröimään.

Tiedän ja tunnen hänet. Hänen elämäntapansa jne. Ne ei ole minua varten. Mutta olemme ns sielunkumppaneita. Oma mieheni on minulle se oikea rakkaudessa.

Mutta ehken sitten kerro kuten en tähänkään saakka ole tehnyt. Ikävää vaan että tuntuu kuin tämä asia kasvattaisi muuria minun ja mieheni ympärille. Olemme noin yleensä avoimia toisillemme ja tämä puhumattomuus vaivaa sekä minua että miestäni, joka huomaa että minua joku asia vaivaa.

ap

Olen moneen kertaan päättänyt unohtaa hänet ja olla tuntematta sitä yhteyttä. Mutta se vaan tulee. Fyysisistä tunteista häntä kohtaan pääsin tahdonvoimalla eroon mutta tuo sielullinen puoli ei tunnu onnistuvan vaan se vaan on ja tulee tahdoin tai en. Mutta on nykyään siis sellainen ei-seksuaalinen " sukupuoleton" tunne, tuo toinen voisi olla yhtä hyvin nainen mutta sattuu olemaan mies.

ap

eihän se nyt salassakaan pysy ja mitä pahaa sanoa, että, toi " xxxx" on aika ihana, sille sitten yhdessä voi nauraa ja oma mies kiusaa sillä ;)

ei se sen vakavampaa kun tiedämme ettei kumpikaan sen kummempaa ihastele eikä tee.

Avaa itsellesi mikä siinä nyt on niin ihmeellistä, onko se edes todella ihastumista vaan oletteko vaan tuttuja joilla synkkaa hyvin. Ehkä mies on sellainen, että hänellä synkkaa kaikkien kanssa hyvin. Ehkä olet vaan ottanut hänet liian todesta?

Sitten tulee mieleen, että onko omassa liitossasi kuitenkin jotan tyhjää ja pettämisen mentävä aukko. Luepa omat vastauksesi. En ehkä jooo. Mitä oikein haluat?

Olen sitä mieltä, että voi järjellä ja omalla tahdolla päästä tilanteestasi eroon. Toinen juttu on sitten halutako. Saa sen kuvan, että haluat nähdä tilanteen jotenkin maagisena ja yliluonnollisena. Onko totuus sittenkin siinä, että kaipaat seikkailua, on imartelevaa kun joku mahdollisesti huomaa, on kiva uneksia mitä voisi tapahtua....

Mitä exäsi piti kun kerroit hänelle?

Tuo mies joka nyt ajatuksissani pyörii, on tosiaankin minun " sielunkumppanini" , henkinen parini, " kaksoisliekki" uskoisin (joo olen joskus tutkinut näitä asioita tiedonjanossani tätä asiaa kohtaan ;). Tuskin on muita olemassa. Mutta oma mieheni on arjessa se oikea. Tiedän ihan varmasti ettei minun ja tuon " sielunkumppanini" arkisesta elämästä tulisi yhtään mitään. Minä suorastaan kammoksun niitä tapoja joilla hän elää jne.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat