Vierailija

Myös iltaisin yhdeksän ja kymmenen välillä on tullut useana iltana koputusta, kun 2-vuotiaan jaloista lähtee töminää hänen liikkuessaan huoneesta toiseen. Aika vaikea on kieltää lasta itkemästä ja liikkumasta. Yörauha kuitenkin alkaa vasta klo 23 ja asunnon ääneneristys on yleisesti ottaen hyvä, lattioissa asianmukaiset askelääneneristykset. Kyseessä siiis kerrostalo.

Onko muilla vastaavaa? Alakerrassa asuu bileitä pitävä nuoripari, joten heidän toimintansa tuntuu melko käsittämättömältä.

Kommentit (20)

Selität sitten miksi lapsi itkee ja annat hänelle korvatulpat ja paikallisen asunnonvälitystoimistojen lehden. Sano että siinä on vaihtoehdot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jokaisella on oma rytminsä, ja jos ap:n perhe tykkää valvoa vähän pitempään ja vastaavasti herätä myöhemmin, se on heidän asiansa eikä mikään rikos.

Ei jokaisen tarvitse herätä ja mennä nukkumaan samoilla kellonlyömillä, puusilmä.

Se oli vielä sellanen et valitti lähes kaikille ja juorus kaikkien asiat,ja harva uskals sille takas sanoa-Mä otin muutaman kerran kunnolla yhteen; se kävi mm pimputtamassa mun ovikelloa ja nari nari - No mä menin kohta pimputtamaan takas sen ovikelloa ja sanoin et tulin vuorostani pimputtamaan - Kerran se oli menossa portaita ylös ja jotain lohkas mulle ja mä aloin huutamaan sille kun palosireeni et tää muuten loppuu tähän - käytiin sit kiivasta kesksutelua ja joku naapuri meni ohi niin nainen totes; me vähän keskustellaan naapurin kans : ))) Juu, jollain tavalla tykkäsin sen naisen suorapuheisuudesta kun itse samanlainen ... tietyissä rajoissa

Mutta varsinaiseen asiaan: kävisin kysymässä naapurilta mikä mättää. Ihan ekaksi kyllä varmistaisin, että koputusäänet tulee juuri sieltä mistä kuvittelenkin niiden tulevan. Vanhassa kodissamme meidän yläkertalainen kolisteli, ja vinottain alapuolellamme asuva aivan tosissaan uskoi melun tulevan meiltä, vaikka melun ajankohtina mieheni oli iltavuorossa, minä jo nukkumassa tai sohvalla makaamassa tv:n/kirjan ääressä, ja lapsia meillä ei vielä ollut... Kerrostalossa ääni voi " kiertää" oudostikin.

Vierailija:

Lainaus:

Jokaisella on oma rytminsä, ja jos ap:n perhe tykkää valvoa vähän pitempään ja vastaavasti herätä myöhemmin, se on heidän asiansa eikä mikään rikos.

Ei jokaisen tarvitse herätä ja mennä nukkumaan samoilla kellonlyömillä, puusilmä.

Meidän yläkerran naapurit käy nukkumaan klo 24 ja lapset juoksee ja riehuu loppuun asti, ja omatkin lapset häiriintyy siitä, eli ei tuo mitään... Tai jos vihdoin saa lapset nukkumaan, niin ylhäällä vielä huudetaan pari kolme tuntia niin että ei saa nukuttua.

ja miksi ei voi tulla keskustelemaan asiasta päiväsaikaan kasvotusten. Ääliöt koputtelee.

Tiedät talon hiljaisuusajan meillä tuo on 22-06 ja sillä välillä pitää elämän olla rauhallista, muulloin saa ELÄÄ ei tarvitse hissutella.

Me muutetaan pois ja toivon että tähän muuttaa oikeasti hankala perhe joista lähtee ääntä ja melua.

Väitän että nämä nykyiset naapurit ei tiedä melusta mitään, heitä ennen siinä asui perhe johon soittelin poliiseja tämän tästä perheväkivallan vuoksi ja yöllä pitivät bileitäkin.

Melusta en valittanut koskaan vaan ainoastaan hätätilanteessa soitin poliisit silloin kun avunhuutoja kuului. Jospa tähän asuntoon muuttaisi tuollainen perhe niin naapurilla olisi oikeaa aihetta koputella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat