Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuli tuosta eilisestä jutusta mieleen. Mulla itsellä on 1v ja 2,5v lapset eikä tulisi mieleenkään viedä heitä' edes festarialueelle! Sen verran oon festareilla käynyt et tasan tarkkaan tiedän mikä meno siellä on. Humalaisia ympäripäissään aamusta iltaan.

Ja olen muuten 22v :)

Kommentit (14)

Kuulosuojaimet päähän ja vähän katsoo missä päin festarialuetta liikkuu. Ruoka kulkee mukana ja imettää voi milloin vaan. Vaipathan voi vaihtaa missä vain. Missään telttamajoituksessa ei oo kyllä oltu, hotellit ja tuttavat on tarjonneet yösijaa. Ei enää itsekään kaipaa mitään rymyjuhlia leirintäalueella, ne ajat on ohi ja on tullut niin mukavuudenhaluiseksi vanhemmiten.

Lapsi on nyt 3-vuotias, eikä nyt voi ajatellakaan festareita. Muksuhan karkais sillä siunaaman hetkellä väenpaljouteen! Kunhan tuo tuosta muutaman vuoden kasvaa, niin sitten taas festereille!

Tietenkään viinan kanssa ei nillä reissuilla läträtä. Musiikkia on kiva kuunnella ja tavata uusia ja vanhoja tuttuja.

Maailma kylässä -festareilla ollaan joka vuosi. Facesiin voisin lapset viedä, samoin Porin Jazzeihin ja Ankkarockin perhepäivään ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olla 13-v, kun ensimmäisen kerran pääsin kymmenen vuotta vanhemman isoveljeni kanssa. Tosin päiväksi vain. Yli kymmenenvuotiaan voisin ottaa päiväkeikalle mukaan, mutten minnekään telttailualueelle yöpymään. 16-vuotiaana pääsin itse ensi kertaa ihan kavereiden kanssa matkaan ja koko viikonlopuksi.

Provinssiin ym. ottaisin 15-vuotiaan mukaan, Facesiin taas vauvan. Mua vaan ei huvita selittää kovin pienille, miksi Tiina oksentaa ilman rintsikoita pusikossa tai Jake makaa omassa oksennuksessaan keskellä tietä eikä kukaan tee mitään (paitsi kaverit nauraa vieressä).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat