Vierailija

http://www.dollsdancers.fi/paivakirja.html

En tiedä aukaiseeko toi linkki kuvagalleriaa. Mutta käykäpä kattomassa niitä "yksityiskuvia" ja etenkin kuvatekstejä. Jos se on kirjoittanut ne itse, niin tosi outo tapaus se kyllä on.....

Sivut

Kommentit (57)

OH MY GOD!

Ei voi muuta sanoa.

Ei sitten viitsinyt sen kolmen tonnin mekon kanssa kammata edes hiuksiaan. Aivan järkyttävä täti; naurettavan, oksettavan typeryyden ruumiillistuma! Yäääääk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Nyt se linkki ei toimi kun noi Mian alastonkuvat vissiin tukki koko sivuston.

Tuksu käy siellä kännipäissään räyhäämässä. Viimeksi viikonloppuna siellä oli su aamulla itse Tuksu ja pitkin pe-la ja la-su yötä jotain Tuksun fiksuja kavereita.

Mä alan olla oikeesti jo huolissani tuon naisen mielenterveydestä. Tolla elämän tavalla ei elä edes kovin vanhaksi.

hei oletko sinäkin hymyn ketjun vakkareita? :) Hitto sekosi se foorumi just kun oli kiintoisia juttuja. Ja ei se ole Tuksu joka siellä räyhäsi. Eräs lähipiiriläinen tosin.

Meistä saattaa olla yllättävän moni täälläkin. Tuksu the puksukin linkitti av:lle. Se taitaa vaan olla nyt reissussa, joten ainakin 3.

Miten niin ei ollut Tuksu? Se joka eilen aamulla itki rikkimenneitä käsiään jossain potkunyrkkeily reeneissä. Mä kyl luulen et se oli itse Tuksu. Aikeis nyt noi hymyn sivut niin pääsis palstaileen sinnekin.

Mä jäin ihan koukkuun noihin kuviin! Varsinkin noi kommentit on ihan mahtavia:

"Johannan ja Julian hampaiden valkaisulaput tulevat pian myyntiin Dollsien nettikauppaan. Ne toimivat jo viikossa ja ovat erittäin tehokkaat! Niitä voi tilata jo etukäteen: johanna@dollsdancers.fi"

Lisäksi noilla hulluilla on vielä pikkusisko, joka näyttää olevan ihan samaa maata. Ja äitee on Nordealla töissä! Mitä noikin vanhemmat lapsistaan tykkää, hmettelen vaan!

Ootko 44 Räsis?

Miksi lähipiiri ei ole takonut järkeä sen Tuksun päähän? Tosta ei nimittäin hyvä seuraa tollasesta elämänmenosta.Huh huh.

ei taida enää kukaan kysellä seuralaisekseen niin vähempikin masentaa.

Olen miettinyt että millä rahalla liikkuu maailmalla, mitä se oikeesti niinku ihan oikeesti hei tekee?

Kyllä tämä "tyttö" parka ihan itse tunkee naamaansa ( ja vähän muutakin) jatkuvasti julkisuuteen...

Lainaus:

Ihmekään jos ihmistä alkaa masentamaan kun haukutaan kaikilla keskustelupalstoilla ja arvostellaan kaikista pikkujutuista. Hän ei ole välttämättä kaikkien mieleen, mutta onko tyttöä pakko riepotella julkisuudessa niin pahoin.

Lainaus:

Tää on kuin elukkalauma käymässä heikkoutta osoittaneen jäsenen kimppuun. Sille joka epäilee Tuksun masennusta, niin kyllä se todellista on, ei tarvi kuin katsoa monia kuvia.

hyeenoja vai näätiä? :D

Tiesittekö että Johanna Tukiainen on soittanut pianoa 6-vuotiaasta.

Oh my god et se on fiksukin vielä sen lisäksi että on mahdottoman kaunis!

Harvoin näkee kauneuden ja lahjakkuuden noin puhjenneen kukkaan samassa henkilössä.

se oli ottanut kuvan siskolleen antamasta onnittelukortista ja kuvateksti oli suurinpirtein näin: "Johanna Tukiaisen pikkusiskolleen antama onnittelukortti. Johanna kirjoittaa perinteistä kaunokirjoitusta. Johannan käsialaa kehuttiin kovasti Amerikassa..." Ei juma!

joka hakkaa puolisoaa, juo liikaa ja jolla on väkivalta- ja rötöstuomioita. Huomattavasti mieluummin poseeraisin tikkarin kassa, vaikka se ahdaspipoisia ihmisiä ärsyttäisi kuinka :)

Lainaus:

Lainaus:

Nyt se linkki ei toimi kun noi Mian alastonkuvat vissiin tukki koko sivuston.

Tuksu käy siellä kännipäissään räyhäämässä. Viimeksi viikonloppuna siellä oli su aamulla itse Tuksu ja pitkin pe-la ja la-su yötä jotain Tuksun fiksuja kavereita.

Mä alan olla oikeesti jo huolissani tuon naisen mielenterveydestä. Tolla elämän tavalla ei elä edes kovin vanhaksi.

hei oletko sinäkin hymyn ketjun vakkareita? :) Hitto sekosi se foorumi just kun oli kiintoisia juttuja. Ja ei se ole Tuksu joka siellä räyhäsi. Eräs lähipiiriläinen tosin.

Meistä saattaa olla yllättävän moni täälläkin. Tuksu the puksukin linkitti av:lle. Se taitaa vaan olla nyt reissussa, joten ainakin 3.

Miten niin ei ollut Tuksu? Se joka eilen aamulla itki rikkimenneitä käsiään jossain potkunyrkkeily reeneissä. Mä kyl luulen et se oli itse Tuksu. Aikeis nyt noi hymyn sivut niin pääsis palstaileen sinnekin.

Lainaus:

Ei ole Ihmekään jos ihmistä alkaa masentamaan kun haukutaan kaikilla keskustelupalstoilla ja arvostellaan kaikista pikkujutuista. Hän ei ole välttämättä kaikkien mieleen, mutta onko tyttöä pakko riepotella julkisuudessa niin pahoin.

Kyllähän Tuksu ihan itse kerjää verta nenästään. Kukaan ei ole pakottanut häntä julkisuuteen eikä varsinkaan kukaan pakota pysyttelemään siellä (tai siis... roskalehtien lööpeissä). Jos laittaa tuhansia kuvia nettiin kaiken maailman katseltavaksi, voi ehkä odottaa jonkinlaista palautetta.

Lainaus:

Lainaus:

Tää on kuin elukkalauma käymässä heikkoutta osoittaneen jäsenen kimppuun. Sille joka epäilee Tuksun masennusta, niin kyllä se todellista on, ei tarvi kuin katsoa monia kuvia.

hyeenoja vai näätiä? :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat