Vierailija

Moi!

Erehdyin tekemään ensimmäisen ja viimeisen virheen tämän asian tiimoilta, kun lähetin yhdelle tytölle vaatteita lapsille, kun hän täällä pyysi.

Ehkä lähettämäni vaatteet, eivät sopineet lapsille (eivät olleet siis oikeaa merkkiä tai tarpeeksi käyttämättömiä tai jotain), sanoin kyllä jo etukäteen, että osa vaatteista on perittyjäkin, mutta silloin kyllä hyvin kelpasivat. Olisin odottanut edes kiitos-viestiä, tai vaikka ilmoitusta, että paketti on tullut perille. Mutta EI MITÄÄN!!

Ennen paketin lähettämistä oltiin niin ystävällistä, mutta kun paketti lähti, siihen loppui yhteydenpito.

Maksoin postikulut, reilut 11 euroa, jotka hänen piti maksaa, jos vaatteet edes osittain miellyttäisivät. Yllättäen ei rahaa ole tililläni näkynyt.

Opinpa tästä sen verran, etten koskaan enää lähetä kenellekään mitään. Laitan ennemmin vaikka venäjän keräykseen, siellä riittää oikeita tarvitsijoita.

Kommentit (13)

Eipä ollut viesti minulta, mutta kommentoinpa tähän nyt sen verran, että epärehellisiä löytyy niin ostajista kuin " otetaan vastaankin" ilmoituksista. Itse olen paljon myynyt, mutta joskus myös jotain vähemmän hyvää lahjoittanutkin ja täytyy myöntää, että hyvä mieli tuli, kun kerran lahjoitin vaatteita ja tämä lahjoituksen saanut toi tuliaisiksi kahvipaketin. Pelkkä kiitoskin olisi toki riittänyt, mutta tarina kertonee, että ei ne kaikki ihmiset mitää huijareita ole. Meitä on moneen junaan, toivottavasti kuitenkin suurin osa on rehellisiä ja nämä huijarit harvemmassa.

Sattumoisin juuri melba nostaa vietin ja vastaa siihen 10 tuntia muiden viestien jälkeen, on pitänyt melban monta sivua mennä taaksepäin ja etsiä viesti vai olisiko melba osannut etsiä juuri tätä viestiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No kyllä täällä joku muukin varmaan joskus kirjoittaa moi - se kai on ihan pääkaupunkiseudulla yleinekin tapa.

Mutta miksi tämän ketjun löysin oli se, että tosiaan käytin tuota hakutoimintoa oltuani muutaman päivän pois palstalta.

Mitä tuolle yhdelle asuntojen hintojen nousua odottelevalle haluan sanoa, niin niin uskon minäkin, että 10 vuoden päästä asuntojen hinnat ovat taas korkealla. Se ero vaan meissä on, että mä uskon, että ne käyvät välillä alhaalla.

romahtavat ja suurin osa asuntovelallisista joutuu katuojaan taskut tyhjinä. Olen jopa printannut näitä tuomiopäivän viestejä, jotta voin nauraa niillle 10 vuoden päästä asunnossani, jonka arvo on noussut melkoisesti!

Tuttavani menetti asuntonsa ja jäi silti vielä paljon velkaa v. 1990. Te olette niin nuoria, että ette ymmärrä.

Toinen tuttavani oli maksanut omakotitalovelkaansa 10 vuotta vaimonsa kanssa. Hinnat olivat juuri laskeneet, kun heille tuli avioero. Talo myytiin. Edes kaikkea jäännösvelkaa ei saatu maksettua. Muuttivat vuokralle velkaisina.

Kamalaa.

Melbasta en tiedä mitään, mutta tässä hän on oikeassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat