Seuraa 

Naapurin eukko pettää miestään minkä ehtii. Parin vuoden ajan hänen pihaansa on kaartanut erän auto, puolison lähdettyä töihin. Näin tapahtuu useammankin kerran viikossa. Meiltä näkee kiusallisen hyvin naapurin pihaan, ja suurista keittiöikkunoista sisään. Siellä he kuhertelevat ja kahvittelevat täysin häpeämättömästi.

Toiset naapurit tulivat jututtamaan meitä n. vuosi sitten, olemmeko panneet tätä vakivierasta merkille. Tämä samainen naapuri tiesi kertoa, että panomies on naisen esimies.

Nainen on varsinainen tyhjäpää, hattara, vuorotyötä tekevä sairaanhoitaja, joka järjestää työvuoronsa aina niin, että voi olla illat, yöt ja viikonloput töissä!

Voi voi. Naapurin isäntä kun vaikuttaa niin sympaattiselta ja fiksulta, menestynyt komeasti työelämässä ja on niin kunnollinen ainakin päällisin puolin.

Luulisi tällaisesta miehestä haluavan pitää kiinni!

Usein he pihalla kinaavat siitä, miksi naisen pitää olla aina viikonloput töissä, ja miksei suostu lähtemään mökille mukaan. Niin, ja joskus päiväksi lähteekin, menee omalla autollaan, jotta ehtii seuraavaksi päiväksi ottamaan vastaan viihdyttäjänsä, ennekuin mies palaa kotiin!

Harmittaa todistaa tahtomattaan tällaista. Ehkä tämä ei koskisi minua yhtään, ellen itse olisi aiemmin joutunut saman kusetuksen kohteeksi! Asuimme ex-puolison kanssa rivitalossa, jossa kaikki tunsivat toisensa. Exäni kaatoi loppuvuodet kuppia karaoken merkeissä n.5 krt viikossa, josku naapurin miehiä lähti matkaan mukaan. En arvannut ollenkaan, että mieheni piti suhteita vuosia muihin, mutta KAIKKI muut naapurit tiesivät. Minä olin vain kiltti kotiäiti pienten lasten kanssa. Kerran ex-ukko tuli peräti selvin päin, ja kertoi muuttavansa toisen luo. Tarjoilijan, eräästä näistä kuppioloista. Hän lähti. Olin nöyrryytetty, kun totuus paljastui. Hävetti, vaikka minulla ei olisi ollut mitään hävettävää itsestäni tai lapsistani.

Nyt on uusi ja tuhannesti parempi elämä! Uusperheenä, ja onnellisena!

Mutta naapurin asia satuttaa joskus mieltä. Mitä tekisitte?

Kommentit (4)

Tietysti mies on komea ja väärinkohdeltu uhri, ja jos olisit yksinhuoltaja, olisit valmis myös auttamaan häntä toipumisessa. Mutta mistä ihmeestä tiedät heidän elämänsä olevan niin kuin sanoit?

Mitä jos mies esim. ei piittaa vaimostaan seksuaalisesti lainkaan, vaan tarvitsee häntä vaan kodin ylläpitämiseen? Tai jotain muuta, missä nainen on ratkaissut onnettoman elämänsä noin....?

Mun mielestä asia ei sulle kuulu, kun et kuitenkaan tiedä heidän elämästään juuri mitään. Ei oman mielikuvituksen varassa parane mennä sorkkimaan muiden elämää.

Ja tosiaan siitä naapurin naisestakin vois ajatella jotain muuta kuin hattara, tyhjäpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat