Vierailija

Minä olen ihminen, jolle on saanut lähetellä viestejä milloin vain, eikä se ole häirinnyt. Joskus ehkä herään, mutta en ole ollut moksiskaan. Nyt sitten pyöri työasiat mielessä ja lähetin viestin kollegalle. Hän sanoi töissä heränneensä siihen viestiin. Pitänee ensi kerralla kirjoittaa ajatus ensin paperille, jotta en herättele toista.

Sivut

Kommentit (58)

tärkeä tieto, jos on kyse jostain asiakkaalle lähetettävästä asiasta. Mutta siltikin käytä seuraavalla kerralla sähköpostia tuollaiseen. Meillä usein töissä samanlaisia juttuja, mutta en KOSKAAN tekstaa niitä eteenpäin.

Vierailija:

Lainaus:

Niin, se on hassua, ihan hassun hauskaa herätä aamuyöstä työkaverin tekstiviestiin jonka olisi voinut hassusti hoitaa aamullakin. Sitten onkin tosi hassunhauskaa valvoa loppuyö kun päässä pyörii työasiat. Hassua miten joidenkin on niin kovin hassun vaikeaa tajuta että yöllä ei viestitellä työasioita jotka voisi hassuilla aamullakin.

Ihan oikeasti, vetää nyt herne nenään jostain vaivasesta tekstiviestistä. Sulkekaa ne penteleen työpuhelimet yöksi, jos se niin kamalaa on. Hassua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Valittaa öisistä soitoista ja viesteistä, mutta periaatteen takia eivät ole valmiita käyttämään profiileita!?

Typerää valittaa jos asialle voi tehdä jotain itse, mutta ei tee!

profiileineen.

Mikä muuten on teille se yö? Milloin ei saa viestittää/soittaa?

Meillä mennään nukkumaan 21 ja 22 välillä ja herätään joskus jopa kuuden jälkeen, mutta ymmärrän, ettei kaikilla ole näin. Minä vältän siis viestejä jo 21 jälkeen, mutta en uskalla niitä myöskään aamulla laittaa ennen kuin 10 jälkeen

Se puhelu voi tulla sairaalasta. Pitäisikö mun säätää profiileita jokaiselle sairaalankin numerolle???? Soitto voi tulla myös toiselta sukulaiselta että nyt äkkiä tänne.

Ihan vain sen kusipäisen kollegan takia joka ei vähäisimpääkään käyttäytymissääntöä tajua?! Työasia jonka voi hoitaa aamullakin HOIDETAAN VASTA AAMULLA! Jos on niin vitun lahopää että pitää se asia heti pulauttaa tekstiviestillä kollegalle että sen muistaa niin ottaa kynän kauniiseen käteensä ja kirjoittaa sen asiansa paperille että muistaa sen sitten aamulla kaverille ilmoittaa!

Ei toisia herätellä turhilla asioilla yöaikaan, on MATKApuhelin tai ei.

Ja hei ihan oikeesti kaikki ei voi pitää autuaasti puhelinta äänettömällä. Tiettyjen hätätapausten vuoksi puhelin on pidettävä äänellä eikä profiileja voi väsäillä ellei ole aina joku tietty törttö joka terrorisoi ihmisiä yöllä.

Mitä ihmeen teinejä nämä yöviestittelijät oikein ovat? Tavallisilla ihmisillä on vastuita ja työpaikka ja perhettä. Ei aikaa lukea turhia viestejä öisin. Yöllä rakkaat pullaset nukutaan ja kerätään voimia seuraavaan päivään.

Niin, se on hassua, ihan hassun hauskaa herätä aamuyöstä työkaverin tekstiviestiin jonka olisi voinut hassusti hoitaa aamullakin. Sitten onkin tosi hassunhauskaa valvoa loppuyö kun päässä pyörii työasiat. Hassua miten joidenkin on niin kovin hassun vaikeaa tajuta että yöllä ei viestitellä työasioita jotka voisi hassuilla aamullakin.

Vierailija:

Lainaus:

Meillä on totuttu siihen että puhelin soi työasioissa keskellä yötäkin. Maailma ei valitettavasti nuku silloin kun me.

Heräsin vain ajatukseen, että eräs asia piti korjata.

just sen takia, että jos herään viestin ääneen tai soittoon, en saa enää unta (ja saatan herätä ihan vain piippaukseen). Ja jos joku asia ei aamuun asti ennätä odottaa niin sitten voivoi. Tuskin nyt yöllä kumminkaan toiselle puolelle Suomena lähtisin kaahaamaan, jos siis tulis soitto sairaalasta.

Ei se nyt ole kovin vaikea homma niitä asentaa sinne, ja ottaa tarvittaessa käyttöön. Itse viikonloppuisin laitan äänettömälle, kun tiedän että pari ajattelematonta saattaa soittaa yöllä kännipäissään. Jos lapseni on yökylässä, niin käytän silloin sitä profiilia, joka päästää vain hänen puhelun läpi. Hyvin yksinkertaista. Eikä tarvitse edes muistaa itse ottaa pois päältä aamulla, jos käyttää ajastinta.

Ja voin sanoa että vituttaisi ihan hulluna jos se olisi kollega työasioissa. Jäisin sitten valvomaan ja odottamaan unta vittuuntuneena työasiat mielessä.

" Kiittelisin" kyseisen kollegan alimpaan manalaan sen yön aikana.

Kyllä niistä lankapuhelimistakin aina tavoitti öisin kotonaan nukkujat, mutta ei se tarkoittanut, että öisin olisi turhanpäiväisyyksiä soiteltu, vaikka silloin ei edes ollut niin paljon vaihtoehtoja kuin nykyisin. Nykyisin voi lähettää sähköpostin tai sitten soittaa, kun toinen on jo herännyt ja koska se matkapuhelin otetaan mukaan, ei tarvitse edes niin tarkasti aamulla osua siihen väliin, missä toinen on herännyt, eikä vielä lähtenyt pois kotoa.

Onko teillä kaikilla muilla vielä lankapuhelimet, jos voitte sulkea noin vain matkapuhelimet yöksi? Vai eikö teillä todellakaan voi ikinä olla mitään niin tärkeää, että teidän pitäisi sen takia herätä kesken unienne? Suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan niin voi tehdä, joten teidänkin on se syytä ottaa huomioon. Valtaosalla meistä on läheisiä, joille voi sattua jotain, työpaikallakin voi sattua jotain niin katastrofaalista, että meitä oikeasti tarvitaan siellä yöllä jne.

Vierailija:

Lainaus:

Sitä vartenhan se on matkapuhelin, aina tavoittaa. Oma vika jos ei osaa olla sulkematta puhelinta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat